Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
patches Patches 19.2.2008 17:21  1286
DajenTy si to predstavujes moc jednoduse - nejde o to pozjistovat si vsechno kouzlem, ale vedet nejdriv, co vubec ma vyznam zjistovat... Problem je, ze spoustu veci jinak nez kouzlem nezjistis...
Ber to spis tak, ze investigativni magie v mem svete v podstate supluje moderni kriminalisticke metody - daktyloskopii nahrazuje Ci je tohle?, Stenice odposlechy, Lhari! detektor lzi...
Rict, ze jedno kouzlo znici zapletku, je jako rict, ze hrani detektivnich zapletek v soucasnosti nema smysl, protoze ti vsechno zkazi moderni kriminalisticke metody...
dajen 19.2.2008 16:42  1285
Patches [1284]: No jo, jenže to pak celá detektivní zápletka ztrácí své kouzlo, když si družina informace neskládá dohromady za použití dedukce, ale suše pozjišťuje, co se dá kouzlem, a pak hurá zápletka je vyřešena.
patches Patches 19.2.2008 16:03  1284
DajenAle efektivni:-D
Nastesti je ale v DrD+ investigativni magie nastavena tak, ze neni vsemocna ani absolutne spolehliva, takze se vetsina kouzel da pouzit spis k hledani jednotlivych stop... navic jako PJ pouzivam stary dobry pravidlo "neni kouzlo, aby proti nemu nebylo protikouzlo"...
I tak by se ale v mych detektivnich zapletkach postavy bez investigativni magie casto vubec nepohly z mista... ackoliv uznavam, ze to bude dost mozna absenci theurga v druzine...
dajen 19.2.2008 15:52  1283
Patches [1282]: Neboj v naší družině (jíž je Apexx rovněž členem) máme prolézání dungeonů dávno za sebou. A detektivní či diplomatické zápletky rovněž občas používáme. Ovšem vyřešit detektivní příběh za pomocí jednoho kouzla nám přijde docela suché.
patches Patches 19.2.2008 15:48  1282
ApexxOno asi dost zalezi na tom, jaky styl hry peferujes ty, tvoje druzina i tvuj PJ... U nas jsou napriklad souboje dost vzacnou udalosti, eru prolizani dungeonu uz mame taky davno za sebou, naopak jsou poslednich par let v kurzu zapletky detektivniho a vyjednavaciho charakteru, takze treba energeticka magie je uplne k nicemu, naopak investigativni se pouziva prakticky kazdy sezeni...
apexx 19.2.2008 12:32  1281
Investigativní magie bych se jako čaroděj nedotknul ani koncem bidla. (teda az na kouzlo Oko, ale vyjímka přeci potvrzuje pravidlo)
merwin 19.2.2008 11:12  1279
DajenJá taky =)
dajen 19.2.2008 11:09  1278
Merwin [1277]: Investigativní magii bych jako theurg zakázal :-))
merwin 19.2.2008 11:07  1277
1)investigativní
2)časoprostorová
3)vitální
stinny 19.2.2008 10:18  1276
Energetická + časoprostorová. V družině s theurgem, zlodějem a bojovníkem bylo potřeba něco síly v boji. Investigativní je celkem na nic, dost to dubluje theurga.
hecras 19.2.2008 07:28  1275
Já jasně materiální a za ní časoprostorová
celebrindol 18.2.2008 21:17  1274
Já preferuji materiální a v těsném závěsu energetickou, ale časoprostor taky není špatný.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 18.2.2008 15:42  1273
Já jsem dost fyzicky zaměřená, takže kombinace Energetická/Materiální :)
apexx 18.2.2008 13:29  1272
Jasný "časoprostor"
klimbing 18.2.2008 12:23  1271
Co takhle to dát jako anketu? Bude to přehlednější.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt