Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Výchova dětí [ŽP: 12 týdnů] (kategorie Partnerství) moderuje Mondy.
Archiv
Všechny vás tu vítáme a přejem dobrou pohodu k diskusi!

Linky:

Karin a Karinčata
meg..i a její dvě cácorky
Ka dodala Matýska...
...a Log Maruščin web :o))
Alnagonova Žofi
Theophillina Andulka - sluníčko
Andulka - new a celý komplet sluníček new! :o))
Bouchiho Péťa a Péťa2
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2550 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
valkil valkil Něco něčeho je ve skutečnosti - ničím ničeho 23.11.2012 11:51  21102
U nás ve škole se to v září učili druháci.

Jak to je vlastně v první třídě s pololetním vysvědčením, pořád se dává jedna známka za vše?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.11.2012 11:34  21101
Nicmene nas Peta mel na konci prvni tridy ucebnici na scitani a odcitani do 20 s prechodem desitky.
klupi klupi velké a ještě větší - štěstíčko 23.11.2012 06:22  21100
tak
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.11.2012 04:52  21099
IMHO
bez prechodu desitky: 15+4=19
s prechodem desitky: 7+9=16
laura Laura 100% sure! 22.11.2012 23:56  21098
Co to znamená bez přechodu desítky?
klupi klupi velké a ještě větší - štěstíčko 22.11.2012 22:02  21097
obvykle do 20 bez přechodu desítky
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 22.11.2012 21:50  21096
Do kolika mají děti umět počítat na konci první třídy?
valkil valkil Něco něčeho je ve skutečnosti - ničím ničeho 19.11.2012 11:54  21095
Percy_Naprosto souhlasím!!
percy_ Percy_ 19.11.2012 11:16  21094
Klasické ZŠ by podle mě měly udržovat určitou rovnováhu. Elitářství může nastoupit po páté třídě v podobě víceletého gymnázia. Já to tak měl a za nic na světě bych neměnil - bylo to skvělejch osm let. Náš gympl vždycky bývala vcelku silná a kreativní komunita. Mělo to ale i své stinné stránky - když jsem například na tanečních oznámil neznámé dívce, že studuju gympl, bylo po seznamování. :-) Neustále nám bušili do hlav, že jsme na výběrové škole, že jsme výjimeční. No a jak jsme se dívali na ostatní školy, tak se ony dívaly na nás. Ačkoliv v těch tanečních hrála svou významnou roli i má dovednost dubového polínka. :-) Moje pointa je, že by se na ZŠ mělo každé dítě setkat (až na extrémy) se vším, co společnost nabízí. Ta zkušenost je podle mě důležitá. V životě přece nejde jen o to, jak rychle postupuju ve výuce. Je to důležité jak pro ty nadanější, tak pro ty, kterým nebylo dáno, jinak vznikne trhlina a bariéra mezi "borci" a "pitomci". Na té škole to začíná, ačkoliv důsledek nastává později v reálném životě, resp. uplatnění v něm. Mluvím samozřejmě o klasických základkách s dětmi, které jsou schopné je (aspoň nějak) vystudovat. Ne o praktických školách, jejichž existence je imo nezbytná.
aiwai Aiwai alea acta es 18.11.2012 23:09  21093
holt mas svuj nazor a ja mam jiny
aiwai Aiwai alea acta es 18.11.2012 23:09  21092
holt mas svuj nazor a ja mam jiny
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 18.11.2012 23:00  21091
Když to tedy shrnu,jsou dvě možnosti:
Buď se ty děti rozdělí,nebo nerozdělí.
V prvním případě na tom získávají tahouni,v druhém netahouni.Tohle je myslím nesporné konstatování.

Zbytek je ideologie,jestli je správné podporovat tahouny,nebo netahouny.Pro obojí se dá bohulibě argumentovat.Buď jsem elitář,nebo rovnostář.
klupi klupi velké a ještě větší - štěstíčko 18.11.2012 22:49  21090
Aiwai [21089]: tak zrovna tablety neberu jako nadrámec osnov :)

navíc znám školu (speciální), kde jsou co se týče využití tabletů (konkrétně iPadů) mnohem mnohem dál .. učitelky tam udělaly za rok a půl neskutečné množství práce - od založení iSNU a budování komunity, přes přípravu akreditovaných školení a jejich realizace, k tomu hlavnímu - neskutečnému posunu dětí o velký kus dopředu
aiwai Aiwai alea acta es 18.11.2012 22:42  21089
tak jazykove zakladky pohopit dokazu stejne tak jako sportovni a hudebni. Nase skola byla sportovka, ale sportovni byla jen jedna trida ze 4, ale to byly deti, ktere mely upraveny rozvrh. Je na kazde skole nabidnout neco nad ramec osnov. Treba u klupi to jsou tablety:-D.
Je pak na rodici, aby vybral na jakou skolu pujde. Ale kastovani v ramci jedne skoly mi prijde vazne nevhodne.
manka manka Každá závislost se - počítá... :-) 18.11.2012 22:20  21088
selitBývalo běžné, že pokud rodiče toužili po tom, aby dítě rozvíjelo cizí jazyky nad rámec školní výuky, tak děcku zaplatily hodiny v jazykovce apod. Proč proto rovnou budovat speciální třídu a kastovat už od základky... Případně se může jazyk vyučovat mimo rámec běžné výuky přímo na škole. Konkrétně v Praze by to neměl být problém kvůli dopravě.

[ 2550 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt