dělá se mi z různých rozhodnutí od stolu na tohle téma (rušení praktických škol, rušení přílohy RVP ZV pro žáky s LMP a pod.) čím dál tím víc špatně
máme ve škole 4 děti, které mají diagnostikovanou LMP, ale jejichž rodiče si nepřejí zařazení do základní školy praktické .. ano, integrujeme je, ale pokud bude v budoucnu (a dle probíhající diskuse o revizi RVP velmi rychle) zrušena příloha, pak nevím, co s nimi budeme dělat .. běžně rozvržené učivo nejsou schopny zvládnout ..
EU po nás chce rovné příležitosti pro všechny děti. Takže
1) zrušíme dětem s LMP možnost, jak zažít alespoň nějaký úspěch
2) zrušíme praktické školy a zrušíme ostatním dětem šanci na to, aby se posouvaly rychleji v rámci svých možností
3) bude to řešení víc finančně náročné, protože bez asistentů se to v základních školách neobejde (u nás už v tuhle chvíli řešíme 5. asistentku) - a pokud si někdo myslí, že to bez asistentů půjde a to ještě za předpokladu, že jsou základky nuceny narvat třídy na maximum, pak je opravdu blázen
atd. atd. |