Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dalcor 8.8.2006 10:26  19109
CaptainnNeříkám že se všemi mechanikami D20 souhlasím, naopak. Třeba ověřování kritického útoku jsem vyhodil a naradil ho překonáním potřebného zásahu o 5 z ADnD (kde ot je jako Optional Rule a možná jen v Players Option). Což hru zrychluje. Nemůžu si pomco ale kritický zásah je kritický zásah a tudíš je jasné že drak zasažený do krku má stejné problémy jako člověk.

Peca - 19106 - njn. Mě se nelíbí Pluskovej boj.

Zaphkiel - ano, ale já tohle pravidlo nepoužívám

John jarik 19101
Z mých omezených zkušensotí jsem dosti omezenej výběrem několika málo fint a dovednsotí které mám. Odbornosti v DnD a některých jiných D20 /AGOT/ nabízejí celou škálu různých dodatečných akcí. Přiznávám že Pluskovej boj zatím nemám zvládnutej úplně takže mě čeká ještě zkoušení. Ale systém ready action, 5 foot step, 2 akcí (Move+standart action, Full Attac, 2x Move) a další mechaniky mi přijdou taktičtější. Ale znovu opakuji ej to můj subjektivní názor, který jsme zatím neměl šanci pořádně ověřit.
captainn 8.8.2006 10:17  19108
DalcorUpřimně ideu kritických zásahů zcela nezávislých na cíli shledávám minimálně odpudivou. Je pravda, že úprava z původní (20) na kritický faktor zbraně + potvrzování je podstatně lidštější záležitost, než bývala ta původní pizdárie.
john_jarik 8.8.2006 10:10  19107
peca_007 Jo, to taky vim. Ja jen nevedel, tak jinak rici, ze se mi libi, ze system ma nekonecnou krivku.

A pomijim to, ze presne pri rozboru tohoto jsem tu psal jedny z poslednich prispevku minule (jsem se vratil po spirale zpet :)
peca_007 8.8.2006 10:07  19106
john_jarik [19105]: no, ono to ma ve skutecnosti ke gausove krivce trochu daleko, ale docela rozumne, za danych podminek, ji to simuluje. 3k6+ by uz davalo moc velka cisla.
john_jarik 8.8.2006 09:58  19105
JackeLeeJa myslim, ze v tom je DrD+ jedinym systemem, ktery ma kompletni gausovu krivku a a ne jen v rozsahu cca 3-18 :)
takze mne se taky libi :)
jackelee 8.8.2006 09:57  19104
Noir [19092]: Píšeš: "Co mě na +ku ale vadilo nejvíc, je 'neelegance' hodu 2k6 a následné dohazování."

Nevím v čem ti tento hod příjde neelegantní, pro mě je spíš plusem = ideální rozsah a rozumná pravděpodobnost neobvyklých výsledků
peca_007 8.8.2006 09:57  19103
Dalcor [19099]: Tak me se sveho casu souboj ADnD nelibil. :-)
zaphkiel 8.8.2006 09:57  19102
Dalkornice... a to platí i třeba na rudého draka?
john_jarik 8.8.2006 09:55  19101
DalcorTo ja vim, ze tam je rozsah - ja to zjednodusil.

A co se ti zda, ze je v DnD3.5 taktictejsi nez v DrD+? necetl jsem v prispevcich nic, co by nebylo v jednom i druhem.
peca_007 8.8.2006 09:55  19100
john_jarik [19095]: A joo, zapomnel jsem pociotat hod na boj. Ano, takze v plusku je jeste minimalne jeden hod v kole navic, tedy 2 az 3 (zraneni) hody na kolo.

Ale jak Pise JJ, tak je to i o zpusobu hrani boje. Ano, i boj lze hrat a to je imho lepsi, nez pocitat, kolikrat hodim kostkou a kolik mi presne padlo. Tedy Popsat trochu pohyb a akce postav, par vykriku a ndavek,...
dalcor 8.8.2006 09:55  19099
combat v DnDA to musím říct že ho považuji za lepší, přestože se mi více líbil boj v ADnD.

GURPS neznám, nebaví mě skill based systém.
john_jarik 8.8.2006 09:53  19098
Zaphkiel (19096) > Tak neco takoveho jsem chtal rici v rozsahu 0 - 15. Ale je to presne muj nazor. Kdyz jsem hral testovaci hry, tak si kazdy hrac tech svych 6-12 cisel pamatoval behem dvou soboju :)
dalcor 8.8.2006 09:53  19097
John_jarikTak Plusko tedy s DnD 3,5 zaostává na celé čáře jak v taktické tak i rychlsotní škále. Jedinou výhodou, která ale hru zpomaluje a dělá v ní chaos je každokolová iniciativa.

Jinak u D20 není kritická jen dvacíkta jak píšeš, ale Critical Thread zbraně, který se potvrzuje druhým hodem D20, když usoěješ v útoku je to kriťas, když jsi hodil na první i druhý hod natural 20 tak jsi protivníka rovnou zabil.
zaphkiel 8.8.2006 09:51  19096
NoirA to u vás ještě není někdo, kdo by si ji pamatoval? Já jako PJ s ní pracuji téměř pořád a hodnoty pro bonusy od 0 do 25 ti klidně vytáhnu z hlavy... a ty ostatní tak, protože si je odvodím.
john_jarik 8.8.2006 09:43  19095
BOJ (Jsem zpet)Po dlouhe dobe jsem se vratil na tohle forum a vidim, ze se resi stale totez :)

Kdyz tak na to koukam. Tak resite, zda je soubojovy system dlouhy ci kratky.
Kdyz porovnam DrD+, DrDo, GURPS a D&D3.5. Tak reknu svuj nazor, ze DrD+kovy system je rozvnocenym (a rekl bych i lepsim) tem ostatnim.
DrDo je "jednoduchy". Kdyz ale vezmu Rozsireny soubojovy system, ktery se jiz podoba svetovym soubojovym systemum, tak bych rekl, ze trva dele nez ten v DrD+.
Kdyz budu hrat GURPSy, tak tam to je totez co v DrD+. I v nem musis hazet na zraneni. A pokud pouzijes nejake kouzlo, tak musis taky prepocist par veci.
D&D 3.5. Tak to je svet sam pro sebe. Ale je to vlastne totez.

Kdyz hledam rozdily mezi temito systemy, tak ten rozdil je jen v otazce iniciativy (at si tomu rika ktery system chce jak).
Jak asi kazdy vi, GURPSy maji pevne danou rychlost a tim i poradi (Tento zpusob by vsak nikdy neumoznoval pracovat s Prevahami, a v tom je hodne mocnejsich schopnosti).
D&D3.5 maji iniciativu pro kazdeho jedince pro cely boj. Takze od druheho tretiho kola, kdy muze odhadnout, kdy hraje protivnik (coz u takovehoto systemu clovek pozna) zacne taktizovat, aby toho vyuzil (coz mne se nelibi).
Mno a pak tu mame DrDo a DrD+, kde se hazi iniciativa kazde kolo a pro kazdeho hrace (pomijim metodu Zakladniho soubojoveho systemu v DrDo - jeden hod za celou druzinku). COz mi prijde velice zajimave. Neni cely boj o jednom hodu na zacatku ale planovani, co kdyz mi neco padne do oka a ja nebudu chvili pozorny (nez si rici. Tenhle boj jsem nejrychlejsi, UAAAAA).

Takze muj nazor je tento. Soubojovy system v DrD+ neni o nic slozitejsi nez v jinych systemech. Slozitejsi jej delaji jen hraci, kteri chteji hledat mouchy a tim se zdrzuji. Je vyvazeny i v mych ocich a to, ze jsem hlava kriticka :)
A s tou Pecovou zkratkou (jak tomu rikam) to jde suprove :)
Kazdy system, ktery ma Kriticke zasahy (3x1ka u GURPS, 20ka u D&D3.5 nebo velke zraneni u DrD+) to resi dalsim hodem na efekt ci hodem na dalsi zraneni (kdyz uz jsem u toho. U D&D3.5 musim hodit znovu na utok, jestli to bude vazne kritika nebo ne, a kdyz jo, tak musim pridat kostky na zraneni).

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt