Hew: Jak už jsem psal dřív, máme ve firmě 5 Asusů a další dva jsme dodali klientům, z toho:
1x vadný kabel k LCD
1x vadná VGA (rozpad obrazu, výměna MB)
1x závada nabíjecích obvodů
1x samovolná smrt baterky
1x vadná základní deska (kompletní smrt mašiny).
A přitom to nejsou úplná ořezávátka, model ti teď neřeknu (mám umaxe), ale je to zhruba střední třída a pro zákazníky dokonce ta nejvyšší (právě jednomu z nich napřed odešly ty nabíjecí obvody a pak baterka - i pak chtěli celého noťase). Servis vždycky využil celou 30tidenní lhůtu, že by zapůjčili jiný kus je samozřejmě ani nenapadlo.
Prostě zklamání, přecházíme na Delly. Ti nám dali jednak servis s vlastní dopravou (přijedou, odvezou, přivezou) ale hlavně včetně zápůjčky náhradní mašiny. |