Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Volby [ŽP: 4 týdny] (kategorie Politika) moderují huh, Havelock.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Předkládejte své argumenty, přesvědčujte ostatní, diskutujte o programech a osobnostech. Pokud chcete někomu (to zahnuje nejen diskutující v tomto klubu, ale i ostatní uživatele Lopuchu, politiky této i jiných krajin a vůbec všechny žijící i zesnulé osoby) nadávat kvůli jeho (byť sebehoršímu) přesvědčení, přesuňte se rovnou do jiného klubu. Diskuze se vede slušnou formou.

ANKETY:
Objeví se Robert Šlachta na kandidátce Ano do senátu nebo europarlamentu?
Zatím nejlepší porevoluční předseda vlády ČR byl
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 15068 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 31.7.2024 23:43  38928
Co jsem četl v recenzích, tak zatím čínská auta mají oproti tradičním výrobcům rezervy v mechanickém zpracování a rychle se rozvržou.

Tomu se, pokud ses s tím výrazem ještě nesetkal, říká "kurvítka".


U Číňanů to ovšem kurvítka nebudou ..., ale jo, časem okopírují.
Aneb, výrobce mopedů (nebo čeho) jich prodal pár do Číny a po čase se prodávaly zcela okopírované ... i s částečně ojetýma pneumatikama.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 31.7.2024 23:33  38927
666 [38895]: Jak se říká: když se po cestě z parkoviště za svým autem neohlédneš (aby ses pokochal), tak máš špatné auto :)

Vím, jak to myslíš a máš vlastně pravdu, ale nedá mi to... ta tvoje závorka se dá vypustit a taky to bude mít něco do sebe.
Kdyby dneska prošel technickou Trabant, každej se ohlídne... starší "tyvole ono to ještě jezdí?" a mladší ve smyslu "wtf?"

Ale to je to, co jsem chtěl říct.

To je jak s reklamama.
Reklama musí bejt superskvělá, aby každého zaujala a potěšila, nebo superdebilní (nazdar Alzáku, ty kurvo zelená uvřeštěná, ani chcíplou kočku si od tebe nekoupím!), protože i superdebilní reklama zaujme. A co na tom, že nasere k nepříčetnosti... ale zaujala a i já vím, co je to Alza.
No a že já a pár mně podobných si u nich nekoupíme ani rohlík, kdyby začali prodávat pečivo, co na tom... 99,999999 % lidi zelenej zmrd nesere natolik, aby se mu programově vyhejbali... a o to v reklamě jde.
Zaujmout a na těch pár paďousů, které naše reklama sere (ale proč, tak skvělá, tak chytlavá, tak...) sere pes.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 31.7.2024 23:25  38926
diavia [38890]: Co jsem četl v recenzích, tak zatím čínská auta mají oproti tradičním výrobcům rezervy v mechanickém zpracování a rychle se rozvržou.

Tomu se, pokud ses s tím výrazem ještě nesetkal, říká "kurvítka".
Aby se to co nejdřív po záruce (po záruce, pokud ještě v záruce, kurvítko selhalo!) podělalo a musels platit opravy... než tě to naštve a koupíš si pěkně novej výrobek s novými kurvítky.

Kam by výrobci přišli, kdyby se auto dalo opravit kladivem a prasklej klíňák systémem "hele, stará, naval silonky, jinak nedojedem"?
Kam by výrobci přišli, kdyby spotřebič vydržel deset let jako dřív?
No, na buben... výrobci potřebujou vyrábět a aby mohli vyrábět, potřebujou odbyt... takže žádný, že budeš mít auto deset let a víc, koukej si, neřáde, nejpozdějc za pět koupit nový...
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 31.7.2024 23:24  38925
(Přehlídka slaměných panáků ...)
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - petice za zrušení poplatků pro ČT a ČRo 31.7.2024 23:20  38924
666 [38887]: Máš pravdu, že Evropa už v automobilovém průmyslu není vůbec kapitalistická, ale už je to ryzí socialismus. Auta vyrábíme taková, jaká nám nakázal centrální plánovač v Bruseli. Nechal tam malinko prostoru pro nějakou variabilitu a iluzi svobody, ale to podstatné, co dělá auto autem, to už je socialisticky naplánované a často to jde přímo proti vůli a přání zákazníků.

Nevím už, zda jsem to psal tady nebo v Politice, ale EU je spíš EUSSR - Evropský svaz socialistických republik.
Co neschválí Brusel, to nebude... a kde je nějakej rozdíl oproti RVHP, krom toho, že tenkrát schvalovala Moskva?
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 22:46  38923
selitMůj Mercedesi
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 22:38  38922
Kdybych měl subjektivně hodnotit interiéry aut, které znám a ve kterých jsem jel a to od nejhoršího po nejlepší:

přeskočím levné šmuky typu Dacie.

Škodovka je taková utilitaristická, funkcionalistická, bez duše a s viditelně nedotaženým dílenským zpradováním. Moc plastová, budgetová.
VW je trochu lépe zpracované totéž. Bez duše. Čistě ošklivý funkcionalismus, akorát je vidět, že na tom méně šetřili.
Audi už celkem jde, ale pořád je to koncern - bez duše, ale aspoň už to nevypadá lacině na první pohled.
Mercedes má na první pohled dobré řemeslné zpracování a kvalitní materiály, kde se viditelně nešetřilo, ale je to kolotoč. Má to specifický styl - tedy duši, ale nic pro mne.
BMW je zpracováním asi trochu slabší než Mercedes, ale ten sportovně laděný duch je v tom autě cítit. To už je v kategorii "líbí se mi".
Camaro je sportovní až moc, ale má to svoje kouzlo taky.
MOPAR auta jsou americky strohá, ale mají duši v tom pomrkávání po retro stylu a maskulinita z nich stříká. Zpracování/materiály level horší BMW. Líbí se (aby ne, když v tom jezdím:)).
Porsche je viditelně vymazlené - nádherné zpracování, luxusní materiály, super design. TOP
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 31.7.2024 22:24  38921
666Já teda řídil tohle. No řídil, popojel jsem s tím pár metrů. A tam teda kapota vidět je! ☺
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 31.7.2024 22:13  38920
Já teda nevím, ale pocit z auta pro mě primárně není o prostoru. Já prostě z kodiaqa nemám lepší pocit než z Octavie a z té lepší než z Fabie. Teda o fous asi jo, ale rozdíl je prekvapive malý.

Je to o pocitu, že je sesle pohodlná, a hlavně ze vsechno je ram co má být, že sáhnu poslepu a zvýším si teplotu o půl stupně, aniz bych musel odtrhnout oči od silnice/časopisu...

Jinak:Kdykoliv jedu v Mercedesu, ten interiér je vždycky velký, ale...tam je všechno blbě. Všechno je příliš velký, obludně velký, nemá to smysl. Neustále se ptáš na otázky:Proboha, proč je ten výdech klimatizace tak velkej, vždyť by stačil poloviční. Na Mercedesu je všechno špatně, ten interiér nemá styl, nemá šmrnc, nemá smysl,logiku, nejsem tam "doma".

Nikdy jsem se nedivil tomu, že ojetý Mercedesy si kupují cikáni a kolotočáři. Jejich vkusu to jistě vyhovuje, mému ne.0
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 22:08  38919
selitKlima, vyhřívané/větrané sedačky, vyhřívanej volant... dobrý repráky. Bez toho to nejde - to se shodneme :)

A pak samozřejmě zvuk V8 motoru :) to se nikdy neomrzí :)
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 22:05  38918
diaviaNejde o to, že by Okta byla nějak moc těsná - je to na Evropu velké auto - ale prostě v Amerikách je toho místa strašně moc a je to pohodlné. Chtěl jsem tím jen říci, že i ten interiér je důležitej a na svýho Challengera nedám dopustit. Pohodlnej a krásnej. Zevnitř i z venku :)
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 22:02  38917
DesdichadoNeřídil jsem to, ale předpokládám, že to bude podobné a že tam ta kapota vidět bude taky.
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 21:45  38916
Je fakt, že u O3 jsem tušil, kde začíná-končí, jak se to vezme, kapota.
U O4 to nevím, není se čeho chytit. Parkování čumákem ke zdi jsem se kvůli zbytečně pesimistickým předním pípákům naučil dle kresby předních světel. Jakmile spatřím charakteristický obrazec, jsou mezi registrační značkou a zdí 2cm.
A co má také O4 hůř řešené než O3 (kombi provedení), je vnímání zadní polosféry přes zrcátka. Dílem za to může menší průhled oknem pátých dveří a dílem optika zrcátek.

Pokud si někdo stěžuje na těsný interiér O3 či O4, doporučuji sednout předu do Audi A7 Sportback. Leze se do toho jak do proudové stíhačky a klaustrofobie náramná, všude okolo těla je auto.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 31.7.2024 21:44  38915
666A pak miluju, že vidím kapotu.
Jako třeba tady?
maca MACA 31.7.2024 21:29 - Klub Politika a dění ve světě (20:38) 38914
Možná ta elektromobilita čeká na to, až někdo dokáže využít elektromagnetického pole Země, elektromagnetických vln šířených již přes 100 let prostorem a elektroindukce. Třeba je toho tolik, že by stačilo, aby na každém sutě byla indukční cívka/klec, která zaručí, že takové vozidlo pohybující se v elektromagnetickém poli může indukivat proud, který ho bude dál pohánět a dobíjet.
Nejsem ale odborník přes eletro. Třeba to funguje jinak a fyzika v malém, v učebně fyziky funguje jinak než ve velkém měřítku.
Taky netuším když třeba vynutí z trafa z primáru na sekundár změní nepětí, co by provedl další sekundár stejného vinutí ve stejném mahnetickém poli/ na stejném jádru. Asi je to fyzika základní nebo střední školy, ale to bylo v jiný době, kdy sovětští vědci byli o několik kroků i roků dál

[ 15068 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt