Pepak: pokud to postavíš tak, že stejně většinou bereš jednotky z hradu, který máš na začátku, tak máš samozřejmě pravdu, ale to je v Heroesech normální, byl bys debil, kdybys to nedělal, když máš zajištěn stálý příjem. Je ale výhodnější a já jsem to dělal často, pokud to chceš vědět, si k těm svým přibrat nějakou silnou jednotku z těch, které potkáš po mapě. Když třeba napadneš 60 medúz a ony místo boje se k tobě chtějí přidat (zadarmo), tak vykopnu nějaké impy nebo jiné suchary na 1. levelu a dám si tam stokrát užitečnější medúzy. Ten 1 bod morálky dolů není zásadní, morálku zvýšíš kdečím na mapě nebo předmětama. A to ani nepotřebuješ hrdinu s diplomacií.
S těmi rozdíly mezi jednotkama fakt IMHO trochu zjednodušuješ. Ono i mezi těma skupinama letec/chodič/střelec jsou někdy zásadní rozdíly dané jednak jejich silou a jednak tím, jak moc dobrá je jejich bonusová vlastnost. Konkrétně zrovna upgradovaný Ogre je snad nejsilnější jednotka svého levelu (jestli si to dobře pamatuju), má mnohem víc životů než ostatní na své úrovni a je podstatně silnější než Demon (byť není moc rychlá). Plus kouzlí. A jestli nejsi lama, jakože tě za něho nepovažuju, tak takových věcí jsi určitě využíval. To, že někdo střílí dvakrát taky využiješ, když plánuješ koho je potřeba "seříznout". To, že mág ti zlevňuje kouzla je taky plus zvláště pro bojovníky. To, že proti naze není protiútok je sakra silná vlastnost, když naga je na 6. levelu. To, že dread knight má šanci na dvojitý zásah je taky silná vlastnost (osobně jsem díky tomu jednou při hře proti člověku vydrtil nějaké draky právě dread knightama a to jsem neměl velkou početní převahu). Mezi jednotkama na jedn. levelech jsou někdy větší rozdíly než se zdá, hlavně při velkých bitvách poznáš, kdo vydrží kulové a kdo dává rány (což samozřejmě tupému počítači vůbec nepomůže, i když má přesilu, ale je to tak). |