Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 20.3.2007 14:00  1050
To chce spis nejake obecne pravidlo na rozsirovani efektu podle typu efektu ... takze napriklad ohniva koule muze zranit vic tvoru, i kdyz je normalne cilena jenom na jednoho, zakladni vyboj muze zranit jednoho ale nemusi to byt ten urceny, teleport se zkusi rozsirit na vsechno, co by s sebou cil vzal, kdyby odesel vlastni silou, magicka zbroj se nerozsiri ... nebo maximalne jenom na dobu, po kterou se "pridani" tvorove daji pocitat jako "soucast" puvodniho cile (a to by mela zase byt obecna podminka - jakmile prestanu byt "pridanym" tvorem, tak na me to kouzlo prestane ucinkovat - a uz asi nikdy zase nezacne)
noir 20.3.2007 13:44  1049
Nadruhou stranu pokud by mělo selhat kouzlo vždy, jakmile by neuspělo u všech cílů, mělo by to zase jiné následky...
aibabos 20.3.2007 13:41  1048
Vieš, ono to ma potom viacej "háčikov". Ak môže totiž "1 tvor" byť viac bytostí, tak dám priklad, ktorí narúša rovnováhu (vyváženosť sily) povolaní.

ČP ochranné kúzla (napr.Ochraň) majú v popise vždy min 1 tvor (pod¾a použitého kúzla). Ak ale také kúzlo zošlem na Rytiera na koni (a ja to mierim na koňa, ale ten rytier je súčasť tvora), tak aj kôň aj rytier majú magickú zbroj. Podobnou domýšlavosťou sa dá dospieť k neuveritelným "výnimkám v pravidlách".

Toto bol len príklad. Ale ak si to zglobalizujete na všetky kúzla s rozsahom 1 tvor, tak vám v niektorích prípadoch vznikne z obyčajného fajn kúzla ultimátne hromadné kúzlo (Mentálna mágia - skoro všetko 1 tvor = nie 1 bytosť pod¾a situácie, VITÁLNA mágia, kde sú fakt drsné kúzla sa stávajú rozhodujúce(ten príklad s rytierom, ale tentokrát im napr.zvýšim obratnosť o 6) apd.
Samozrejme, vždy je rozhodujúca situácia, ale s cie¾avedomím manipulovaním sa dá vyťažiť zo vzniknutej situácie neúmerná sila. Na vyšších úrovniach by som to pochopil ako úpravu rozsahu kúzla ale takto klasicky...

Neviem ako vy, ale ja som sa rozhodol nevyužiť túto možnosť (pod¾a mňa dieru v pravidlách), a hrať tak ako to dáva logika.

sorry že píšem také romány, ale vadí mi tá obrovská sila takýmto spôsobom získaná. (A to aj ja hrám za kúzelníka, čiže by mi to len sadlo)
peca_007 20.3.2007 07:00  1047
Dajen [1044]: Aá, soráč :-) Kouzlo "samozřejmě" selže úplně.
melkor_unlimited melkor_unlimited Ltd. 19.3.2007 18:28  1046
Index kouzelhttp://melkor.wz.cz/Carodej_a_seznam.pdf

Kdož máte Edici A, zkuste to projít, jestli se tam nezabydleli nějaké štenice.

PS: Na Grimoáru se pracuje
xkiv 19.3.2007 16:03  1045
Jo, to je docela dulezity detail (a vlastne by mel byt uz v obecnych pravidlech o odolavani).
dajen 19.3.2007 15:55  1044
peca_007 [1043]: A kouzlo selže úplně, pokud odolá aspoň jeden z nich, nebo nebude účinkovat jen na odolavšího a ostatní přenese?
peca_007 19.3.2007 15:48  1043
peca_007 [1029]: Tak jsem se konecne preptal na to odolavani pri teleportaci. Je to tak jak jsem si myslel (ostatne vyplyva to ze systemu odolavani). [spoil]Na odolavani si hazi kazdy prenaseny ucastnik, ktery ma dusi. Tedy abych tak rekl, kazdy, ktery je na urovni :-) Pozor na zvirata, viz bestiar v PPJ.[/spoil]
gran 16.3.2007 19:42  1042
No, na tom asi něco bude =P Tak pardon za odpověď bez přemýšlení .)
dajen 16.3.2007 14:14  1041
peca_007 [1040]: No jo to je pravda. Těžko by se lano rovnomněrně natáhlo tak, aby to odpovídalo nové pozici svázaného.
peca_007 16.3.2007 07:24  1040
Gran [1037]: To težko. V tomto případě kouzlo neřeší, že lano ještě dosáhne. Prostě nelze teleportovat někoho k něčemu přivázanému, byť by lano bylo dlouhé třeba kilometr.
Gran [1039]: Natož za pevnou překážku.

Jak by sis to představoval, co se jako podle tebe stane s tím lanem (v obou případech)?
gran 15.3.2007 19:06  1039
Pokud je možné lano natáhnout i za onu překážku (třeba řekněme, že se jedná o vysokou stěnu), tak je možné ho teleportovat i za tu překážku. Prostě - je možné ho teleportovat tam, kam může lano technicky dosáhnout .)
celebrindol 15.3.2007 18:54  1038
A co když bude mít lano délku oněch 10 metrů, ale na pátém metru od kůlu bude nějaká nepřekonatelná překážka.
gran 15.3.2007 18:25  1037
Přesně tak.

V prvním případě je přenesen dromedár i s jezdcem, včetně uzdy a toho, co má jezdec na sobě.

V druhém případě kouzlo nebude fungovat, pokud se bude čaroděj snažit přenést ho do větší vzdálenosti, než kam dosáhne lano. Pokud ale má onu 10-ti metrovou vůli, tak čaroděj ho může úspěšně teleportovat právě do nějakého bodu uvnitř kružnice s poloměrem oněch 10-ti metrů.

Pokud bude cílový bod mimo kružnici, kouzlo selže .)
dajen 15.3.2007 18:15  1036
Noir 1032Jak říkám, nechápat doslovně. A hlavně fráze "moct udělat krok" se vztahuje hlavně na náklad a možné přetížení.

Co se toho přivázání týče, chápal bych to jako upevnění k širší vztažné soustavě (země, velký balvan, zeď). Z čehož by mělo plynout řešení tvých příkladů takto:

1) Pokud dromedár neodolá magii bude přenesen i s jezdcem. To, že mu jezdec přitahuje uzdu nemá pro účely posouzení účinků kouzla vliv. Tady jde o to, že není k zemi (či něčemu jinému, co by neunesl) připoután.

2) Tady naopak kouzlo sleže. I když má OS relativní volnost pohybu (na krátkou vzdálenost), vzato obecně je připoután ke kůlu a ten pevně vězí v zemi. IMHO jiná situace by byla, kdyby jej čaroděj chtěl přenést trasovanou teleportací jenom o pár metrů, kam by mohl díky délce lana i dojít. Takový přenos bych já jako PJ povolil.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt