Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
doan 30.10.2007 10:28  1204
Kouzlení v bojiNo moje predstava kouzlení v boji je spis metaní ohnivych kouli nez predstava toho, ze carodej zvatla zarikadlo, pak zacne sermovat s protivnikem a kdyz ho liskne tak ten se az pak zacne svijet...
apexx 30.10.2007 09:58  1203
To DoanNo imho v tom kouzlení bez holen neni žádný problém. Teda až na jeden hacek. A to je sesílání kouzlem dotykem. Teda zejména těch útočných. A ze tech je tam hodne. Carodeji s holí stací trefit protivníka holí (bonus k UC +3) a je to. Ideální když se kryje zbraní ci stítem, to je pak uspech 100%. Ale vrhej se na bojovníka s mečem jen holyma rukama. Treba se ho tou rukou dotknes a kouzlo sesles. Ale to treba bude tvuj dotyk poslední. Sorry vlestne predposlední, máš přece jeste jednu ruku ne? :-)))
gran 30.10.2007 08:40  1202
Moje jedna postava sesílala lépe pomocí znaků, které sesílala rovnou do vzduchu. Měla takovou dovednost, že uměla do vzduchu kreslit takovým plamenným písmem, které tam dokonce skutečně ještě chvíli zůstalo viset .)
aibabos 30.10.2007 08:14  1201
v nasom svete nebojove kuzlenie riesime niecim ako ritualmi. magovia u nas niesu jak v klasickych filmoch. su celkom vzacny a tajomny. je to akasi obdoba tej pripave na kuzlenie ale trochu dlhsia. proste kuzelnik zrobi dany ritual (a ak ho zroby spravne - hod) tak mu Pj prilepsi samotny hod na zoslanie (samo v ramci zdraveho rozumu)
peca_007 30.10.2007 08:05  1200
Hecras [1199]: To je v DrD+ od zacatku. Rika se tomu "Priprava na akci". Je to nekde na zacatku PPH, tusim kapitola "Cinnosti a neco"?
hecras 30.10.2007 07:47  1199
Příprava na akciMožná mám hloupej dotaz, ale už tu zaznělo několikrát, že pokud si čaroděj připravuje akci dopředu, může si hodit dvakrát a vybrat lepší hod. Toto pravidlo sem v pravidlech nějak přehlídl, to je až záležitost edice B nebo už to bylo v A-čku a já to jen přehlíd? Nebo se jedná o nějakou úpravu pravidel? Opravdu sem trochu mimo.
gran 30.10.2007 07:45  1198
Nevím, čím ti to připomíná Theurga, a klidně bych to tak udělal ;)
doan 29.10.2007 20:36  1197
Kouzelny prach Ahoj to jsem ja(regnul jsem se:-)). No je pravda, ze tak uplne jsem to nezkoumal a nezkousel propocitavat, takze to mozna opravdu nebude takovy problem. A prave, ze mi jde primo o prazdne ruce, takze to s tim bonusem "cim min toho drzis tim lip" vipada jako nejlepsi vychodisko. A nebo jsem mel napad, ze by bylo docela dobry, kdyby pro ziskani bonusu pouzival kouzelny prach, ktery by mel po kapsach:-). Trochu to teda pripomina Theurga, ale vic mi to sedi k carodeji...
patches Patches 29.10.2007 17:52  1196
HoleNo, v mem svete carodejove celkem bezne nenosi hole ani hulky... dokonce bych rekl, ze tech s holemi nebude ani vetsina...
Ale, ze by se ta absence bonusu +1 ci +2 tak zasadne projevovala, rict nemuzu... Jisty postih to samozrejme je, ale nerekl bych, ze "bez ni neni schopen vycarovat zadna silnejsi kouzla" - ta nebojova ci neakcni se daji lepe zvladat pomoci priravy na akci (tj. Carodej si na seslani hodi dvakrat a vybere lepsi hod), s temi bojovymi to je horsi, ale neni to zas takova krize...
Otazkou je, jestli ti vadi jenom hole nebo jakekoliv zbrane - hulku totiz IMHO muze celkem dobre suplovat jakakoliv alespon trochu delsi zbran...
A nic vam nebrani vytvorit si homerule, ze zrovna ten tvuj mag prosel vycvikem, diky nemuz se mu naopak sesilaji kouzla snaz (+1 az +2 k hodu na seslani), kdyz ma ruce uplne prazdne... bonus by pak ztracel za to, ze naopak v ruce neco ma...
anonym 29.10.2007 17:36  1195
Čaroděj Kazdopadne dik za rady. Ale vlastne bych potreboval poradit hlavne jeste s necim jinym. Chtel bych si zahrat postavu mladyho carodeje v obnosenym kabatu se spicatym kloboukem, dlouhyma vlasama a hakovytym nosem(takova docela klasika:)). No ale nelibi se mi, a ani mi k nemu nesedi, predstava ze v rukou trima dlouhou hul nebo nejakou kulku. Spis se mi libi takovy ten tajemny zpusob zarikavani a gestikulace jen holyma rukama. Problem je, ze v pravidlech je carodej silne vazan k holy(hulce). A bez ni neni schopen vycarovat zadna silnejsi kouzla... Jak by jste to resili vy?
anonym 29.10.2007 17:20  1194
hh, nj na to jsem nepomyslel, ale tak to by se uz dalo nak tak prehlidnout.:-)
davec 29.10.2007 13:49  1193
To jo, ale i to je pro můru přirozená smrt :-)
apexx 29.10.2007 08:16  1192
To 1188Myslim, ze primo v pravidlech je, že pokud umře přirozenou smrti, tak se ti na dalsi vyvolani nezvysuje obtiznost. Spis bych se bal, ze ti co dva dny nejaky ptak zblafne.
gran 29.10.2007 00:02  1191
Tu můru bych hráči dal klidně i s extra dlouhým životem.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 28.10.2007 22:01  1190
můraJá bych nedal hráči omezení pokud by pomocníček zemřel přirozenou smrtí, ale jen v případě zdechnutí v boji nebo při nějaké smůle nebo blbosti, kterou pomocníčkovi nařídil. Hodně by záleželo na situaci.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt