Heroes 5 -IMHOTak jsem to zkusil zahrál, a dokonalost to není, zatím co jsem hrál se mi nová grafika vůbec nezamlouvá. Třeba při boji jsou při každé šarvátce přiblížený sekvence jak se řežou, což se dá zdánlivě vypnout, ale při vypnutí to funguje jen na půl a někde ty sekvence stejně zůstanou. Navíc mi dělá potíže zaútočit ze směru ze kterého chci respektive posunout myš na takový místo abych zaútočil odkud chci, nakonec to sice zvládnu, ale jsme z toho kapku nesvůj. To, že je 3d grafika i na bojišti, kde to můžu pěkně otáčet atd. je super, ale v některých chvílích za většími jednotkami nevidím menší a otočit bojiště abych na ní viděl, a pak to otočit z5 abych měl nějaký přehled je hrozné. To, že místo hexového pole zavedli čtvercové se mi také nelíbí. Myslím, že hexové bylo nejlepší. Co je pěkné, že před útokem vidím svoje vyhlídky kolik jich zabiju, že je vidět v jakém pořadí jednotky půjdou za sebou (ačkoli jsem ten sytém úplně nepochopil příjde mi, že podle jistých pravidel něco hraje častěji, zvlášť, když je na bojišti víc různých jednotek, takže je možný, že já sem prostě blb... :) ). Jak hrdina zasahuje do boje mi přijde ideální. Pohyb hrdiny a braní věcí po mapě je pro mě (snad se to časem zlepší) utrpení nejsem schopnej se v tom pořádně orientovat. Že si u hrdiny nejsem chopnej srovnat jednotky jak chci (ačkoli je to jedno mě ten pocit prostě chybí :) ) o tom ani nemluvím. Co se hradu týče mi příjde asi nejblíž ke trojce. Je tam věc, kterou bych označil za novinku hrad má svůj jakoby level, a level roste s každou další budovou či upgradem a většina budov potřebuje na svojí stavbu určitý level, zajímavé. Hrdina de dát přimo do hradu, kde brání, takže můžu mít v hradu vlastně "současně" dva hrdiny. Ovšem co se týče grafiky hradu o tom platí stejný názor, jako na zbylou grafiku... Hra by mě nadchla mnohem víc, kdyby místo pofidérní 3d grafiky nabídla starou dobrou osvědčenou 2d. |