Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Archiv klubu HEROES of Might andMagic [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry - V ODPADU) moderuje tuvok07.

   

Upozornění: hry HOMAM 4 a 5 vyšly česky, než se zeptáte, uvědomte si, že češtinu právě kvůli tomuto nikdo zvlášť nedělal a dělat nebude

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
   
[ 1130 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
pepak pepak - Pepak.net 7.2.2006 18:05  650
Tuvok07: Ale to vis, ze dela. Akorat to neni primitivni zranovani jako v H3 (coz je taky vec, co me na H3 stve - hrad dela zraneni sam od sebe, aniz by obrance musel cokoliv delat), musis to umet vyuzit...
tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 7.2.2006 17:51  649
Hm, takovej malej a jednotkám nic nedělá.
pepak pepak - Pepak.net 7.2.2006 17:46  648
Tuvok07: Hned pred hradbama.
tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 7.2.2006 17:00  647
Kde je ve čtyřce příkop?
pepak pepak - Pepak.net 7.2.2006 16:58  646
Farflame: Dobra, na tom, jestli se ma nebo nema strilet za hradby, se neshodneme.

Je mozne, ze designeri nechteli tuhle nerealisticnost, ale me proste prijde boj z hradeb podstatne zajimavejsi nez bez nich.

Prikop ve ctyrce je a dokonce ma dost velky strategicky vyznam.

Na obnovovani katapultu se neshodneme.

Na AI jsem si vcelku zvykl. V obou hrach je hrozne, ale:
- v Heroes 3 to neni tak videt
- v Heroes 4 ma tvurce map prostredky, jak to prekonat
farflame 7.2.2006 16:00  645
Hradpepak: zaprvé, střelba přes hradby je ve trojce za polovinu damage nebo dokonce za třetinu (už si to přesně nepamatuju), protože za polovinu byla i střelba přes půl bojiště. To, že jednotky stojí jakoby na jednom políčku, je herní (taktické) zjednodušení, ve skutečnosti by byly rozlezlé po větší ploše a tudíž není problém je "přesně zaměřit", jak píšeš. Řešení o výrazném snížení damage považuju za rozumné. Představa, že za hradby na tebe nikdo nedostřelí, mě přijde naopak podivná.

K tvé námitce o realističnosti a šplhání koně na hradby ap. - to je to, čemu se asi designéři trojky chtěli vyhnout, když zrušili možnost boje na hradbách (políčko hradba, ze kterého by se bojovalo, stejně jako je políčko příkop, který ve čtyřce "nesmyslně" chybí).

Autom. opravování katapultu je rozumné (když tam není jiná možnost (mechanismus) jeho opravy) - nestojí to tolik času jako vyléčit člověka, takže jako zjednodušení v tom nevidím žádný problém. Naopak autom. dobíjení many a zdraví hrdiny v hradu je spíše herní chyba - stačilo dát tam třeba rychlejší dobíjení každé kolo.

Na obou hrách jsou zjednodušení, podle mě hlavní problém je spíš AI, než to, že v každém díle se autoři soustředili na něco jiného.


Observer: to, že hodně lidí něco nezaujme během 5 minut a pak to odsuzují i s naprosto nesmyslnýma výtkama je bohužel běžná věc i u jiných her a nejen her.
cedric Cedric Life is hard - deal with it 7.2.2006 12:19  644
Pri prohlizeni obrazku jednotek petky me rozesmala dungeonacka matriarchalni spolecnost domin v latexu s bicikama...Zda se, ze si nekteri s organizatoru plnili sve tajne tuzby. A mrzi me, stejne jako u ctyrek, absence moji oblibene bazinne rasy.
fibriso Fibriso Wash your neck and wait... 7.2.2006 11:31  643
střílení přes překážky, přes jednotky, etc...
pepak pepak - Pepak.net 7.2.2006 07:04  642
Je mozny, ze to bylo osetreny - uz je to peknych par let, co jsem hral H3 naposled. I kdyz mam takovej pocit, ze polovicni zraneni bylo i pri jinych prilezitostech
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 6.2.2006 22:49  641
H2 bylo při střílení přes hradby pouze polovina zranění.. :) best
fibriso Fibriso Wash your neck and wait... 6.2.2006 21:25  640
taky pokud se nepletu, tak ve Homam III veskerá strelba do hradu mela polovicní damage
pepak pepak - Pepak.net 6.2.2006 20:28  639
Chomski: I u strelby obloukem by byl problem s tim, trefit presne tu jednotku, na kterou se mirilo (a trefit ji za stejny zraneni jako primou strelbou). Ale jak pisu, tohle jsou veci, kde mi nerealisticnost nevadi.
chomski 6.2.2006 20:16  638
Střílení do hradu v HOMAM IIIMyslím, že střílet do hradu lze přes hradby, pokud budeme u lučišníků předpokládat trajektorii střely do oblouku. U mágů a nebo u Evil eyes je tato teorie problematičtější.
tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 6.2.2006 19:38  637
pepak [635]: Jj, a dále v IV jednotka za jinou jednotkou je též jednotka krytá jinou.
tuvok07 tuvok07 Jste z kraje Vysočina nebo tam jezdíte? - Pokud ano, pojďte sem! 6.2.2006 19:37  636
Aha. Automatické doplňování životů a many se týká hrdiny ovládaného počítačem, ne?

[ 1130 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt