Vážená kolegyně, Margot Č.
Se zájmem jsem si přečetla vaši výzvu kolegyni Tadu. Musím Vám otevřeně říci, že její tvrzení je založené na pravdě, přičemž vy jí máte také. Holčička čůrajíci ve stoje je poněkud oklíštěným výtvorem samotného mistra.
Jak jste si jistě přečetla osazení téhle "dívenky" do fontány v Bruselu vyvolalo vlnu znepokojení a pohoršení u široké verejnosti. Hlavně v její něžnější části.
Protože mistr byl duše čistá, utlocitná a vnímavá, chtěl své neumyslné provinéní odčiniti. Proto vyrobil ve své dílně další umělecké dílo a to malou sestřičku čurající holčičky. Tentokrát si již dal zaležet na jejím správném postoji a poloze (bohužel, nepodaàilo se mi vypatrát, kdo mu stál modelem). Tohleto své dítko poslal s omluvným listem Spolku pro ochranu cudných drepů do Bruselu, čimž máličko snížil napětí mezi odporci a zástanci tak kontraverzního dílka, jakou čůrající holčička beze sporu byla a trošinku také očistil své jméno.
Prominte, prosím, že se vměšují do vaše debaty. Pouze se snažím ozřejmít některé nezrovnalosti ve Vašem výkladů dané témy.
Ješté jednou se omlouvám. S pozdravem vaše kolegyně Sarin Nejedovatá. |