Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Železnice [ŽP: 24 týdnů] (kategorie Doprava) moderuje Kačka III.
Archiv



ŽELEZNICE




AUTA STOJÍ, VLAKY JEDOU


Zde pár odkazů na různé stránky o železnici :


klub železničních cestovatelů
České dráhy
dráhy info


  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: baqucnb
[ 268 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
anonym 6.2.2020 18:24  653
SmrtkaTy žide prašivej zavšivenej zdemolovanej lopuchovej!!!,
desdichado Desdichado Je toho trochu moc - na malýho, chudýho, sirotka. 8.12.2019 11:03  652
HA!! Obnovuje se pravidelný provoz do Židlochovic! To se musí vyzkoušet! *-D
desdichado Desdichado Je toho trochu moc - na malýho, chudýho, sirotka. 14.7.2019 01:32  651
Jo a tak jsem byl tuhle nucen jet z Dolního ... a teda dost katastrofa. Nejsou tam ani, pro dráhu asi nepodstatné, takové věci jako jízdní řády.
desdichado Desdichado Je toho trochu moc - na malýho, chudýho, sirotka. 28.4.2019 15:25  650
Vlak do Brna měl zpoždění kvůli hadovi. Plazil se po okenním závěsu
desdichado Desdichado Je toho trochu moc - na malýho, chudýho, sirotka. 10.8.2018 21:06  649
Žabotlam přinesl revoluci, v pátek vyjede naposled. Podívejte se, v čem byl výjimečný
Dneska to už nestihnete, ale zítřejší jízdu třeba někdo jo.
smrtka_online smrtka_online Tragéd Fantozzi 2.8.2018 13:56  648
To je zmrd ten Dezmrdlo vysranej!!!!!!!!!!!!
smrtka_online smrtka_online Tragéd Fantozzi 19.7.2018 16:43  647
A jezdí vlakem dole bez! Žid ubohej moravskej!!!!!!!!!!
smrtka_online smrtka_online Tragéd Fantozzi 19.7.2018 16:41  646
To je zmrd ten Desradlo zkurvenééé!!!!!!!
desdichado Desdichado Je toho trochu moc - na malýho, chudýho, sirotka. 27.2.2018 21:10  645
Brněnské nádraží se posune dál od centra, rozhodli zastupitelé. Zbývá poslední slovo

Serou mne. I když iznávám, že pro pilotážníky, betonáře a cementárny je to kšeft jak sviňa. Z hlediska uživatele je to ale na piču.
desdichado Desdichado Je toho trochu moc - na malýho, chudýho, sirotka. 2.2.2018 18:39  644
Tohle je Rusko. Podívejte se, jak snad jen tam může „fungovat” železniční přejezd.
desdichado Desdichado Je toho trochu moc - na malýho, chudýho, sirotka. 17.11.2017 16:44  643
Vlak z Tokia odjel o 20 vteřin dříve. Nikdo si nestěžoval, společnost se přesto omluvila

V prohlášení vedení společnosti uvedlo, že se upřímně omlouvá za nepříjemnost, kterou cestujícím mohlo způsobit to, že vlak odjel již v 09:44:20 místního času, zatímco podle jízdního řádu měl odjet v 09:44:40, informovala zpravodajská stanice BBC.
desdichado Desdichado Je toho trochu moc - na malýho, chudýho, sirotka. 3.10.2017 16:03  642
A vůbec, co se ti vlastně tak strašně nelíbí na švýcarském modelu? Teda krom toho, že si tam nehrají na nějakou zbytečnou konkurenci, ale jde jim hlavně o funkčnost, dostupnost a smysluplnost.
desdichado Desdichado Je toho trochu moc - na malýho, chudýho, sirotka. 2.10.2017 02:43  641
Ne, jenom chcu na příkladu srovnání silniční a autobusové dopravy dokladovat že to není a nemůže být stejné. Ale když si myslíte, že na dráze může jet libovolný počet vlaků jako autobusů po D1 a mohou si tak vzájemně reálně konkurovat, je to vaše věc.
Můj názor je ten, že takto především vyčerpávají zdroje a v důsledku bude míň peněz na rozvoj a nejistý osud místních tratí, které jsou sice nezbytné pro místní obyvatelstvo, ale naprosto nezajímavé pro podnikatele.
aman Aman 1.10.2017 20:39  640
Ad 1 a 2) Bavíme se o železnici, tak sem netahejte autobus a nepřevádějte téma jinam.
ad 3) Jste vedle jako jedle, ona ta smrtka_online měla nakonec pravdu.
Takže tím s Vámi diskusi končím.
desdichado Desdichado Je toho trochu moc - na malýho, chudýho, sirotka. 30.9.2017 21:50  639
ad 1) příklad autobusů nám praví, že tomu tak není. Soukromí dopravci totiž nejraději jezdí tam, kde to je rentabilní z principu a setrvale + bonus dotací potěší (aneb, když měly autobusy jezdit do Horní Dolní bez dotací, nebo s údajně nedostatečnými dotacemi, doprava skončila, 350 onyvatel nenaplní linku, ale díky těmto "potůčkům" jsou plné autobusy z Brna do Práglu).
ad 2) viz bod 1 - kdyby jim jiní nepřivezli k dálkovým linkám lidi ...
ad 3) nesmysl. Železniční trať není silnice. Na silnici si jezdí kdo chce jak chce (a, pracda, podle toho to tak občas i vypadá), ale obecně vzato to nečiní problém, na železnici to prostě nejde (jmenuje se to grafikon) a proto ani skutečná konkurence není možná. Je to jen taková hra. Nehledě teda k tomu, že když majitel vlaků a majitel tratě jsou dva subjekty (což je podle mne špatně), činí to problémy. Jeden majitel se staral o vlaky i trať, musel mít v pořádku oboje, jedno bez druhého nelze. Když se to rozdělilo, už tu máme otázky jak stanovit cenu za projetí vlaku, což je dost složitý nějak inteligentně určit. U silnic to je jinak (proto také existuje silniční daň a mýto), ale hlavně, jedno auto neobsadí celou silnici, hned za ním může jet další (jistě, existují i výjimky, ale jsou nepodstatné). Kdežto když vlak zastaví uprostřed trati (třeba pod něj skočí Kalousek), už je tu problém, stojí celý úsek trati a všichni ti dopravci co si jakože zaplatili.

A ve Švýcarsku, což by mohlo být vzorem, to funguje úplně jinak a dobře.

[ 268 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt