Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu HEROES of Might andMagic [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry - V ODPADU) moderuje tuvok07.

   

Upozornění: hry HOMAM 4 a 5 vyšly česky, než se zeptáte, uvědomte si, že češtinu právě kvůli tomuto nikdo zvlášť nedělal a dělat nebude

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 1130 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
pepak pepak - Pepak.net 10.11.2004 08:01  164
Drizzt:
Nejvyssi score - Kampane jsem nikdy nehral na score, takze nema moc smysl to porovnavat. Maximum jsem mel tusim neco malo pres 6000 v zakladni piratsky kampani (s Tawni Balfour), pripadne 6200 v A Wind Of Thorns (to je ale custom kampan, neni to primo u hry).

Nejtezsi obtiznost vadi jen v prvnich misich - Jo, je to tak. Jen vyjimecne se najde neco problematictejsiho dal, ale vzdycky to jde resit vhodnym treninkem hrdinu. Kampane u hry bohuzel vubec nepocitaj s tim, ze sila hracovych hrdinu roste.

Pohybujici se neutralove - Jak kdy. Kampane jsem jel s pohyblivyma (s vyjimkou necromancersky kampane v TGS), pokud hraju na skore, tak nekdy zapinam a nekdy vypinam (podle toho, co je pro kterou mapu vyhodnejsi).

Merlinn Mighty
POmale potvory strilet a behat kolem nich - To si pis, ze jsem neco podobnyho zazil. Pokud hraju na skore, snazim se vyhrat co nejrychleji. V dusledku toho pak bojuju s jednim hrdinou 2. urovne proti stovce ogre magu, s hrdinou na jednicce a peti meduzama proti dvema stovkam dvojkovych potvor apod.
Myslim, ze precenujes silu strelby. Tech strel totiz neni nekonecne mnoho a moc ti toho neusetrej - zvlast kdyz si uvedomis, ze s melee bys nepratele likvidoval mnohem rychleji, takze by zpusobovali mensi zraneni.

Co nejvetsi a nejtezsi mapy - Zkus zahrat My Brother's Keeper, Draconic a A Wind Of Thorns (supertezka kampan o 8 mapach)

Lektvary pred bojem - Pochopitelne. Takovych veci je spousta a clovek je musi vsechny znat, pokud chce dosahnout nejakyho rozumnyho skore :-)
observer 10.11.2004 00:15  163
Merlin Mighty: Pití lektvarů před bojem samotným je úplnej základ :))
merlinn_mighty 9.11.2004 23:42  162
mimochodem věděli jste, že lze pít lektvary i před bojem? To jsem zjistil až nedávno a je to dobrá výhoda. Nadopuju se všema lektvarama co to jde a oni ze mě nespadnou dokud neproběhne boj nebo např. lektvar vzkřísení z tebe nespadne dokud nejsi v boji zabit nebo pokud ho z tebe někdo nesejme kouzlem.
merlinn_mighty 9.11.2004 23:40  161
for pepak: Na začátku hry si musíš vybrat jestli chceš řešit věci růčo nebo zdálky. Tzn. barbar nebo lučištník. Nevim jestli jsi to už někdy zažil, ale je účiné pomalé nestvůry střílet a běhat před nima dokola celé mapy :). Když máš ještě zpomalení, tak je to legrace. Já vím, že je to komické, ale když hraješ jenom za hrdinu a nezbývá ti moc životů a došly lektvary, je to poslední možnost. A barbar by lehnul popelem v téhle situaci.

for Drzzt: nehrál jsem všechny datadisky, hraju hlavně mapy stažený z netu, hlavně ty co největší a co nejtěžší. Začátky jsou vždy tuhý, když se rozhodneš že tvůj hrad budeš mít jen na učení kouzel a ne na potvory. Ale zase používáš jiný strategie, třeba ukradneš truhličku, vezmeš si zkůša, přestoupíš a pak když tě napadne potvora co stála poblíž, prostě utečeš. To samé s artefakty pokud to jde. Nebo potvory zabiješ na několikrát, můžeš utéct kolikrát chceš. Je to zdlouhavé, ale příjemná změna, navíc si začneš vážit i obyčejných artefaktů a každého lektvaru...
drizzt Drizzt Upíři neexistují stejně jako hejkalové - skřítci a eskymáci 9.11.2004 22:53  160
pepak:hrajes s pohybujicimi se neutralnimi potvorami?(ja jo)
drizzt Drizzt Upíři neexistují stejně jako hejkalové - skřítci a eskymáci 9.11.2004 22:52  159
Me pripadlo, ze ta vyssi obtiznost vadi jenom v prvnich misich pak uz to bylo spis lehci
drizzt Drizzt Upíři neexistují stejně jako hejkalové - skřítci a eskymáci 9.11.2004 22:50  158
Ta za zakladni za barbara je taky peknej opruz to mas pravdu takm se k ziskani hradu taky musi porazit jakasi skupina potvor.
drizzt Drizzt Upíři neexistují stejně jako hejkalové - skřítci a eskymáci 9.11.2004 22:49  157
pepaku te za ty nemrtve se mi spis uz nechtelo, ale ta barbarska(WoW) tam zacinas bez hradu neco jak v te ze zakladni hry a me se nepodarilo ziskat dostatecne brzo hrad a pak tam prijel silnej komp a by sem v pr..., jakeho nej skore si dosahl?
pepak pepak - Pepak.net 9.11.2004 22:37  156
Drizzt: Ja jsem uhral vsechno na nejvyssi obtiznost. Nejtezsi byla jednoznacne barbarska ze zakladni hry, ale dalo se to uhrat.
drizzt Drizzt Upíři neexistují stejně jako hejkalové - skřítci a eskymáci 9.11.2004 22:33  155
Posledni kampan ve The Gathering Storm je uz hodne megalomanska mate 5 hrdinu ktere ste vytrenovali v predchozich kampanich pouzivat ostatni jednotky je zde uz zbytecny. I kdyz posledni souboj byl jenom tak tak za 15 pokus
drizzt Drizzt Upíři neexistují stejně jako hejkalové - skřítci a eskymáci 9.11.2004 22:30  154
Merlin_Mightytys projel vsechny kampane na nejvyssi obtiznost? i datadisky? Ja jsem projel vsechny kampane(i datadisky) na experta a nektery byly uz hodne tezky a dve(za barbara v The gathering storm, a nemrtve v Winds of War) sem musel jet i na nizsi pripadalo mi to nemozny.
pepak pepak - Pepak.net 9.11.2004 22:03  153
Boj zblizka dava podstatne vetsi zraneni nez strileni. Samozrejme je potreba vic resit retaliation, ale stoji to za to.
merlinn_mighty 9.11.2004 21:47  152
Nejlepší je kombinace zelenej lučištník a ohnivej mág. Vypadá to asi takhle: lučištník střílí, ohnivec ho posiluje do útoku, když se dostanou k němu, tak oplácí ohnivým mečem a pak čaroděj dodělává nějakým fireballem. Na vyšších levelech, kdy lučištník střílí dvakrát, tak mu dá v prvnim kole čaroděj kočičí reflexy, takže střílí třikrát. V dalších kolech už jen čaroděj dává zmatení (aby jednotka na jedno kolo nehrála) nejlépe to skupinové, ale i na jednoho to stačí, protože když hrajete se dvouma hrdinama bez armády, tak proti vám nastoupí také vojáci rozděleni na dvě skupiny, takže jedna jednotka nehraje a druhá dostává v každém kole tři střely a když dojde k boji muž proti muži, tak tři údery.
vopruz Vopruz 9.11.2004 20:45  151
nejlepší je to založit na bojovým hrdinovy, ideální ten kopací barbar :-)
Už se mi povedlo, že za jeden útok uštědřil nepříteli 3 kopance + samozřejmě oplácení, kde zas jede první :-)
merlinn_mighty 8.11.2004 22:42  150
Hlasuju pro HOMM4, líbí se mi hrát to jako RPG. Nekupuju armádu, jen si vylepšuju hrdinu nebo hrdiny a hraju jen za ně. Pak si vážím každé zkušenosti a každého pitomého artefaktu. Na nejtěžší obtížnost je to skvělý, alespoň u toho musim trochu přemýšlet...

[ 1130 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt