Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 12.4.2006 09:49  208
ApexxEh? Nektere zmeny v parametrech kouzel tam jsou, ne? Zadny jiny index kouzel v takove podobe neexistuje a existovat nebude (nebo mozna bude ale nebudu ho vytvaret ja).
apexx 12.4.2006 09:41  207
To BouchiDiky. Uz to studuju. Jen ten provizorni index kouzel je ten puvodni (beze zmen v parametrech kouzel), ale to uz se vsakne. Cau. Apexx
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 12.4.2006 09:00  206
errataTakze prvni cast temer finalnich errat (pokryvajicich obecne mechanismy) je k dispozici. Spolu s provizornim indexem kouzel a provizornimi erraty by to melo pokryvat drtivou vetsinu uprav.
white_dragon 12.4.2006 08:26  205
prosím nenměl by ste někdo vymyšlený nějaký kouzla na víc?Na mě dělá pořád můj hráč kouzelníka nátlak že chce nějaký noví kouzla o kterejch neví a mě se stím prostě nechce babrat.Vůbec mě vymýšlení kouzel nebaví.Nelepšejší by byli nějaký na z větší než 10 svéry
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 12.4.2006 06:23  204
ApexxHm, taky me to mrzi. Nestiham. :-(
Ale ten provizorni index kouzel by mel byt na 99 % platny (a v nem jsou zmeny parametru a narocnosti). A o "predgrimoarovou" cast se muzu jeste pokusit, tedy pokud neodjizdite za hodinu.
apexx 12.4.2006 05:44  203
To BouchiRe: 190 a 157. Tak vidim, že ani jedna varianta nevysla. To me mrzi. Dnes odjiždíme a budem hrat az do pondelka. Ty errata mohly byt prijemne. Tak nic, no.
apexx 10.4.2006 16:37  202
OdhadJa bych to osobne, taky uz nekomplikoval. Dik za nazory. Apexx
efril 10.4.2006 15:12  201
navíc z toho může být zajímavá situace např. když čaroděj Franta Šikomooký sešlé nějaké zapalující kouzlo a nevšmne si že v dosahu resp. poloměru kouzla a nechtěně tak zapálí spoludružníku Jardovi pr- ehm... pozadí... :)
peca_007 10.4.2006 14:19  200
Taky bych to neresil. Carodej pochopitelne "nevidi" tu hranici, ale nechme ho sesilat relativne presne na pozadovane misto. IMHO by to byla zbytecna komplikace hry.
noir 10.4.2006 13:58  199
Další hod? Tak to každopádně ne! Prostě to má v oku, zatěžovat se něčím takovým, to by bylo už psycho...
Tohle se prostě neřeší, možná je to ústupek realitě, ale taková je prostě magie. Stejně se nám i tak stává, že půlka družiny zahučí ve fireballu, seslaném naším mágem...
telchar 10.4.2006 13:39  198
Řekl bych, že čaroděj určitě ví jaký je dosah kouzla, takže problém se přetransformoval na odhad vzdálenosti. Bral bych to jako hod na inteligenci (Omluvte mne jestli používám špatnou terminologii při hodech.) s obtížností (odhad během dvou minut => téměř určitě špatný)
obtížnost 1.0: Vzdálenost - Přesnost - 6,
kde Vzdálenost je vzdálenost bližší hranice a Přesnost je šířka pásma, do kterého se musím trefit. Pokud uspěju, odhadl jsem zprávně, pokud neuspěju, mám půl na půl, jestli jsem přesáhl nebo nedosáhl.
apexx 10.4.2006 05:30  196
Hmm, tak je to tak jak jsem predpokladal. Skoda. Ted se ale zeptam jeste na jednu vec. Jak si predstavujete ze je carodej schopen sesilat plosne (vetsinou zadane nejakym polomerem) kouzla, tedy spise s jakou presností. Nebo jeste jinak, jak presne si carodej uvedomuje konec (polomer) kouzla. Vidi ho?
Treba situace: v chodbe bojuje valecnik s nejakym souperem, par metru za nim je carodej. Carodej houkne: "Pepo drz pozici, necouvej!" Tak a ted zakouzli nejake plosne kouzlo s polomerem 4m. Je schopen si vedome stoupnout tak, aby v poli pusobnosti kouzla byl jen Pepa a ne jeho souper? Vetsinou jde o nejake barierove kouzla, rychlostni kouzla, ... Jak resite tyto situace?
peca_007 9.4.2006 23:01  195
Apexx [193]: zakouzlit tak, aby se v oblasti pusobeni nachazeli predevsim clenove vasi druziny a hlavne nejaci strelci, pokud uz to potrebujes pouzit v boji. jinak muzes "zrychlit" odemykani zamku zlodeje a pod.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.4.2006 19:46  194
ANo, pokud je zakouzlis na oblast, kde budou pratele i nepratele, tak se muzou projovit tak jak pises.
apexx 9.4.2006 19:35  193
Spěch a Sirup U techto kouzel porad jeste nevim jak si spravne vylozit, aby byly pouzitelne.
Obe dve jsou hvezdickova kouzla. Koule o polomeru 4m.
Takze.
1) V boji zakouzlim spech. Dle uspechu kouzla se vsichni zrychlí. Druzina i souperi. Je to sice hvezdickove kouzlo, ale vsem vyhovuje = kouzlo bez pozitivniho efektu
2) V boji zakouzlim sirup. Jde o hvezdickove kouzlo, takze si vsichni budou hazet na odolani magii. Muze se tedy v poho stat, ze se souperi nezpomalí a druzina ano. Nebo zpomali jen nekdo, nebo nikdo. Proste loterie = kouzlo bez cileneho pozitivniho efektu.
Jak se na to divate vy?

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt