Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 30.8.2006 09:38  19921
LektvaryTeoreticky se ted lektvary daji delat podle nekolika rozdeleni:
1) jake zraneni leci
-bezne
-osetrene
-velke
-BSD/elementalni/...
-postizeni (a dale podle typu, druhu, ...)
2)kolik zraneni leci
-konstantni pocet krizku
-maji SL
-poskytuji bonus k prirozenemu hojeni (na nejkou dobu)
-zrychluji prirozene hojeni (takze se vyhodnocuje casteji)
3)co se deje pak
-nic (ala DrDo)
-nejake zraneni musi zustat (ala prvni pomoc)
-posune se hranice osetreni (ala prirozene hojeni)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 30.8.2006 08:04  19920
novinkaDoplnil jsem prvni cast errat PPH, odkaz je v zahlavi. Nejsou tam opravy mrizek zraneni (hranice osetreni), ty je treba vzit z Preskladala.
kafe 30.8.2006 06:22  19919
PJ + DrD+ začátek: Osobně jsem dělal PJ jen párkrát,ale myslím si,že na začátek to nebylo tak hrozný a také jsem začínal s klas.dračákem,takže z toho vůbec strach neměj,zahrajete si tak pětkrát a už budete vědět co a jak.
Co se týče těch dovedností,tak bude záležet jaké situace na ně nachystáš.Pokud by si je nechal někde usadit a dobrodružství by se odehrávalo v jejich okolí,tak proč by postava nemohla být sochařem.Anebo,kdyby cestovali,tak postava využije svého umění,třeba jako úplatek.
Bojovník mi není tolik oblíben,ale klidně si nějakého připrav.Každého postavíš jinak.Jednoho na sílu,druhého na obratnost atd. A různě jim kombinuj archetypy a i rasy.Budeš mít X CP.
Lektvary zde nenajdeš,pokud si je sám nevymyslíš,ale je to opravdu zbytečné,už to nemá ten správný nádech.

baso4 29.8.2006 20:50  19918
anonym 19914Dopodrobna si tvorim len tie "hlavne postavy", u ostatnych vytvorim jeden alebo dva typy a napisem si kolko ich je.
Tie tabulky som si vytlacil a nalepil zvnutra dosiek a tak ich mam vzdy poruke, najpouzivanejsiu (tabulku zran. a uvnavy) sa naucis po par hrach. A pri povolaniach som si vypisal schopnosti spolu s predpokladmi(a sipkami ako spolu suvisia), aby sa mi lepsie tvorili CP.
peca_007 29.8.2006 20:24  19917
anonym [19915]: Vse zname tu jiz bylo receno, pouzij hledani a filtruj si hlavne moje prispevky.
peca_007 29.8.2006 20:24  19916
anonym [19914]: Zapomen na zlozvyky z DrD klasik. Tim myslim y lektvary a podobne, ktere bys v plusku marne hledal. Navic, jestli tam nekdy neco podobneho bude, tak nic jako rudy kriz a jemu podobne lektvary, natoz dalsi "vychytavky". Kdyz uz, tak neco mnohem zajimavejsiho :-)

jednou jsem si vytvoril obra (myslim ciselne), jednou 2 lupice a pak jeste jednu propracovanou CP, ktera s postavami stravila nekolik tydnu. Ty 2 lupice jsem pak pouzival, ze jsem jim menil vybaveni a tim je "recykloval" jese asi 5x v ruznych obmenach. Naucil jsem se na nich odhadovat, jaka cisla mohou takove postavy asi mit a od te doby uz si podobne pomucky nedelam. // PJ: Stejne bud maji byt CP silni tak, aby je postavy spis neporazily, nebo naopak, takze podle toho jim pridavam ubiram v prubehu boje. Protoze pokud to tak neni, tak jsem to spatne odhad. A nechat druzinu zhebnou kvuli dvema bezvyznamnym lupicum, kery jsem tam hodil jen tak, uplne mimo pribeh, to bych byl spatny PJ. Ovsem tim nerikam, ze posavam nehrozi realne nebezpeci, kdyz neco zvorou, svuj chleba si musi zaslouzit. //

Obecne dovednosti se pouzivaji, jak se to hodi. Obcas je dobre nadhodit nejakou prilezitost. Treba, kdyz ma postava "Boj s...", tak ji do cesty soupnout nejakeho protivnika. Nebo kdyz umi sochat, tak moznos vyuziti sochariny. Ale zase by ty postavy mohli vyvinout nejakou vlastni iniciativu. Treba si kreslit vlastni mapu, sbirat po ceste byliny, varit,...
anonym 29.8.2006 20:13  19915
Druid a alchymistaNeví tu někdo jak to vypadá s připravovanýma postavama druidem a alchymistou?.Neví se něco o druidovi?.Jakym konceptem je plánován?
anonym 29.8.2006 19:24  19914
Pj + DRD+ a začátek Pj sem byl v dračáku cca 5 let. Začal jsem se prokousáva DRD+ a prosil bych , jestli bude mít někdo trochu času o pár rad do začátku. -------- Konečně jsem si pořídil s naší partičkou DRD+ Dneska si kluci dodělali os.d. a začínáme už ve čtvrtek :o) -------- Dobrodružství se budou odehrávat v světě ala Dubaj :o) Rasy jsem vyřešil otrokářským řádem. Setkání postav - inspirace trifidi :oP - výbuch, rozmlácené městečko, 90% lidu oleplo a postavičky se sejdou u čarovnýho světélka :o)Chcem to hrát trochu hororově :o) - co si o tom myslíte? Sím upřímně - dík :o) ----- A teď ty otázky :o) 1)Jak moc využíváte vedlejší dovednosti? Např. Sochařství, malířství? 2)Pokud nějaký pj dělá víc např. skřetů bojovníků má nějakou předlohu jednoho a ostatní +- kopíruje? Nebo tvoří každého zvlášť. 3)Možná že jsem to v pravidlech přehlédl, ale nenašel jsme klasické lektvrary a jiné vychtávky od alchimisty? Jak to řešíte u vás? 4)A naposled - jak doho vám tvalo než jste začali hrát bez sešitů s praviudli? DRD+ je super propracované, ale příjde mi dost složité na začátek, možná že až se to zažije tak to bude o ničem jiným ale mám dost strach z toho, že nějakejch 25% času hraní bude hledat různé pravidla tabulky atd.
marcus 29.8.2006 19:20  19913
Dost podstatné v této situaci taky manévrování. Když ten opsamocený bude stát jak solný sloup, tak se mu jeden patrně dostane do zad a může mít v ruce třeba klacek a stejně ho nejspíš trefí.
xkiv 29.8.2006 16:04  19912
19907:A, koneckoncu,
1) Obrana je maximalne o 1 vetsi nez Utok
2) k obrane se pricita jenom Kryt a to jeste jenom maximalne jednou za kolo, k utoku se pricita Utocnost zbrane vzdycky ...
3) utocnosti jsou typicky vetsi, nez kryty (krome holi a kopi)
4) rozdil mezi postihem za chybejici silu na UC a OC je maximalne 1 (vetsi je na UC)
5) podobne postihy za chybejici dovednost.

Pokud bude jeden stat proti vetsimu mnozstvi, vsichni stejne vyzbrojeni a se stejnymi zbranemi (bez stitu), tak rozdil mezi UC a OC (bez krytu) spis ve prospech UC; teprve po zapocitani krytu ve prospech OC.
Tudiz prvni utok pravdepodobne odrazi (ale v tomhle modelu - vsichni nastejno - si tak v 55% pripadu nezautoci), druhy uz schyta.
Pokud ma stit, tak jsou na nej potreba pro dosazeni podobneho vysledku dalsi dva utocnici (dva odrazi stitem, jednoho zbrani, jeden si skoro urcite kousne).

Pokud mame lepsi zbrane (utocnost alespon 2), tak se to zacina prevazovat ve prospech utocniku.
Totez pokud jsou vsichni mene zkuseni nebo si vzali prilis tezke zbrane.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 29.8.2006 14:07  19911
Napadlo mě to :D
captainn 29.8.2006 13:30  19910
A přiznejme si, Ceasara nevraždíme každý den. :)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 29.8.2006 13:19  19909
Jde to tak do krátkého meče (pokud se používá jako dýka :) Prostě se pět až šest lidí vrhne na člověka a ubodají ho. Ale klasický šerm takhle opravdu nejde :)
captainn 29.8.2006 12:41  19908
noldoTo je přinejmenším televizní že. :)
noldo 29.8.2006 12:17  19907
PřesilaJá bych to nechal jak to je, obrana proti každýmu dalšímu stejná... a spíš si hlídal jak se kdomůže ohánět při hromadném útoku... Ze zkušenosti - dva jsou tak tak že si nepřekážej a třetí (potenciální útoční) už radši vycouvá a počká si. Třeba 1m hexy z DrD jmse museli zvětšit na 1,5, protože zkuse se postavit se zbraní 1m od někoho a mlátit se :o)

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt