Drizzt:
Nejvyssi score - Kampane jsem nikdy nehral na score, takze nema moc smysl to porovnavat. Maximum jsem mel tusim neco malo pres 6000 v zakladni piratsky kampani (s Tawni Balfour), pripadne 6200 v A Wind Of Thorns (to je ale custom kampan, neni to primo u hry).
Nejtezsi obtiznost vadi jen v prvnich misich - Jo, je to tak. Jen vyjimecne se najde neco problematictejsiho dal, ale vzdycky to jde resit vhodnym treninkem hrdinu. Kampane u hry bohuzel vubec nepocitaj s tim, ze sila hracovych hrdinu roste.
Pohybujici se neutralove - Jak kdy. Kampane jsem jel s pohyblivyma (s vyjimkou necromancersky kampane v TGS), pokud hraju na skore, tak nekdy zapinam a nekdy vypinam (podle toho, co je pro kterou mapu vyhodnejsi).
Merlinn Mighty
POmale potvory strilet a behat kolem nich - To si pis, ze jsem neco podobnyho zazil. Pokud hraju na skore, snazim se vyhrat co nejrychleji. V dusledku toho pak bojuju s jednim hrdinou 2. urovne proti stovce ogre magu, s hrdinou na jednicce a peti meduzama proti dvema stovkam dvojkovych potvor apod.
Myslim, ze precenujes silu strelby. Tech strel totiz neni nekonecne mnoho a moc ti toho neusetrej - zvlast kdyz si uvedomis, ze s melee bys nepratele likvidoval mnohem rychleji, takze by zpusobovali mensi zraneni.
Co nejvetsi a nejtezsi mapy - Zkus zahrat My Brother's Keeper, Draconic a A Wind Of Thorns (supertezka kampan o 8 mapach)
Lektvary pred bojem - Pochopitelne. Takovych veci je spousta a clovek je musi vsechny znat, pokud chce dosahnout nejakyho rozumnyho skore :-) |