Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
marosk 17.7.2007 13:45  1153
to AibabosMyslim ze to obmedzene neni, ale ta odchylka pri takej vzdialenosti moze kludne spoobit ze sa objavis 500 km od pobrezia uprostred oceanu.
aibabos 17.7.2007 10:25  1152
je nejak obmedzena vzdialenost, na ktoru sa carodej teleportuje kuzlom 'Domu'?
Napriklad som v europe a mam zapamatany kontakt v amerike (cize tazke kilometre/neodhadnem ten bonus). nehovorim o presnosti ale o puhej moznosti medzikontinentalneho cestovania.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.6.2007 11:47  1151
Strana 9, Oznaceni kouzel, vysvetleni pojmu Dosah.
sonny21 16.6.2007 11:43  1150
Dosah kouzelNa vyšším stupni může čaroděj sesílat upravená kouzla na dosah znalost, k tomu potřebuje zapamatovaný kontakt, ale s jakou silou??? hledal jsem, ale nic jsem nenašel:(
xkiv 15.6.2007 10:39  1149
Kurna, ono se na prvni urovni uz zacina 8-o
domingo 15.6.2007 10:34  1148
xKiv [1147]: technicka poznamka: rozdiel pri maxovani jednej z hlavnych vlastnosti je na 21 urovni o 8 ... +14 vs +6
2 +1 MAX
3 +2 MAX
4 +1 MIN
5 +3 MAX
6 +4 MAX
7 +2 MIN
8 +5 MAX
9 +6 MAX
10 +3 MIN
11 +7 MAX
12 +8 MAX
13 +4 MIN
14 +9 MAX
15 +10 MAX
16 +5 MIN
17 +11 MAX
18 +12 MAX
19 +6 MIN
20 +13 MAX
21 +14 MAX

tj pomoze to o 3-4 urovne kuziel ...
ale rozdiel min-max voci rovnomerne je +4 -4 -> teda max o 2 urovne kuzel ...

(Teda na par nepodstatnych detailov sa zmysel tvojho prispevku nemeni :-))
xkiv 15.6.2007 09:24  1147
Ona ta specializace je dost potreba i s max Int ...
Rozdil mezi maxovanim jedne a druhe hlavni vlastnosti je na 21ni urovni 7 (= kdyz si ji namaxuju, bude o 7 vetsi, nez kdyz ji naminuju).
To mi dopomuze tak o tri "urovne" kouzel ve vsech oborech.
Specializace da rozdil 10, a to jsme najednou tak o pet az sest "urovni" ... (porovnavam zakaldni narocnosti prvni "urovne" a hledam nejvetsi uroven, kde jeste o ten rozdil uspeju).

Do desate urovne bude mit podstatne vetsi vyznam na co se specializuju nez jak rozvijim Int (rozdil 3 body Int)

xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 15.6.2007 08:51  1146
Max vlastnosti nejsou všechno, chyběli by mi dobednosti. I s min vlastnostma můžeš mít dost magů, když zvyšuješ Vol, ale musíš se specializovat pouze na jednu školu magie. Jinak nic moc nesešleš.
celebrindol 14.6.2007 14:22  1145
PatchesJe pravda, že Inteligenci jsem si zvyšoval co nejčastěji to šlo, ale zase měl měl nadprůměrné vlastnosti, takže jsem začínal s Vůlí a Inteligencí +3. Což teprve ti, kteří mají kombinaci zázemí a vlastností nebo jen zázemí.
patches Patches 14.6.2007 08:11  1143
ApexxNebo dalsi zpusob, jak zvednout magenergii - maxovat si misto Intelignece Vuli... opet jsi diky tomu odkazan na "slabsi" kouzla (rozumej "ty s mensi Narocnosti"), ale magenergie tak pribyva podstatne rychleji...
Na 8. urovni muze mit (clovek, carodej) Vuli az 9 a to je uz docela slusnejch 16 magu, tj. o polovinu vic, nez ma Celebrindol...
hecras 14.6.2007 05:55  1142
DrD zapomínání kouzel řešilo speciálním kouzlem, to bych viděl jako možnost i tady. Prostě pokud hráč jinak nedá tak se dá domyslet zapomínací kouzlo, který umožní nepotřebný kouzla zapomenout, osobně bych to neřešil, ale pokud by hráči jinak nedali, tak proč je omezovat a neudělat jim radost.
apexx 14.6.2007 05:29  1141
To PatchesJiste, ale je to opravdu velice výjmečné. Zaprve pak ztracis moznost použit oborove schopnosti a pak je tam dulezity i ten faktor, že jakmile mas nove kouzlo a tesis se nan celou uroven jak slepice na flus a pak ho nebudeš moci zakouzlit jen prto, ze nan nemas potrebnou kvalitu. Samozrejme od lvl 10+ uz je to jine, ale tam predpokladam moc hracu nehraje.
patches Patches 13.6.2007 10:32  1140
CelebrindolJednak plati to, co psal Peca, a jednak ti system ziskavani magenergie umoznuje rozhodnout se pri zaostreni vule (ci jak se ten proces v DrD+ jmenuje), ze pro dnesek ti budou stacit ta slabsi kouzla, ale zato je budes pouzivat casto, takze si radsi nameditujes mene kvalitni magenergii, ktere bude vice... Jenom to vyzaduje trochu predvidavosti...
apexx 13.6.2007 06:18  1139
To peca_007To zní jako by mela vzniknout parodie na DRD+. :-)
peca_007 12.6.2007 14:44  1138
Celebrindol [1137]: pravda je, ze "nadbytecnou" kvalitu ME muzes vyuzit na vyuziti oborovymi schopnostmi (prurazne, tiche, prodlouzena doba trvani,...). a nerikej klasickemu dracaku DrD-, to je neco jineho (a zatim je to tajny), a mohlo by se to (pozdeji) plest.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt