666 [38895]: Jak se říká: když se po cestě z parkoviště za svým autem neohlédneš (aby ses pokochal), tak máš špatné auto :)
Vím, jak to myslíš a máš vlastně pravdu, ale nedá mi to... ta tvoje závorka se dá vypustit a taky to bude mít něco do sebe.
Kdyby dneska prošel technickou Trabant, každej se ohlídne... starší "tyvole ono to ještě jezdí?" a mladší ve smyslu "wtf?"
Ale to je to, co jsem chtěl říct.
To je jak s reklamama.
Reklama musí bejt superskvělá, aby každého zaujala a potěšila, nebo superdebilní (nazdar Alzáku, ty kurvo zelená uvřeštěná, ani chcíplou kočku si od tebe nekoupím!), protože i superdebilní reklama zaujme. A co na tom, že nasere k nepříčetnosti... ale zaujala a i já vím, co je to Alza.
No a že já a pár mně podobných si u nich nekoupíme ani rohlík, kdyby začali prodávat pečivo, co na tom... 99,999999 % lidi zelenej zmrd nesere natolik, aby se mu programově vyhejbali... a o to v reklamě jde.
Zaujmout a na těch pár paďousů, které naše reklama sere (ale proč, tak skvělá, tak chytlavá, tak...) sere pes. |