ad Horner (asi už po 150.)všichni "vykrádají" sami sebe (a nejen sami sebe) - to bezpochyby.. jenže zatímco jiní si obvykle propůjčí nějaký ten motiv (nebo sekvenci) a na zbytku už si dají záležet, Horner si dá záležet právě jen na nějakém tom motivu a na zbytek obvykle použije svou univerzální fidlací šeď, ze které se alespoň mě dělá neskutečně zle.. IMHO je Horner pěknej břídil (je to o to smutnější, že by být nemusel).. on si totiž bohužel neuvědomuje, že jeho styl je v oblasti filmové hudby něco jako průměrný pop v oblasti písniček a že jestli chce v takové kategorii uspět, musí buď: a) skládat svým stylem opravdové pecky - to se mu IMHO povedlo jen dvakrát b) občas ze své ulity vystrčit hlavu a pokusit se oslovit něčím jiným - to se mu IMHO taky povedlo jen dvakrát.. jinými slovy, 4 dobré věci jsou ze 34 jeho soundtracků, který jsem slyšel, opravdu žalostně málo.. kdepak, ať dělá Horner na jakých chce projektech, v mých očích jen obstojně kope 2. ligu
co se týče argumetů typu: režiséři to tak chtěli - myslím že to Horner v tomhle ohledu nemá o nic složitější než ostatní.. a jeho vlastní argumenty typu: na citacích není nic špatného - to neberu, protože tohle už je FAKT MOC
oni někteří hoši z MV sice skládají neskutečný sra..y, ale člověk u toho alespoň nevalí oči a neříká si, co je to za do nebe volající čorkaření..
toť vše, co jsem chtěl k věčné Hornerově problematice říci |