Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 13.12.2007 07:04  1226
jó vím že by to tak jednoduše šlo, ale zase meč není sekera a bojuje se s ním asi líp.

u té ledové sekery - vycházel jsem z toho, že meče mají menší ZZ a větší úč než sekery. Proto to tak musi byt. Kdybych zmenšil zz, tak bych musel zvednout úč a byl by to meč. nebo bych úč nezvedl a byla by to zase lehká sekera.
merwin 12.12.2007 21:20  1225
XXX [1223]:
Dobře, příště už napíšu "Krátkému ..." správně, i s tím velkým písmenem na začátku =)

"Jednu sekeru, prosím" bych upravil naprosto stejně.

"Ledová sekera" má IMHO moc velké zranění (já bych dal 5/7/9).

"Neviditelná sekera" ... asi bych postupoval tak, že bych pro jednoduchost určil že se "Neviditelný meč" rovná Barbarskému meči (stejná prostřední hodnota zranění) s bonusy +1k ÚČ (vyjadřuje postih, který má soupeř ke krytu) a +4k OČ (vyjadřuje postih, který má soupeř k útoku). Pro srovnávání bych tedy asi použil Znova tu válečnou sekeru (PS+1; D2; Ú+4/+6/+8; Z+6/+7/+8; K7). IMHO by neviditelná zbraň měla mít vyšší šanci zasáhnout a menší šanci vykrát ránu, než dosud má, ale do kouzla rýpat nebudu.

Tohle je jedna možnost jak to řešit, druhá je ale mnohem jednoduší, prostě vemeš všechny parametry tak jak jsou už určeny a místo meče jen vytvoříš sekeru (a budeš potřebovat jinou obecnou dovednost pro používání). No a že se normálně sekery od mečů statistikami liší, tohle je magie a ta si může dělat co chce =)
xkiv 12.12.2007 18:53  1224
Ja si myslim, ze pokud chce trpaslik radsi sekeru nez mec (a da jim prednost pred delostrelectvem), tak radsi sekeru nez kouzlo a bez (skutecne) sekery se bude povazovat za mrtvolu.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 12.12.2007 15:45  1223
MerwinVčera jsem na to koukal a ten meč se spíš blíží Krátkému širokému meči - srovnával ty údaje a sedí na 95% kromě potřebné SIL, která je zvýhodněná o 1.

kouzlo materiální - jednu sekeru prosím:
magy + všechny věci stejné
SIL +2 (taky zvýhodněná jako u meče)
délka 1
útok - dle úspěchu 3/4/5
zranění +3
kryt +2

Ke kouzlu ledový meč mi zace nejvíc seděl meč jedenapulruční. Zbraní odpovídající ze seker je válečná sekera. Kde je zvýhodněn meč v potřebné SIL, tak o tolik je i ta sekera. Proto:

Ledová sekera (materiální):
magy + všechno stejné
SIL +4
délka 2
útok dle úspěchu 3/5/7
zranění 7/9/11
kryt 3

Kouzlo neviditelný meč - tak tomu jsem nenašel odpovídající sekeru, takže nevím.

Kouzla jsou pro všechny fanoušky trpaslíků, kteří jistě nebudou používat nějaké blbé meče, nebo snad ještě pro trpadlíka trapnější hole.

All: prosil bych vaše názory na sílu kouzel, jestli jsem to nepřehnal, nebo naopak.

envec 8.12.2007 19:32  1222
díky
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 8.12.2007 18:47  1221
Ano, haze. Je to v pravidlech (edice B) i v erratech.
envec 8.12.2007 18:09  1220
DotazU úderu je napsáno, že se počítá jako střelba se ZZ=SK. Zajímalo by mě, jestli si čaroděj i háže 1k6 k ZZ jako při střelbě.
merwin 7.12.2007 10:38  1219
XXX [1218]:
Zkus si ty zbraně, které jde vytvořit k něčemu přirovnat. Třeba u Kouzla "jeden meč, prosím" se parametry blíží ke krátkému širokému meči ... tomu zhruba potřebnou silou (tedy požadavky na fyzické vlastnosti majitele) odpívídá lehká sekerka, nebo kyj (asi bych dal ZZ +4). Podobně můžeš porovnat i ostatní kouzla.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 7.12.2007 09:30  1218
Dotazmateriální kouzla dokážou vytvořit různé druhy mečů, taky jednu hůl. Nezkoušeli jste někdo předělat ty kouzla aby vytvořily např. nějaké bojové kladivo nebo sekeru? Magenergii a celé jádrokouzla bych nechal stejné, ale trochu mám problém s ostatními čísly, s těmi bojovými.
john_jarik 13.11.2007 11:00  1217
ok, ok. uz mlcim. ja myslel, ze to vychazi z latinskeho Serpent - termin pro had, drak.
melkor_unlimited melkor_unlimited Ltd. 13.11.2007 06:27  1216
hadoznalec neboli herpetolog
john_jarik 12.11.2007 20:59  1215
granA není to nahodou serpentolog? když už teda :)))
gran 12.11.2007 20:29  1214
Tak je jasný, že by šlo o čaroděje ještěrko/hado-loga, ne? =P ;)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 12.11.2007 20:13  1213
Jo, tohle samozrejme jo. :-) Respektive dejme tomu ty rohy. S supinama uz by to mohlo byt horsi (aby se nestalo, ze se osupinovany clovek pak nebude moct poradne pohnout). :-)
gran 12.11.2007 20:08  1212
Tak ale někdy stačí vzít anatomii člověka a přidat k tomu rohy a třeba šupiny .) Něco takového v tom světě třeba neexistuje, přesto si to kouzlící dovede dost dobře představit.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt