operator304ad 1) Psal jsi o konkurenci. Řeč byla obecně o vlaku a autobuse, tedy konkurence vlaku a autobusu, ne SA (to mi připomíná úplně jiné SA, taková asociace) kontra ČSA nebo DB či cokoliv.
ad 2) není - pokud se hlásí do nějakých soutěží, měly by jeho plány být realizovatelné, měly by budit důvěru. To, že různé firmy slibovali světlé zítřky a modré z nebe (stejně jako bolševici), to jsme tu už zažili
ad 3) Praha - Plzeň, to je v podstatě taková regionální trať, už jsem tím párkrát jel. :-) Ale nepamatuju si nějaký smrad (pravda, ve 2. třídě) ani extra špínu. Tos musel mít buď extra smůlu, nebo v tom vlaku byli před tebou DDRóni.
A zásuvky na internet jsou jen někde - v nových vagónech nebo po rekonstrukci. Před 15 - 30 lety nikoho nic podobného ani nenapadlo.
ad 4) lež - není pravda, že vlak jede 2× tak dlouho. Konkrétně Praha - Plzeň jede vlak 1 hod 46 min, autobus (z Florence) 1 hod 35 min, Ze Zličína pravda hodinu, ale musíš se dostat ještě do Zličína. (A třeba z Brna do Přerova je vlak vždy rychlejší.)
Jestli má smysl mít internetové přípojky v osobácích na krátkých tratích řešit nebudu (A co takhle baterka a wifi?) |