Chomski: uznávám, že jsou mapy, kde by se to hodilo, ale jinak s těmi kostlivci spíše nesouhlasím. Zaprvé přibývají příliš pomalu, při jejich nízké síle a minimálním hp to nestačí. Obvykle než se dostaneš k nějakým 2000 kostlivců, tak je hra dávno hotová (pokud to není speciální mapa). Zadruhé jsou hrozně pomalí, takže prakticky nemají šanci útočit první. Při jejich minimu životů pošlou dva velmi silné útoky tuhle jednotku do říše pohádek, zvláště pokud jsou podpořeny předtím nějakou střelbou nebo útokem jednotky proti které není protiútok. Dále rozdíl mezi jejich hodnotou attack a defense silných jednotek je extrémně v jejich neprospěch. Samozřejmě to vyvažuje ten počet, ale jen do jisté míry během prvních pár útoků. Srovnatelně silná nebo třeba o čtvrtinu slabší jednotka vyššího (6-7.) levelu kostlivce vydrtí ani nemrkne.
Podle mě asi nejužitečnější jedntka 1.levelu jsou upragovaní gremliny, kteří strílí. I když při jejich síle se taky nedá moc mluvit o užitečnosti. Ale alespoň při dobývání hradů se hodí - šetří cenné elfy aj. lepší střelce, kteří by byli první na ráně.
Pepak: můžeš uvést nějaký případ, kdy je výhodnější vzít jednu cizí jednotku než 100 svých silnějších? Nejsem expert na Heroes4. |