Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
anonym 29.8.2006 20:13  19915
Druid a alchymistaNeví tu někdo jak to vypadá s připravovanýma postavama druidem a alchymistou?.Neví se něco o druidovi?.Jakym konceptem je plánován?
anonym 29.8.2006 19:24  19914
Pj + DRD+ a začátek Pj sem byl v dračáku cca 5 let. Začal jsem se prokousáva DRD+ a prosil bych , jestli bude mít někdo trochu času o pár rad do začátku. -------- Konečně jsem si pořídil s naší partičkou DRD+ Dneska si kluci dodělali os.d. a začínáme už ve čtvrtek :o) -------- Dobrodružství se budou odehrávat v světě ala Dubaj :o) Rasy jsem vyřešil otrokářským řádem. Setkání postav - inspirace trifidi :oP - výbuch, rozmlácené městečko, 90% lidu oleplo a postavičky se sejdou u čarovnýho světélka :o)Chcem to hrát trochu hororově :o) - co si o tom myslíte? Sím upřímně - dík :o) ----- A teď ty otázky :o) 1)Jak moc využíváte vedlejší dovednosti? Např. Sochařství, malířství? 2)Pokud nějaký pj dělá víc např. skřetů bojovníků má nějakou předlohu jednoho a ostatní +- kopíruje? Nebo tvoří každého zvlášť. 3)Možná že jsem to v pravidlech přehlédl, ale nenašel jsme klasické lektvrary a jiné vychtávky od alchimisty? Jak to řešíte u vás? 4)A naposled - jak doho vám tvalo než jste začali hrát bez sešitů s praviudli? DRD+ je super propracované, ale příjde mi dost složité na začátek, možná že až se to zažije tak to bude o ničem jiným ale mám dost strach z toho, že nějakejch 25% času hraní bude hledat různé pravidla tabulky atd.
marcus 29.8.2006 19:20  19913
Dost podstatné v této situaci taky manévrování. Když ten opsamocený bude stát jak solný sloup, tak se mu jeden patrně dostane do zad a může mít v ruce třeba klacek a stejně ho nejspíš trefí.
xkiv 29.8.2006 16:04  19912
19907:A, koneckoncu,
1) Obrana je maximalne o 1 vetsi nez Utok
2) k obrane se pricita jenom Kryt a to jeste jenom maximalne jednou za kolo, k utoku se pricita Utocnost zbrane vzdycky ...
3) utocnosti jsou typicky vetsi, nez kryty (krome holi a kopi)
4) rozdil mezi postihem za chybejici silu na UC a OC je maximalne 1 (vetsi je na UC)
5) podobne postihy za chybejici dovednost.

Pokud bude jeden stat proti vetsimu mnozstvi, vsichni stejne vyzbrojeni a se stejnymi zbranemi (bez stitu), tak rozdil mezi UC a OC (bez krytu) spis ve prospech UC; teprve po zapocitani krytu ve prospech OC.
Tudiz prvni utok pravdepodobne odrazi (ale v tomhle modelu - vsichni nastejno - si tak v 55% pripadu nezautoci), druhy uz schyta.
Pokud ma stit, tak jsou na nej potreba pro dosazeni podobneho vysledku dalsi dva utocnici (dva odrazi stitem, jednoho zbrani, jeden si skoro urcite kousne).

Pokud mame lepsi zbrane (utocnost alespon 2), tak se to zacina prevazovat ve prospech utocniku.
Totez pokud jsou vsichni mene zkuseni nebo si vzali prilis tezke zbrane.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 29.8.2006 14:07  19911
Napadlo mě to :D
captainn 29.8.2006 13:30  19910
A přiznejme si, Ceasara nevraždíme každý den. :)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 29.8.2006 13:19  19909
Jde to tak do krátkého meče (pokud se používá jako dýka :) Prostě se pět až šest lidí vrhne na člověka a ubodají ho. Ale klasický šerm takhle opravdu nejde :)
captainn 29.8.2006 12:41  19908
noldoTo je přinejmenším televizní že. :)
noldo 29.8.2006 12:17  19907
PřesilaJá bych to nechal jak to je, obrana proti každýmu dalšímu stejná... a spíš si hlídal jak se kdomůže ohánět při hromadném útoku... Ze zkušenosti - dva jsou tak tak že si nepřekážej a třetí (potenciální útoční) už radši vycouvá a počká si. Třeba 1m hexy z DrD jmse museli zvětšit na 1,5, protože zkuse se postavit se zbraní 1m od někoho a mlátit se :o)
dalcor 28.8.2006 14:31  19906
pro všechny zájemcePro všechyn zájemce kteří mě kontaktovali, nechci to rezesílat po poště tak s eomlouvám za OT a spam

Dne 4. 11. - 5. 11. 2006 se uskuteční akce Deskmánie jehož součástí bude i 4. 11. celosvětová akce World DnD Day. World DnD a RPG sekci deskmánie organizuje občanské sdružení OpenGaming CZ jehož jsem členem rady ve funkci Zástupce vypravěčů. Kromě World DnD day budeme představovat nové RPG Cadwallon, a předávdět hry World of Darkness 4.té edice, Warhammer Fantasy Roleplay a další.

Zájemci o další info, mě do pošty, nebo http://forum.opengaming.cz (hlavní stránky www.opengaming.cz ještě nejedou na 100%)

Ještě jedna omluva za Spam, Dalcor
captainn 28.8.2006 14:08  19905
Hecras: Ovšem, s tím nikdo nepolemizuje. Jde jen o to, že pokud ti dva si nepočínají ve shodě, jde mu to podstatně snadněji než by se mohlo zdát.
hecras 28.8.2006 13:32  19904
captainn Ono je to spíš tak, že když bojují dva na jednoho, tak musí ten osamocený vyvýjet o hodně věčí aktivitu aby ho ti dva nezahnali ke stěně, či jiné překážce, protože pokud příjde o možnost manévrovat tak to je prachticky konečná. Pokud je sám a nevyvyjí iniciativu, tak je to mrtvý muž (pokud není po čertech dobrej a ostatní hodně špatní. Viz Cirano jeden proti stu)
dalcor 28.8.2006 12:59  19903
Jersonovšme jsou někteří tak "šikovní" že i vedvou si docela překážejí...
jerson 28.8.2006 12:49  19902
captainnSkutečností zůstává, že dva na jednoho jsou prostě přesila a bránit se dvěma útočníkům je dost obtížné, ať jsou sehraní nebo ne. Často stačí jen podobné "naladění".
captainn 28.8.2006 09:15  19901
JersonAno, ALE. BTW argument tréninku je sice dobrý, ale taky ALE.

Ti lidé musí mít povědomí o tom, jak držet společného soupeře v šachu. Sehranost je o tom, že nečekají, jak se situace vyvine, ale sami ji vynucují. Ergo nesehranost ponechává "přesílenému" větší iniciativu a to je klíčový moment.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt