Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu HEROES of Might andMagic [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry - V ODPADU) moderuje tuvok07.

   

Upozornění: hry HOMAM 4 a 5 vyšly česky, než se zeptáte, uvědomte si, že češtinu právě kvůli tomuto nikdo zvlášť nedělal a dělat nebude

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 1130 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
chomski 11.4.2005 11:59  349
Sekory: kombinuji-li dva stacky o 100 goblinech, tak se jejich zkušenost průměruje.

Pepak: v H3 je výborná jednotky 1. levelu. Jsou to kostlivci. Protože na velké mapě tvoje armáda kostlivců v čase v důsledku necromancie utěšeně bobtná. Takových 2000 kostlivců + hrdina se specialitou kostlivci, je leckdy lepší než hex s nejvíclevelovýma jednotkama

Ještě k tomu WOGu:
jdou tam např. bourat stavby v dobytých hradech a když zbouráte hrat celý můžete ho začít stavět znova, ale dá se vybrat jeho druh.
pepak pepak - Pepak.net 11.4.2005 05:41  348
Farflame: většinou bereš jednotky z hradu, který máš na začátku, tak máš samozřejmě pravdu, ale to je v Heroesech normální - prave ze v H4 je z taktickych duvodu casto mnohem lepsi vzit treba jen jednu cizi jednotku nez sto svych, prestoze jsou samy o sobe silnejsi.

Když třeba napadneš 60 medúz a ony místo boje se k tobě chtějí přidat (zadarmo), tak vykopnu nějaké impy nebo jiné suchary na 1. levelu a dám si tam stokrát užitečnější medúzy - coz je dalsi vec: je vubec v H3 nejaka jednotka 1. urovne, ktera je uzitecna v dobe, kdy uz ma clovek jednotky ctyrkovy?

S těmi rozdíly mezi jednotkama fakt IMHO trochu zjednodušuješ - asi jsem poznamenanej ctyrkama, kde ty rozdily jsou daleko vetsi a maji zasadni takticky i strategicky vyznam.
farflame 11.4.2005 01:17  347
Pepak: jinak s taktickýma přesunama ano, ty jsou ve čtyřce mnohem důležitější. ale jako hnidopich :) jsem musel dodat, že i ve trojce se dají využít.
farflame 11.4.2005 01:14  346
Pepak: pokud to postavíš tak, že stejně většinou bereš jednotky z hradu, který máš na začátku, tak máš samozřejmě pravdu, ale to je v Heroesech normální, byl bys debil, kdybys to nedělal, když máš zajištěn stálý příjem. Je ale výhodnější a já jsem to dělal často, pokud to chceš vědět, si k těm svým přibrat nějakou silnou jednotku z těch, které potkáš po mapě. Když třeba napadneš 60 medúz a ony místo boje se k tobě chtějí přidat (zadarmo), tak vykopnu nějaké impy nebo jiné suchary na 1. levelu a dám si tam stokrát užitečnější medúzy. Ten 1 bod morálky dolů není zásadní, morálku zvýšíš kdečím na mapě nebo předmětama. A to ani nepotřebuješ hrdinu s diplomacií.


S těmi rozdíly mezi jednotkama fakt IMHO trochu zjednodušuješ. Ono i mezi těma skupinama letec/chodič/střelec jsou někdy zásadní rozdíly dané jednak jejich silou a jednak tím, jak moc dobrá je jejich bonusová vlastnost. Konkrétně zrovna upgradovaný Ogre je snad nejsilnější jednotka svého levelu (jestli si to dobře pamatuju), má mnohem víc životů než ostatní na své úrovni a je podstatně silnější než Demon (byť není moc rychlá). Plus kouzlí. A jestli nejsi lama, jakože tě za něho nepovažuju, tak takových věcí jsi určitě využíval. To, že někdo střílí dvakrát taky využiješ, když plánuješ koho je potřeba "seříznout". To, že mág ti zlevňuje kouzla je taky plus zvláště pro bojovníky. To, že proti naze není protiútok je sakra silná vlastnost, když naga je na 6. levelu. To, že dread knight má šanci na dvojitý zásah je taky silná vlastnost (osobně jsem díky tomu jednou při hře proti člověku vydrtil nějaké draky právě dread knightama a to jsem neměl velkou početní převahu). Mezi jednotkama na jedn. levelech jsou někdy větší rozdíly než se zdá, hlavně při velkých bitvách poznáš, kdo vydrží kulové a kdo dává rány (což samozřejmě tupému počítači vůbec nepomůže, i když má přesilu, ale je to tak).
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 10.4.2005 22:51  345
Chomski: A co když k těm 100 goblinům přidáš dalších 100 jiných goblinů? A pak je znovu rozdělíš?
chomski 10.4.2005 22:30  344
PepakJá moc jednotky jiného hradu do armády nedávám, protože se tím snižuje morálka. Jinak kdo nehrál Heroes III WOG jako by nebyl. Například v poslední verzi existuje zkušenost jednotlivých "stacků" jednotek, takže 100 goblinů není jako 100 goblinů.. Možná by mohli moderátoři tohohle klubu dát odkaz na tento úžasný mod do záhlavý, ať tomu tu furt nemusím dávat reklamu.

http://www.strategyplanet.com/homm/wog/
pepak pepak - Pepak.net 10.4.2005 19:24  343
Chomski: Stejna otazka - a v kolika bitvach jsi tyhle rozdily vyuzil? V me zkusenosti by se pocet bitev, kdy jsem radsi vzal jednotku s dobrou schopnosti z ciziho hradu nez stejne silnou jednotku z myho vlastniho hradu, dal spocitat na prstech jedny ruky (s pochopitelnou vyjimkou, kdy treba v Mercenary Campu dostanu neco vyrazne silnejsiho nez je cokoliv, co si v te dobe muzu dovolit koupit v hradu).
chomski 10.4.2005 18:54  342
pepakTak třeba pouhá přítomnost Mage v armádě na rozdil od Evil Eye zlevňuje kouzlení hrdiny.

Ogre kouzlí Blood Lust a Daemon od pekelníka je na nic.
pepak pepak - Pepak.net 10.4.2005 16:34  341
Farflame: Jo, ale kolik bitev jsi bojoval s nejakyma taktickyma presunama?

Rozdily sice jsou, ale vicemene zanedbatelny, dany trochu jinym poctem zivotu nebo trochu jinyma hodnotama utoku a obrany. V cem se z hlediska taktiky lisi treba Evil Eye a Mage? Ogre a Demon? Vzdyt to jsou v podstate porad ta sama jednotka, jen s jinym obrazkem. V H3 v podstate staci rozlisovat obludy 7. urovne, zbytek vicemene spada do kategorii chodec/letec/strelec - ale konkretni rozdily mezi nima vyuzijes jen minimalne.

To bys mi musel pripomenout souvislost :-). Nepamatuju se, samozrejme.
farflame 9.4.2005 22:59  340
Pepak: jo, v HOMM 3 nemá smysl se někam přesunovat, když můžeš střílet (zvláště s využitím wait), ale manévrování můžeš potřebovat, pokud útočíš na výrazně silnější jednotky, které jsou ale pomalejší, pak buď (v lepším případě) můžeš utíkat a se střelcama střílet nebo v horším případě se aspoŇ seskupit tak (s využitím terénu), aby k tobě nepřátelé došli postupně a ne všichni v 1 kole a mohl si je taky rubat postupně. Já jsem tohle uplatnil, když jsem útočil se slabšíma na silnější, abych šetřil čas na počátku každé mise.

S tím, že mezi jednotkama nejsou takové rozdíly jsi to trochu zjednodušil, ne? I v trojce má každá jednotka nějaké vlastnosti a ty se dají využít, především ti, proti kterým se nedá dělat protiútok ap. Taky jsi zapomněl na to, že slabě jednotky nemusí jen likvidovat silnému soupeři protiútok, ale příp. obstoupit silného střelce, aby mu nic nemohlo zrušit jeho střelbu (třeba velký počet grand elfů s exp. kouzlem bless).
Jo, s tím příkladem jsi šlápl vedle - mágové jsou střelci a nagy bojují nablízko aniž by soupeř měl protiútok :).

Co jsi myslel tím, že velká armáda může být v Heroes IV problém? Jen mě to zajímá....
drizzt Drizzt Upíři neexistují stejně jako hejkalové - skřítci a eskymáci 3.4.2005 21:06  339
neco malo o HOMAM V
perverspepe 3.4.2005 17:29  338
Třeba v té warrior´s budce ze dřeva
pepak pepak - Pepak.net 2.4.2005 14:18  337
Observer: Nahodou je neziskas, musis na tom pracovat :-)
observer 2.4.2005 13:27  336
pepak: To je pravda, ale ja jsem po projití zhruba 1/4 mapy ty skilly nezískal - takže jsem to ukončil, protože mě to prostě přestalo bavit (chodil jsem jenom s hrdinama, jednotky jsem neměl v armádě žádný).
pepak pepak - Pepak.net 2.4.2005 12:00  335
Observer: No jo, zakazal - ted jsem si to overil na svy mape. To ovsem neni problem, zakaz skillu naprosto neznamena, ze by ten skill nesel ziskat...

[ 1130 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt