Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
celebrindol 12.6.2007 12:14  1137
S tim třetím stupněm to není až tak pravda, stejně třetí stupeň většinou nenahradí první stupeň nějakého silnějšího kouzla.

Rozdíl mezi čarodějem DrD+ a DrD- je hlavně v tom, že v klasickém DrD jsem často používal i slabší kouzla protože byly úměřně levnější (např. kdo zná DrD-, tak mi dá jistě zapravdu třeba ve srovnání modrého a černého blesku (černý blesk byl silnější a také stál úměrně více magů a čaroděj jej mohl seslat třeba jen jednou denně a nebo seslat více slabších kouzel za méně magů)).
Zatímco v DrD+ stojí některé kouzlo 2 magy (což je docela dost, já jsem na osmé úrovni a mám 10 magů) a podobné, ale mnohem silnější kouzlo stojí také 2 magy (byť s vyšší potřebnou kvalitou, ale za kvalitu platím, ať už ji využiju nebo ne). Které kouzlo tedy budu používat? To slabší nebo silnější, když obě dvě stojí stejně? Možná to silnější sešlu třeba jen na prvním stupni, ale ten bývá většinou lepší než třetí stupeň slabšího kouzla.

A proč jsem psal toto srovnání? Protože právě v DrD- jsem stále používal i ta slabší kouzla a zapomínání vůbec nebylo třeba. Ale v DrD+ se stanou časem slabší kouzla nepotřebná a hodilo by se je zapomenout.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 12.6.2007 09:32  1136
na vysoké úrovni budu sesílat to "slabé kouzlo" na třetím stupni, takže už to vlastně slabé kouzlo nebude. Zapomínat kouzla bych nepovolil.
xkiv 11.6.2007 13:55  1135
V ramci zaskoleni na obsluhu kulometu taky nezapomenu jak se strili ze samopalu (pusky, pistole, praku, ...).

Navic k tomu "slabymu" kouzlu muzu prikombinovat vic oborovych schopnosti, coz se nekdy muze hodit.
Nebo se muze hodit, az budu potrebovat sesilat spis vic jednoduchych kouzel a zaostrim magenergii z nizsi sfery (ve vetsim mnozstvi).
Nebo az budu chtit mit jistotu uspesneho seslani (pripadne i na vyssi stupen)
aibabos 11.6.2007 09:40  1134
PigiS tým nahrádzaním by som nesúhlasil už len pre ten princíp. Kúzelník robí, myslí a skrátka pracuje úplne inak, ale s podobným efektom. Čiže tie kúzla majú spoločný efekt a cca filozofiu.
pigi 9.6.2007 22:28  1133
Jelikoz spousta kouzel je vice mene silnejsimi kopiemi slabsich kouzel s velmi podobnym efektem, mozna by slo vytvorit jakysi retezec takovychto kouzel a misto zapomenuti a nauceni libovolneho kouzla by slo o jakesi preuceni - nahrazeni slabsiho silnejsim v ramci daneho retezce ...
Snad je to alespon trochu k pochopeni ;o).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.6.2007 20:55  1132
Vsak ja mam na mysli chtene zapominani. Ale IMHO to proste neni okamzita zalezitost, nejakou dobu to trva.
peca_007 9.6.2007 20:25  1131
sonny21 [1129], Bouchi [1130]: a nebo se domluvit, ze pokud ma nejake kouzlo "navic", tak muze to nejdele nepouzivane zapomenout chtene.

celkem chapu, ze nektera kouzla naucena na prvnich urovnich muze byt pro carodeje vyhodne zapomenout, kvuli jejich nahrazeni silnejsimi kouzly.

na druhou stranu ma carodej v me druzine spise problem si nejaka kouzla vybrat, takze mu zbyva celkem dost nevyuzitych "mist" pro nauceni se novych kouzel. myslim, ze dobry kouzelnik si vzdy setri alespon jedno misto, ne-li vice, pro prilezitostne "perly" mezi kouzly, ktere jiz jindy nemusi mit moznost se naucit, nez prave nahodou nekdy behem dobrodruzstvi.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.6.2007 18:50  1130
Ne. Ale povazujete-li to za potrebne, muzete si pro zapominani nejaky mechanismus vytvorit. Napriklad:
- zapominani trva X urovni, behem nichz carodej samozrejme nesmi kouzlo pouzit
- pokud v prubehu zapominani nastane situace, ze se carodej prece jen rozhodne kouzlo pouzit, ma k hodu na seslani postih -Y za kazdou jiz ubehlou uroven v procesu zapominani, a doba zapominani se o Z urovni prodluzuje (Z muze byt konstanta nebo cislo zavisle na poctu uz ubehlych urovni)
sonny21 9.6.2007 18:32  1129
KouzlaDotaz - může čaroděj libovolně zapomínat kouzla?
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 6.6.2007 12:59  1128
BouchiTo je tak, když to každý pochopí trošku jinak.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.6.2007 12:54  1127
XXX [1126]: Vzdyt se to v pravidlech pise - zranuje jednak zbran, jednak plameny.
Haze se u vsech kouzel ktera maji ZZ.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 6.6.2007 12:52  1126
To BouchiHa. Takže si k tomu taky háže. Já jsem myslel, že se záže jen k bleskovým kouzlům apod. To kdyby bojoval jenom tím plameným mečem - tak to chápu, Ale tohle obklopí jeho hůl ne? Takže to navíc popalí protivníka. Ok děkuji za vysvětlení.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.6.2007 12:46  1125
XXX [1124]: "Kouzlo mu dá taky za 9". ne. Kouzlo ma ZZ +9, k tomu +2 do hlavy a k tomu 1k6. Cili mechanicke (drtive) zraneni za 9 bodu a elementalni (ohnive) se silou 12-17, cili za 12-22 bodu (podle hodu). Slusna rana.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 6.6.2007 12:40  1124
malý dotazAsi to špatně chápu, ale: zakouzlím plamený meč na hůl a povede se mi best úspěch. Pak s holí bacím někoho do hlavy, ale nechápu, jak házet za ZZ?

Moje Sil + hůl bude mít ZZ např. +5, hodím 2 a připičtu +2 do hlavy. To mu dá ťafku za 9. Kouzlo mu dá taky za 9 (obklopuje akční rádius zbzaně), ale mám k tomu házet, nebo to jen přičíst, nebo je to zvlášť zranění?
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 5.6.2007 09:48  1123
pokud se nepletu tak takhle drtí protivníky theurg - pomocí bariéry s nějakou tou úpravou

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt