Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Výchova dětí [ŽP: 12 týdnů] (kategorie Partnerství) moderuje Mondy.
Archiv
Všechny vás tu vítáme a přejem dobrou pohodu k diskusi!

Linky:

Karin a Karinčata
meg..i a její dvě cácorky
Ka dodala Matýska...
...a Log Maruščin web :o))
Alnagonova Žofi
Theophillina Andulka - sluníčko
Andulka - new a celý komplet sluníček new! :o))
Bouchiho Péťa a Péťa2
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2550 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
operator304 14.8.2012 11:40  20936
Percy_ [20934]: Tomu jsem taky nikdy nerozumnel. I kdyz, ono to ma nejake zakonitosti. Ty jednotlive nastroje tvori celky a ty celky tvori jeste vetsi celky, takze ono se to da komponovat v podstate stejne, jako kdyz pises pisnicku pro zabavovku ve slozeni 2 kytary, basa a klapky...
sirin Sirin Otroky prodávat v celku - NEPORCOVAT!!! 14.8.2012 11:21  20935
A co teprve napsat to a neslyšet...
percy_ Percy_ 14.8.2012 11:17  20934
operator304Jo, to každopádně. :-) Já myslel spíš tvůrčí činnost, ačkoliv symfonie se bez not složit taky nedá. Ale takhle to mam prostě já. Tak mě napadá, jakej musel bejt šílenej masakr, napsat neskutečně rozsáhlý dílo pro x nástrojů.. a pak ho poprvé slyšet naživo.
operator304 13.8.2012 14:23  20933
Percy_ [20932]: Tak jasny, ze z not se jamovat neda :) Ale kdyz mas zejtra hrat kseft a umis "tak trochu" pulku repertoiru, tak se noty hodi :D
percy_ Percy_ 13.8.2012 14:15  20932
Noty jsou nudný. Nejlepší nápady vždycky přišly ve chvíli, kdy jsem nevěděl, co dělám. Navíc, člověk si pak aspoň trochu může připadat, že dostal skvělej originální nápad, i když téměř vždycky jenom objevuje Ameriku. :-) Profesorskej přístup k hudbě tenhle opojnej okamžik eliminuje. ZUŠka mě neuvěřitelně štvala a zlozvyků, který jsem od těch skvělejch učitelů pochytil, se zbavuju dodnes.
anka Anka Když je někde něco dobrého k sežrání, - tak je rouhání to nesežrat. 13.8.2012 13:01  20931
To už bylo na učňáku. On měl týden školu a týden praxi. Na praxe chodil, chválili ho, bavilo ho to. Školu nesnášel. Všichni tam byli skejťáci, jen on pankáč...
apolenka ApoLenka 13.8.2012 12:54  20930
:-)) Hezký. Já to měla v klasický škole horší, moje máma tam učila, takže jakékoliv záškoláctví by se hned odhalilo.
anka Anka Když je někde něco dobrého k sežrání, - tak je rouhání to nesežrat. 13.8.2012 12:52  20929
Jestli můj brácha někdy za něco nechodil, tak to byla jakákoliv muzika. Do školy dokázal nejít 3 týdny a pak přinést ručně psanou omluvenku s vlastnoručním vzkazem "Omluvte Jiřího V., byl 3 týdny v nemocnici. Děkuji O.V."
apolenka ApoLenka 13.8.2012 12:52  20928
Anka - jojo, nauku jsem taky měla zvlášť, ale zároveň i učitelka klavíru ty noty ode mne chtěla znát, vycházela z nich při hraní...atd.
anka Anka Když je někde něco dobrého k sežrání, - tak je rouhání to nesežrat. 13.8.2012 12:51  20927
Ano, většina dětí by si na hodinách hraní bez zvládnutých hodin nauky neporadila.
apolenka ApoLenka 13.8.2012 12:51  20926
Což mi připomnělo, že jsem pak ten klavír v lidušce už taky moc nemusela, tak jsem chodila "za klavír", koupila jsem si na rohu v cukrárně bombony Šumavské jahůdky (jestli si na ně pamatujete) a místo do školy jsem se procházela ulicema a baštila ty bombony. Až jednoho dne zazvonil zvonek a učitelka ve dveřích, cože jako se mnou je, jestli nejsem nemocná, že už jsem dlouho nepřišla. Rodiče v šoku...:-)))
anka Anka Když je někde něco dobrého k sežrání, - tak je rouhání to nesežrat. 13.8.2012 12:50  20925
Tady se chodilo na hodiny hraní a na hodiny teorie (nauka). Na nauce se dřely noty a takové všechny ty značky kolem, teorie, historie, nástroje...
apolenka ApoLenka 13.8.2012 12:47  20924
Anka - jasně, tak to jo. Ono mi určité vysvětlení dává i ta babička, jestli mu ty etudy předehrávala a on pak jel podle sluchu, tak to chápu, to se první rok zvládnout dá. Ale je to zvláštní, u mně (a jiných dětí) ta výuka probíhala ruku v ruce s výukou not. Mimochodem, teď už je taky pořádně neumím, v podstatě jen základní řadu a to, co mi jako dítěti přišlo logický a srozumitelný, to jsem zapomněla a když chci něco zahrát na klávesy, tak si to taky najdu podle sluchu.
anka Anka Když je někde něco dobrého k sežrání, - tak je rouhání to nesežrat. 13.8.2012 12:28  20923
ApoLenka [20918]: Vždyť říkám, dokud na to nepřišli, tak je neuměl. Pak se zaměřili na to, aby ho donutili se je naučit, to je jasné. Ale trvalo jim rok, dva (nepamatuju), než to zjistil. První dva roky se zrovna složité koncerty nehrají a na to, co hrál, mu stačilo odposlouchat to od učitele, který mu to přehrál, a byl schopen to zahrát. Rodiče i já máme pro změnu absolutní hluch, dá-li se to tak říct, takže pro nás na ten klavír mohl doma cvičit naprosto jak a co chtěl. V té době se museli cvičit hlavně etudy, které nesnášel, takže si hrál, co chtěl on - písničky (nebo si vymýšlel svoje). Etudy s ním párkrát za týden chodila cvičit babička, která jako holka na klavír hrála. Ale ta to s ním necvičila tak, že by mu ukazovala do not, kterou notu zahrál špatně, ale furt dokola mu předehrávala, jak to má být správně. Nebyl pro něj problém si to zapamatovat. Netvrdím, že nepoznal jedinou notu. To i do mě na základce nahustili, kde na lince se nachází taková ta základní stupnice. Ale orientovat se v tom při hraní neuměl, obecně mu strašně dlouho dělalo problémy čtení, soustředění se a tak (klasické ADHD).
laura Laura 100% sure! 13.8.2012 12:04  20922
A když se učilo něco novýho v hodině, tak to učitelka stejně nejdřív přehrála na klavír. A ve sboru sbormistr taky. Noty mi sloužily jenom jako pomůcka, když se zpívalo něco dlouhýho, tak orientovat se, co teď přijde, ale už jsem tu melodii musela předtím znát.

[ 2550 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt