Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
nox 13.9.2006 15:13  19971
NoirUrčitě je to i v PPH A
peca_007 13.9.2006 15:12  19970
Noir [19969]: To je uz v edici A.
noir 13.9.2006 15:05  19969
xKiv: To pravidlo o Síle-2 pro zbraň v levé ruce je něco nového, z errat, nebo jsem ho jen ve starých pravidlech nezaregistroval?
xkiv 13.9.2006 14:42  19968
(1) Nejdriv spocitas parametry pro zbran v prave ruce, jako bys mel jenom tu.
Pak spocitas parametry pro zbran v leve ruce, jako bys mel jenom tu (v leve ruce, to znamena ze si pocitas Sil o 2 nizsi).

(2) Ted prichazi prvni chytak:
Za chybejici dovednost se pocitaji postihy jenom na tu jednu zbran.
Ale za chybejici silu se postihy scitaji (stejne jako bys ve druhe ruce mel prilis tezky stit - taky za nej dostanes postihy na BC a OC, ale i na UC a ZZ).

(3) ted pricti postihy za chybejici dovednost Boj se dvema zbranemi (ktere jsou tusim stejne, jako postihy za vsechny ostatni Boj s ...).


Takze:
Zbran v leve ruce: Zaklad(utok,utocnost,...) + soucet postihu za chybejici silu + postih za Boj s (zbran v leve ruce) + postih za Boj se dvema zbranemi | pokud jsi pravak, pocitej si tady Sil o dva nizsi

Zbran v prave ruce: Zaklad(utok,utocnost,...) + soucet postihu za chybejici silu + postih za Boj s (zbran v prave ruce) + postih za Boj se dvema zbranemi | pokud jsi levak, pocitej si tady Sil o dva nizsi



(4) samotny boj:
- pokud na to nemas zvlastni schopnosti, tak muzes v kazdem kole utocit jenom jednou zbrani; ktera to bude si muzes vybrat az na tebe prijde rada
- kazdou zbrani muzes jednou kryt
- pokud jsi nejakou zbrani kryl, tak uz s ni (od te chvile) nemuzes utocit; moznosti utoku s tou druhou zbrani se to nedotkne


Tj. jednu z tech zbrani muzes pouzit jako omezeny stit, druhou jako zbran.
Vyhoda by teoreticky mela byt v tom, ze si muzes rychle vybrat zbran (muzes stat proti monstru, ktere je nezranitelne mecem, ale palcat ho rozdrti, ... ... on uplne staci rozdil mezi zbrani s vysokym UC a zbrani s vysokym ZZ).

Na obranu je to lepsi nez zbran bez stitu, ale horsi nez zbran se stitem.
Na utok to muze byt o neco lepsi (zvlast kdyz se do oho zapocita moznost, ze ti nekdo jednu zbran vyrazi), ale pro beznou postavu (bez zvlastnich schopnosti) to nema valny vyznam.
cvalimir 13.9.2006 13:59  19967
MOHL by mi někdo vysvětlit POCHOPITELNÝM systémem boj se dvěmi zbraněmi? Co sem našel v historii nějak nechapištuju. Díky! :-)
peca_007 12.9.2006 10:27  19965
bonusy za hrani postavyV klubu carodeje probehla kratka debata na tema bonusy za RP. Me 2 centy:

Pest [612]: Za (velmi) dobre hrani role, muze hrac dostat bonus az +3. Uz to je celkem dost, je to skoro o 1/2 lepsi vykon. Bonus za prostredi je veci PJ, ale pokud je na nejakem miste bezne ziskat nejaky takovy bonus, tak se to rozkrikne. Ci-li pokud postava (hrac) bude aktivne patrat po nejakem miste, kde se da snadneji neco udelat, drive ci pozdeji by se to pravdepodobne dozvedela a misto mohla zkusit najit. Vzhledem k tomu, ze to hrace (postavu) bude stat jiste usili, proc ne. Pokud bude s dosazenim mista spojeno nejake nebezpeci, muze byt takovy bonus opet az +3 (spolu s hranim postavy je to 2x lepsi vysledek nez bez bonusu za hru a prostredi).

Vyssi bonifikovani mi prijde nevhodne, nebot ciselne prevysuje zisk z rozvoje schopnosti povolani. A to je dost divne. Ne ze by se to obcas nemohlo udelat, ale vseho moc skodi. Bezne +1 az +2 by za dobre hrani melo stacit.
nox 9.9.2006 16:49  19964
na tady té zelené liště dej "homepage"
hoger1 9.9.2006 15:15  19963
hola kde jsou erata chtel jsem si je vytisknout a nikde je nemuzu najit
dalcor 6.9.2006 17:01  19962
Dantecestou ze session jsem se bavili o dvou problémech při RP - jedno je mizející NPC a to druhé si nepamatuji. Doplňuji to do článku o problematikách RP - ty víš kterého!
apexx 6.9.2006 06:57  19961
Chybka. Fajn. Dik. Popravde jsem se na poslednich nekolika postech snad poprve v diskuzich poradne zasmal. :-)
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 5.9.2006 15:46  19960
Mutanti neradi bojují?
noir 5.9.2006 15:44  19959
Hm, v Mutansts and Masterminds je boj až úplně na konci, asi v 5/6 knížky pravidel. Co to vypovídá?
jerson 5.9.2006 15:37  19958
To se dá vyložit jako že boj je poměrně nepodstatná kapitola zastrčená vzadu za popisem roleplayingu. :-))
dalcor 5.9.2006 14:42  19957
A to je dobře?? A jinde je to jinak?? ;-)
xkiv 5.9.2006 14:40  19956
O DrD+ neco vypovida, ze je potreba se prohrabat pulkou knizky-pravidel (pripadne errat), nez se clovek dostane k boji.
Ne?

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt