Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
davec 10.10.2008 12:29  1365
ApexxA víš k čemu potom budou válečnické schopnosti na předvídání akcí protivníka? Budou na h... Domysli si sám.
apexx 10.10.2008 12:23  1364
To Bouchi:Odpověď: ANO. Má na to právo. Nic tím ale nevyřešil a jen ztratil kolo ve kterém nezaútočil a ten soupeř ho pořád může zasáhnout. Odvolat tak dva tři utoky a si mrtvý muž.
davec 10.10.2008 12:22  1363
DajenJenže čaroděj netvaruje mentálníma praktikama magenergii, ktará je v astrálu, ale tu kterou si vyrval již při zaostření mysli a má ji k dispozici v hlavě, kde ji drží spoutanou svojí vůlí. Pokud by tomu tak nebylo, bylo by nějaké zaostřování mysli zbytečné, nebo by je musel dělat před každým kouzlem.
pecka123 10.10.2008 12:14  1362
Jenže jednou nastavený parametr formule už nelze změnit, pokud vím. Takže pokud čaroděj přeruší po 1. kole 2-kolové kouzlo, neměla by používaná magenrgie být vyzářená, ale neměla by už ani být použitelná. Tudíž by už čaroději měla někde nevyužitě ležet do nejbližšího zaostření vůle, když už teda něco.

Nic to nemění na tom, že theurg sesílá kouzlo jednokolovou mentální praktikou, což je typický příklad akce (čaroděj zřejmě v závěru seslání provede něco podobného a tím teprve přijde o magenergii)
dajen 10.10.2008 12:03  1361
Davec [1360]: Ano tak si to představuju. Podle mě během sesílání pouze mentálníma praktikama tvaruje magenergii, která se stále nachází v astrálu a teprve v okamžiku seslání se přesune do fyzického světa a způsobí nějaký efekt.
davec 10.10.2008 11:59  1360
DajenTakže kouzelník si podle tebe to kouzlo přepravuje bez použití magenergie a tu použije až při vypuštění? Takže žádné tvarování Ohnivé koule v ruce, žádné jiskření kolem kouzelníka když sesílá výboj atd.?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 10.10.2008 11:57  1359
Hecras [1357]: "Ale já myslím že se rozhodne jestli jo nebo ne podle situace, ještě předtím než nepřátelá začnou cokoliv dělat."
Ano, ale to bys mel tim padem udelat podle situace _pred_ hodem na boj.

Apexx [1356]: Jenze kdyz unmoznis zrusit akci po hodu na boj, rozhodovat se o zruseni na zaklade toho, jestli jsem ziskal prevahu nebo ne, tak se vzapeti muzou objevit situace typu ze hrac nahlasi bezhlavy utok ("proste ho tim rozmaznu a on se uz nedostane k rane, aby vyuzil ze se nekryju"), pak se hodi na boj, hrac zjisti ze prevahu ma protivnik, tak prohlasi "rusim bezhlavy utok" (sice tim prijde o utok, ale nebude mit postih k OC). To ti prijde v poradku?
davec 10.10.2008 11:56  1358
HecrasS tím bys snad měl počítat už při hlášení akcí a ne až po tom co si hodíš na boj.
hecras 10.10.2008 11:43  1357
Ale mě stejně do o to, že to kouzlo nepřeruším, ale vůbec ho nezačnu dělat. Prostě na začátku kola se koukne čaroděj kolem seba a řeknesi sou moc blízko počkám s kouzlením na lepší pozici a nekouzlí. Po začátku kouzlení už je to v pořádku že přijde o mag. Ale já myslím že se rozhodne jestli jo nebo ne podle situace, ještě předtím než nepřátelá začnou cokoliv dělat.
apexx 10.10.2008 11:41  1356
Teď čistě fylozoficky:

DRD+ je hra jako každá jiná. Základ her je rovnováha. Proto se hraje fotbal 11 na 11 a jeden šachysta nemá navíc 4 střelce. Na tuto fylozofii přišel i Altar třeba ve své sms hře. Její heslo je jedno z nejlepších co znám. "Šíp předběhne meč, meč přeruší kouzlo, kouzlo spálí šíp." Prostě rovnováha. Převedeno do našeho problému. Pokud je střelec (jehož jedinou zbraní je luk) rychlejší a zasáhne válečníka, ten nesekne mečem. Pokud je válečník (jedinou zbraní je meč) rychlejší a zasáhne čaroděje, ten nezakouzlí. Pokud je čaroděj (jedinou zbraní je magie) rychlejší a zasáhne střelce, ten nevystřelí. Pokud ale dovolíš aby válečník zrušil akci sek a o nic nepřišel, dovolíš aby střelec zrušil výstřel a neztratil šíp, nemůžeš chtít po čaroději, aby když zruší kouzlení přišel o kouzlo (magy) o svou jedinou zbraň. Zrušíš rovnováhu. Zničíš hru.

Víc se asi k tomu nebudu vyjadřovat. Jak říkám my co se na to díváme takto máme homerule.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 10.10.2008 11:32  1355
Apexx [1352]: :-))))))))))))))))) ROFL
Podivej se, kdo je autorem theurga a kdo autorem carodeje.
dajen 10.10.2008 11:32  1354
Apexx [1352]: No, já mám pocit, že zrovna theurga a čaroděje psal stejný autor :-)
dajen 10.10.2008 11:31  1353
Davec [1350]: Ale už asi vím v čem si nerozumíme. Ty a ostatní předpokládáte, že kouzelník spotřebuje magenergii až vlastním sesláním, zatímco já předpokládám, že ji spotřebovává už od začátku vyvolávání...
A jak ji spotřebovává od začátku vyvolávání, když efekt kouzla se projeví až v okamžiku dokončení seslání?
Já bych řekl, že od začátku vyvolávání magenergii jenom tvaruje do výsledné podoby kouzla a spotřebuje ji až sesláním.
apexx 10.10.2008 11:29  1352
Jak říkám, toto je čistě nekomunikace mezi autory theurga a čaroděje, za kterou si ted "autoři" hrdě stojí.
apexx 10.10.2008 11:27  1351
Teď, teď, teď, teď a teď. Pět formulí za 5 sekund a zbytek kola se škrábe v nose? Proč to tak není? Sorry ale protože je to nesmysl.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt