Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
resurrection 8.10.2007 14:33  1181
xKivCo prosim? Hul +2 dokazi podle pravidel udelat pouze MISTRI rezbari, je nejdrazsim typem hole a krome hromady prachu je kvuli tomu kdo ji musi delat zatracene tezko dostupna. Takze za pul hodiny v lese a zadarmo najde tak leda normalni hul, ktera dava bonus +0.
xkiv 8.10.2007 14:01  1180
Hul +2 najde kdokoli v lese za pul hodiny, zadarmo.
Dobre, potrebuje na to rozumny les a kdyz chce, aby se dala pouzivat i jinak, tak musi hledat dyl a vysledek jeste nejak opracovat, ale zacinajici postava ma za sebou X let, kdy mohla neco sehnat ...
resurrection 8.10.2007 13:21  1179
Ukazte mi PJ ktery dovoli postave na 1. levelu hul +2... ale jinak je to pekne rozebrane. Prumerne tedy 73%. Lehka kouzla az 92%. Pri vyssi nez minimalni narocnosti to umerne klesa az na extremnich 8% u max. narocnosti 17. Pochopitelne pri zohledneni dalsich nutnych podminek pro uspech kouzla, tedy odolani magii a nebo hod na utok, je to casto jeste mnohem mene.

Co se tyce toho soustredeni, tak to je vyuzitelny leda mimo boj/vypjate situace, kde je uspech carovani snazsi a beztak imho i zadouci. V ty souvislosti me napada takove home rule, kdy nebojova kouzla mimo boj by mohla byt vymenou za delsi cas sesilani a nebo i vetsi cenu v mg) seslana automaticky. Puvodni cena a 2x doba nejnizsi narocnost, cena +1 a 3x doba stredni narocnost atd.
xkiv 8.10.2007 13:02  1177
Hmm, koukam ze je tam i 16 (barvy a tvary, skytavka, omraceni, kvinta smyslu, uvadni, bav se dobre, kopni semhle, tichy krok, tiha, hor)
a v materialnich kouzlech dokonce 17 (dneska to zkusis beze zbrane, tlakova vlna, zavri na zavoru)
[to jsou ty maximalni narocnosti].
Na 17 uz musi hodit (int 3+obor 1+ hul 2, ma 6) 11 ... (ma cca 8% ze se to podari, s pripravou cca 15%)
Na 16 staci hodit 10 (cca 17% uspech, s pripravou 31%)
Na 15 staci hodit 9 (cca 28% uspech, s pripravou 48%)
Na 14 staci hodit 8 (cca 42%, s pripravou 66%)
noir 8.10.2007 12:52  1176
Bouchi: Díky. To není vůbec špatné, na kouzlo 1.úrovně...
Srovnával jsem to v jdené diskuzi s ochrannými kouzly s konkurenšních systémů a zdá se mi, že obranná kouzla tohoto typu jsou v +ku HOOODNĚ silná-mít na 1. úrovni asi 30 procentní šanci, že si udělám ekvivalent rytířské zbroje, který se navíc sčítá s hodnotou brnění (pochopil-li jsem to správně), je poměrně mocné. Ale je pravda, že trvání je zoufalé, což zjevně kouzlo vyrovnává.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 8.10.2007 12:47  1175
Pokud jsem se neprepocital tak asi 40 %.
noir 8.10.2007 12:43  1174
Šlo by ještě spočíátat, jak velká je pro daného čaroděje na 1. úrovni (s holí a přípravou na akci) šance seslat dané kouzlo na maximální úspěch (t.j. cč. 15)?
noir 8.10.2007 12:39  1173
xKiv: Mě šlo vyloženě o šanci na seslání daného kouzla-ty další věci jsou mi jasné. Na klacek jsem úplně zapomněl, ten vůbec není marný.
xkiv 8.10.2007 12:31  1172
Taky to ale vemte pro jina nez nejjednodussi kouzla .. (dobre, mlha na nejnizsi stupen ma narocnost 7 - ale na nejvyssi ma prozmenu 13).

Narocnosti kouzel prvni urovne se pohybuji spis kolem 10, to uz citovany carodej s int 3, oborem +1 a bez hole (tu mu muzou sebrat) potrebuje hodit 6 a jsme na (1+2+3+4=10, 10/36=cca 27% neuspechu, cca 73% uspechu). [s +2 za hul je zpatky na cca 8% neuspechu = cca 92% uspechu]

Na druhou stranu, na vetsinu kouzel muze pouzit pripravu na akci (hazi dvakrat = s 93% jistotou hodi celkem alespon 6 ...

A pokud chci seslat kouzlo na nekoho jineho nez na sebe, tak musim casto prekonat jeste jednu prekazku - budto hod na zasah (at uz na dotyk, vrhani, nebo strelbu - podle situace to prenasobi rekneme od 50% do 99% (strelba ze tri metru do nekoho, kdo o tom vubec nevi)) nebo na odolani magii (podle situace prenasobi od 0% do cca 45% - jsme na prvni urovni, takze na svem 2k6+ musim vzdycky hodit vic, nez terc).
klimbing 8.10.2007 12:17  1171
UspěšnostJeště bych dodal, že většina čarodějů si sežene pěkný klacek na kouzlení. To znamená +2. A jsme u necelých 3%, že neuspěje (ovšem jen na 1. stupni úspěchu).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 5.10.2007 15:26  1170
No, je to celkem jednoduche. Pravdepodobnost, ze na 2k6+ hodim mene nez 4, je 1/36 (padnou dve jednicky) + 2/36 (padne jednicka a dvojka), to je dohromady 1/12, cili cca tech 8 %.
noir 5.10.2007 15:16  1169
Ressurection se domnívá, že kouzla 1. úrovně mají šanci na seslání asi 60 procent. Mohl by mu to, prosím, někdo vyvrátit, fundovaněji než já? Asi argumentuju nějak špatně...
naše diskuse:
R: Mag ma v Plusku na 1. levelu sanci na seslani kouzla cca 60%. Skutecna pravdepodobnost na USPESNE a UCINNE seslani tech kouzel v tebou zminovanych ucinnostech je tak nekde u 30% ne-li mene.
N:(psal jsem cosi o kouzle "Ani ránu", které má náročnost +8).
R:Ty tebou zminovana kouzla maji jednak uspesnost seslani tech 60%
N: úspěšnost seslání 60 procent? Tak to asi nepíšeš o +ku, ale jiné hře, kterou neznám. Kouzelník na 1. úrovni bude mít Int+3 (hodně málo, chudák), sešle oborové kouzlo: Takže +4 +2k6 proti 8 (min. náročnost onoho obranného kouzla). Musím hodit 4. A teĎ cituji xKiva, matematika: " Realne na 2k6+ clovek hodi v 66% pripadu mezi 5 a 9 (vcetne). Pravdepodobnost, ze hodim mene nez 4 je cca 8%.

Kde je pravda?
romik 1.10.2007 18:34  1168
Zajímavé, ale je toho moc abych to četl. Ale pro inspiraci si to přečtu, v brzké dově sem i bude hodit mít načteno co nejvíce kouzel :-D Počkejte, až to praskne :-)
profa 1.10.2007 16:51  1167
Jenom po zbeznem prohlednuti se mi zda, ze jsou ty kouzla trochu levne (at uz narocnost, nebo magy a jejich kvalita). Na blizsi prohlizeni je toho na me moc.
romanbudejovicti 1.10.2007 12:54  1166
Nový grimoárMůj kamarád vytvořil nová kouzla pro čaroděje, a jelikož sem nemá přístup, tak tím to vás žádám, jestli by jste se na ně nepodívali, nezkritizovali a nepomohli je vyvážit. Já jelikož o čarodějích nemám ani páru, jsem mu pomoci nemohl, tak se obracím sem. Grimoár najdete na adrese http://www.budejovicti.wz.cz/drd/drd/kouzelnik.htm jako Kouzelníkova kniha.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt