Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Windows XP [ŽP: neomezená] (kategorie Počítače) moderují Jardax, Kdokoliv.
Archiv


Tabulka porovnávající XP Home a XP Professional


!Aktuálně!

Pokud vám systém sám od sebe po několika minutách od připojení k internetu vyhodí hlášku, že selhala služba RPC a že se systém po minutě restartuje, zkontrolujte následující:
- pokud se v adresáři c:\windows\system32 (nebo ekvivalentní) nachází soubor MSBLAST.EXE, TEEKIDS.EXE nebo PENIS32.EXE, smažte ho
- máte firewall a zakázanou příchozí komunikaci na port 135?
- máte staženy nejnovejší aktualizace pro váš systém ze stránek Windows Update? Konkrétně tuhle?
- máte aktualizovanou virovou databázi v antivirovém programu a/nebo jste zkoušeli systém zkontrolovat nástrojem pro detekci a odstranění červa LovSan/Blaster?

Pokud vše splňujete, pak se teprve zeptejte.

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: tbxolux
[ 3466 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 6.3.2009 10:42  9351
Kdyby bylo potřeba jen zjišťovat, jestli se net send podařil, tak jsem si zkusil

@echo off
net send %1 pokus
if errorlevel 1 goto JEDNA
if errorlevel 0 goto NULA
goto END


:NULA
echo OK
goto END

:JEDNA
echo NEPODARILO SE
goto END

:END

a zdá se, že to jede
operator304 6.3.2009 10:24  9350
Mira: Nmap by nepomoch? Jestli tam neco prijima, tak by se to dalo takhle zjistit. I kdyz se priznam, ze nevim, jak funguje kuryrni sluzba, jestli nmap bude neco platnej.
mira Mira Optimista se učí anglicky - pesimista rusky a realista střílet... 6.3.2009 10:19  9349
je nejaka moznost overit zda na vzdalenem pocitaci kam bych chtel posilat zpravu pres NET SEND bezi Kuryrni sluzba?
themajkl themajkl All those moments will be lost in time - like tears in rain. 25.2.2009 08:50  9348
Hlášení z Windows 2008 Web ServeruKlient se zkusí připojit na W2008WS a dostane:

System error 1745 has occurred.
The procedure number is out of range.

Na netu nic použitelného.

Po půl dni pátrání po příčině jsme zjistili, že tak reaguje na banální chybu, neznámé uživatelské jméno - jde na to přes uživatelské SID, to se nedohledá, SID zůstane 0, ohlásí out of range.

Nejvtipnější je, že se to tak chová, i když se najde ten server přes GUI v okolních počítačích (nejen když se napíše špatné jméno v net use), dvakrát na něj kliknete a buch, tahle chyba. Žádný dotaz na jméno nebo heslo. Fakt nevím, jak by se to připojí čistě přes GUI, pokud je na klientu přihlášený jiný uživatel, než existuje na tom debilním serveru. Jedině net use atd.

Muselo dát hodně práce to tak z...mršit.
sany 16.2.2009 14:15  9347
Tys to nepochopil... nekde ti pomuzou vymyslet pocitac z krabicky od sirek a nekde ti ani nepomuzou s tim jak vypada pocitac a jak ho zapnout.
Proste zalezi kdo sedi na druhe strane telefonu a jestli vubec ma paru o tom co za problem te trapi. Pokud bude vedet tak ti odpovi, kdyz ne mas smulu. Vetsinou pak vyjizdi technik :))) Placenej.
pegas Pegas 16.2.2009 12:38  9346
Jde mi spíš o to, jaké konkrétní případy ta podpora pomůže vyřešit, jestli třeba i prkotiny jako rady s nastavením třeba tiskárny nebo co?
gentlejan 16.2.2009 11:56  9345
Pegas: jak píše Sany. Záleží kam voláš a také kdo jsi.
Pokud se ptáš, zda to je nějak formálně ošetřeno, tak není.
sany 14.2.2009 14:11  9344
Firma od firmy, nekdo ma na lince odborniky nekdo slecnu ktera zna linku na microsoft...
pegas Pegas 14.2.2009 12:03  9343
Když jsem se zabýval tím licencováním, tak marně přemýšlím o tom, co přináší technická podpora MS, která je u OEM přenesena na dodavatele PC. Updatu se to asi netýká, ty jsou snad totožné pro oba modely, servispacky taky. A v případě problémů s instalací HW, SW, problémy s chodem programů... Nedělám si iluze a nějaké zásadní podpoře na úrovni vyšší, než je běžná nápověda Windows, která z 90% končí radou obraťte se na dodavatele SW, HW. Nebo je to jinak, máte s tím zkušenosti?
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 13.2.2009 04:47  9342
Já mám zato, že to tak bylo dřív a pak to změnili jen na kus hardwaru, ale zas tak jistej si nejsem.
pegas Pegas 12.2.2009 20:47  9341
Vopruz [9340]: Popravdě, teď si nejsem jistý, protože informaci o těch 5 ástech nemůžu na webu MS najít, ale skoro bych přísahal, že jsem to četl u tam. Poprvé jsem na to narazil na webu Czechcomputer.cz v informacích o OEM Windows, potom jsem hledal další informace.
vopruz Vopruz 12.2.2009 15:09  9340
Pegas: Ty se ptáš, co je v ní napsané nebo sis ji přečetl a debatuješ nad výkladem některé její pasáže? Nevšiml sem si totiž, že bys ji tady zmínil.
pegas Pegas 12.2.2009 14:56  9339
Vopruz [9338]: Vždyť právě na tu se ptám, ale každý si to vykládá po svém. Podle mě to je možné pouze OEM+PC nebo OEM+těch pět dílů (koupených najednou s Win, tedy opět komplet PC, ale podle vlastní představy) a žádný OEM+disk, nebo OEM+procesor atd.
vopruz Vopruz 12.2.2009 14:44  9338
Tak si zkus najít tu licenci. Např. na mrkvosoftích stránkách?
pegas Pegas 12.2.2009 14:37  9337
Vím, že jsou prodejci, kteří to chápou po svém a prodají to jenom s jedním dílem, nebo klidně i samostatně a že když to koupím domů, tak mě doklad nemusí trápit. Jenom mě zajímá, jak to je správně. Myslím, že prodej samostatných OEM přece jen k té legalizaci hodně lidí nalákal, tak nerozumím, proč od toho MS ustoupil. Kdyby to nefungovalo, tak by asi nedocházelo k neustálému prodlužování výjimky.

[ 3466 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt