Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Volby [ŽP: 4 týdny] (kategorie Politika) moderují huh, diavia, Havelock.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Předkládejte své argumenty, přesvědčujte ostatní, diskutujte o programech a osobnostech. Pokud chcete někomu (to zahnuje nejen diskutující v tomto klubu, ale i ostatní uživatele Lopuchu, politiky této i jiných krajin a vůbec všechny žijící i zesnulé osoby) nadávat kvůli jeho (byť sebehoršímu) přesvědčení, přesuňte se rovnou do jiného klubu. Diskuze se vede slušnou formou.

ANKETY:
Objeví se Robert Šlachta na kandidátce Ano do senátu nebo europarlamentu?
Zatím nejlepší porevoluční předseda vlády ČR byl
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 15587 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 31.7.2024 16:16  38908
(Tak jsem právě přijel domů, ale ještě sedím v autě a příspěvek píšu z auta. Rozseděl jsem se v něm totiž a fakt se mi moc nechce ven. Ještě juknu na zprávy. Mám fakt fajn auto a jak vypadá, fakt moc neřeším... :-)
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 15:31  38907
Pro mne je výrazný, krásný vzhled podstatný - u oblečení, u bot i u auta. Ale zároveň výkon V8 motoru Challengera je také uspokojivý a to nejen na německé dálnici. Miluju to zrychlení z 90 na 150. Předjíždění na okrskách nebo na dálnici je nádhera. A taky to auto super sedí. Na rychlou jízdu na dálnici je super. Ve městě je to trochu horší - existují na to memy, že se chová jako člun a je to tak trochu pravda...

Interiér souhlas se selitem - to je důležité. Když jsem váhal mezi Chargerem a Challengerem, tak mne naprosto přesvědčil ten driver-centric interiér - něco pro egoisty jako jsem já :)

A pak samozřejmě ta absence EU sraček. Nové Evropské auto je těmi nesmysly za trest.

Btw. mám na tachometru stejné číslo (+/- 1-3kmh) jako na waze. To na amerikách miluju. Tachometry nelžou. Nemusím v hlavě přepočítávat a odhadovat kolik jedu :)
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 15:01  38906
Desdichado 38905Trhni si..
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 31.7.2024 15:00  38905
diaviakdyž tu diskutují normální dospělí lidé
Kteří? Kde? Jmenuj! Cituj! Dodej fotografie!
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 31.7.2024 14:59  38904
Íránské ponížení
Velmi dobré. Ale za ten útok na fotbalové hřiště by to chtělo ještě nějaký reciproční úder na civilní cíl - škola, špitál, atp. V těchto záležitostech je potřeba odpovídat stejně tvrdě, bez milosti a slitování s kýmkoliv.


Jo, to už skoro rok zkouší v Gaze a jaksi jim to nejde.
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 14:59  38903
Desdichado 38899Prosím Tě: zapoj svůj EQ a zkus nerušit, když tu diskutují normální dospělí lidé. Díky.
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 14:56  38902
666Tak to já zase mám položené takto: fuj fau vé :) to jsou auta bez duše.
A to je na nich boží! Naprosto nudný sterilní šedý germán, který každodenně bez výstřelků věrně slouží. A v hluboké úctě ho počneš míti, když 110kW nafta na německém autobahnu dá GPS 250km/h a uvisíš se za poršákem. To je něco, jak když věrná čivava zažene klan zlodějů.
:)
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 31.7.2024 14:55  38901
V automotive jsme před tímto krokem-současná elektroauta koncepčně vypadají furt stejně jako stará auta.

A jak by měla vypadat?

Na jakou elektřinu jezdil Teslův elektromobil,
Tak zrovna Teslu jsem na mysli neměl (beztak to jezdilo na blesky z laboratoře ;-D )
Mám na mysli ty dobové elektromobily, když ještě nebylo rozhodnuto jestli benzín nebo elektřina (první auto nad 100 km/hod jezdilo na elektriku). Jako, jestli cestou dolívali, nebo vyměnili celou baterii (nepraktické), do zásuvky to strčit nemohli. O těch tehdejších elektromotorech jsem před časem nenašel nic podstatného, ale za ty roky to mohli doplnit. Anebo to je někde, kam "Google nevidí".
x_phile x-phile Dělám si, co chci. 31.7.2024 14:48  38900
Co se týče aut, nechci tam žádnou elektroniku, natož elektriku. Se svou dacií jsem maximálně spokojená :)
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 31.7.2024 14:45  38899
Největší expert na argumentační fauly tady je 666 a prakticky ani nic jiného nepoužívá.

Od nepaměti.

Ale už se párkrát sám přesvědčil, že jeho jedině správná tvrzení jsou zcela mimo realitu (a že jsem měl pravdu) a není schopen se s tím smířit.
x_phile x-phile Dělám si, co chci. 31.7.2024 14:45  38898
ZidaneMně to je jedno, co oči nevidí, srdce nebolí. A malinovka je hnus i bez dehtu :)
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 14:43  38897
V automotive jsme před tímto krokem-současná elektroauta koncepčně vypadají furt stejně jako stará auta.

Toto také nechápu. Vždyť e-auto umožňuje nad podvozkovou platformou s integrovaným pohonem a baterií naprostou tvůrčí svobodu a ono furt nic. Lze udělat obyvák na kolech, ložnici na kolech, konferenční místnost na kolech, cokoli.. Kde je ten design, který nám má vyrazit dech a který budeme všichni chtít (jako Motorolu StarTac nebo Véčko..)?
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 31.7.2024 14:32  38896
666Vidíš, pro mě vzhled auta je lhostejný. Ne úplně, protože mercedes bych si asi nekoupil-jsou vsechny fakt tak hnusný.

Ale obecně, na sousedovo auto se koukám já, tak ať je pěkný. Na moje auto se kouka soused, tak mije auto může být ošklivé.

Pro mě je podstatný interiér auta. Ten musí být pěkný a musí fungovat, všechno tam musí být na dosah. Dobré auto je takové, když nekam přijedeš, nechce se ti z něj ven a chvíli ještě posedíš..

A pak jizdni výkon. Musí to jet pěkně a musí to sedět.

Jak je auto pěkné mě nezajímá-za predpokladu že neprestoupíš nějaký treshold level hnusnosti jako Mercedes.
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 14:21  38895
Tak to já zase mám položené takto: fuj fau vé :) to jsou auta bez duše. Mohl bych to mít jako služebák, ale děkuji nechci, raději car allowance. Auto musí mít velkej machr index, musí se za ním lidi otáčet... Jak se říká: když se po cestě z parkoviště za svým autem neohlédneš (aby ses pokochal), tak máš špatné auto :)

Já jsem věrný MOPAR, ale jak teď začal Dodge blbnout s těma elektrikama, rušením V8 atd., tak... pořád doufám že se vzpamatuje, jinak bude příští auto asi Mustang nebo Camaro.
Z evropskejch bych vzal na milost některá BMW, Maserati, Porsche nebo (a to si nemůžu dovolit) Bentley, Aston Martin. Ale US muscle cars jsou US muscle cars :)

Sen je mít jako třetí auto nějakej pěknej restomod starýho sedmdesátkovýho Chargera nebo Challengera.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 31.7.2024 14:17  38894
Analogie s mobily jse sice zajímavá, znám ale z vlstního života jednu o dost lepší.
Kdysi jsme fotili na kinofilm. Všechny foťáky byly podobné v tom, že byl objektiv a na těle foťáku místo na obou stranách na cívku filmu.První digitální fotoaparáty vypadaly stejně-lidi na to byli zvyklí (kjak zákazníci,tak výrobci).
Např můj první digifoťák:

Když jsem ale poprvé viděl foťák, který měl objektiv na straně:

Došlo mi, že pravidla hry jsou přepsána.Mnohem líp se to drželo za objektiv, focení bylo něco úplně jiného. Nová technologie ukázala naplno své výhody. V automotive jsme před tímto krokem-současná elektroauta koncepčně vypadají furt stejně jako stará auta.Pořád mají agregát tam,co měly benínové auta. Furt jakoby držíme místo na cívky filmu na obou stranách...
Dřív nebo později imho někdo přijde s nápadem, který to celé předefinuje a teprve pak se uvidí,jak honotný nápad to byl/je.

[ 15587 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt