Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 9.10.2008 21:37  1333
Pokud chcete hrat hry s FITM (fate in the middle - nejdriv si hodit jak to dopadlo a pak se teprve poradne rozhodnout co se vlastne delalo), tak existuji mnohem lepsi systemy, nez DrD+ (i kdyz i tam se ten mechanismus pouziva - napr. pri urceni mista zasahu).
Pokud chcete zavadet pravidla ktera jsou v rozporu se znamymi umysly autoru - branit vam nemuzu, ale souhlasit taky nebudu.


...
A kdyz uz jsme u toho, tak muzeme carodeji priklepnout
- pocitani magenergie z urovne misto z vule (thuerg to ma prece taky tak, ne?)
- pocitani Boje ze souctu hlavnich vlastnosti, aby si nemusel zvedat obratnost (zlodej to ma prece taky tak)
- 24 hodin udrzovani mentalnich praktik bez soustredeni (hranicar to ma prece taky tak)
- udrzvani trvaleho pruniku libovolne dlouho i pri preruseni mentalniho souboje (knez to ma prece taky tak)
- na vyssich urovnich schopnost carovat jen s volnym soustredenim (bojovnik to ma prece s bojovanim taky tak)
...
je prece nefer ze ostatni povolani maji neco, co carodej nema


</sarkasmus>
celebrindol 9.10.2008 20:57  1332
My hrajem tak, že každý může kdykoliv zrušit svou akci (bez jakýchkoliv postihů nebo ztráty mageenergie) a použít místo toho obranu.
dajen 9.10.2008 16:04  1331
xKiv [1330]: Takovy "rovnostarsky" pristup (ale my jsme si rovnejsi) mi prijde dost nebezpecny.
Nebezpečný? Bože, neleze ti to už trochu na mozek? Nežer ty pravidla tolik. Pokud se shodneme, že nám to přijde takto lepší, tak je to čistě naše věc.
xkiv 9.10.2008 15:30  1330
Apexx [1329]:
Nefer?
Kdyz theurga dokazes vyrusit kdyz sklada formuli, tak by o ni taky mel prijit.
*To* je podle me ferove srovnani.

Holt carodej ma nejake vyhody a theurg zase jine.
Takovy "rovnostarsky" pristup (ale my jsme si rovnejsi) mi prijde dost nebezpecny.
apexx 9.10.2008 12:35  1329
Ono jde zejména o tu ztrátu magenergie. Dle debaty před mnohasty posty zpět magenergii ztratíš. Theurg ne. Důvod si vyhledej. Naší celé družině a hlavně i PJům (z 6ti hráčů jsou zároveň 4 Pjové) se to zdálo naprosto nefér a neopodstatněné a proto jsme zavedli HOMERULE. Jestli přeruší čaroděj kouzlo sám, magenergii neztrácí. Tož tak. Záleží na vás. Jak že bylo to heslo Altaru. "Jak se Vám líbí aneb cokoli chcete."
xkiv 9.10.2008 11:59  1328
Ja bych to nevidel ani jako podminku na prevahu. Rozhodovani na zaklade prevahy umoznuji az nektere specialni schopnosti (ktere carodej nema).
Podminene akce jsou IMAO spis typu "vidim ze neco dela/nedela" nez "vidim ze se mu to povede/nepovede".
dajen 9.10.2008 09:13  1327
Hecras [1326]: IMHO, pokud si to nahlásíš jako podmínku před hodem na boj ("Budu kouzlit, pokud získám na někým/všemi převahu"), tak by to šlo. Po hodu na boj už bych to neviděl, to už můžeš jenom zrušit kouzlo.
hecras 9.10.2008 09:09  1326
Dobře měl sem použít termín "nezískal sem nad protivníky převahu". A pochopitelně že už v takovým kole bych nedělal nic, to je naprosto jasný, de mě o to, že toto není pravidlový přerušení kouzlení, ale to že sem nezačal kouzlit.
jackelee 9.10.2008 08:23  1325
Hecras [1324]: ono je docela zcestnej pojem "vyhrát souboj", ale každopádně když by ses bránil předtím než by ses dostal na řadu tak už kouzlit nemůžeš (ani kdyby jsi chtěl)
hecras 9.10.2008 06:23  1324
Chtěl bych si něco ověřit.
Je správný následující postup? Mám kouzelníka, nahlásím akci kouzlení, prohraju boj a prohlásím že tedy ani kouzlit nezačnu a to hned po hodech na boj né až tehdy až se dovím jestli na mě někdo útočí. Podle mě bych v takovým případě nepřišel o magenergii (ani sem ještě nezačal kouzlit) a mohl bych se bránit zbraní (pokud by boj vyhrál tak po zakouzlení je možný se ještě bránit zbraní), každopádně bych nemohl udělat žádnou jinou akci.
Popřípadě bych to mohl i takto nahlásit před hodem na boj - Budu kouzlit pokud vyhraju boj, jinak ne.

Chápu to takto dobře?
ficus 10.9.2008 09:27  1323
Asi máš pravdu
apexx 10.9.2008 07:46  1322
Re:Ficus 8.9.2008 08:02
NIMHO, naprosto zbytečná věc, která maximálně může narušit už tak křehké vyvážení obtížností kouzlení i jiných vztahů v pravidlech. Navíc opravdu zalevno. Trošku to zavání munchkinovstvím.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.9.2008 12:24  1321
treba by byl zajimavy bonus za dovednost treba casoprostor (1-3), ale pak bych dal nejaky postih k vyvolani kouzel mimo tento obor (-1/-3). Čim jses lepsi v jednom, tim jses horsi v druhem.

u theugra by to slo podobne. Specializujes se na formule, mas postih k demonum, cestovani po vlaknech atd. navic bych dal, ze jak kouzelnik, tak theurg by mohli mit pouze jednu specializaci.

Ale spis bych to nedaval vubec. tak nejak mi to prijde vsechno spatne.
xkiv 9.9.2008 12:09  1320
Tak ja jsi to navrhnul je to asi 4x silnejsi, nez obdobna schopnost theurga, navic na miste, kde se s takovymi bonusy vubec nepocita:
1) pokud by autori s takovou dovednosti pocitali, tak by narocnosti kouzel nechali trochu vyssi nez ted jsou
2) mezi hody na seslani carodeje a theurga je nejaky zamysleny vztah, ktery by se touhle dovednosti mohl narusit
ficus 9.9.2008 11:43  1319
jako obecnou dovednost okultismem si dotyčný trénuje mysl a to se potom projeví i v jeho schopnostech tk nak sem to myslel

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt