Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
captainn 25.9.2006 12:51  20112
Jerson: Hezky okomentováno. (není myšleno ironicky)
jerson 25.9.2006 12:48  20111
RomiKMěl jsem namysli něco trochu jiného - i malý kluk se může naučit střílet s Kalašnikovem. Vzhledem ke způsobu výroby je to vcelku levná zbraň. Ale kdybych před osmi lety (prostě v době, kdy nebyl tak rozšířený internet) chtěl nějaký Kalašnikov koupit, tak budu mít velké problémy ho vůbec sehnat, i když by nebyl tak drahý.

Stejně tak neprůstřelná vesta není nijak extra drahá, ale řekni mi, kam by sis jí šel koupit? Nebo koho zew svých známých mimo net by ses šel zeptat? :-)

Anonym - aniž bych chtěl nějak extra polemizovat s realističností, dovolím si tě opravit. Angličtí lukostřelci měli dost neobvyklé postavení ve srovnání s evropou. Dalo by se říct, že to nebyli střílející sedláci, ale sedlačící lukostřelci (něco jako vojáci v záloze).
Účinek v cíli je popisován na "zbroj rytířů", nikoliv "rytířskou zbroj", což je sice jen slovní obrat, ale rozdíl dost značný. Rytíři totiž často nosili kroužkové zbroje, případně "oplátované" kroužkové zbroje. To co se míní pod pojmem "rytířská zbroj" v RPG hrách je celoplátový výtvor používaný o dvě století později, který sice mohl být prostřelen z luku, ale pouze v případě, že střela dopadla kolmo na plochu. A i v případě prostředení nemuselo dojít ke smrti nositele, dokonce ani k vyřazení z boje.

(O prostřelování dubových fošen se přít nebudu, ale dnešní střela z pušky taky projde slabším stromem nebo ocelovým plechem, ale člověka ne vždy zabije či vyřadí).
apexx 25.9.2006 12:44  20110
To AnonymZda se ze patris k tem co chteji hrat dobrodruzstvi takhle.

1 hodina: vytvari postavu. 30 minut: hraje. 1 minuta: souboj, narazi na lapku s dlouhym lukem (ktery si ho poridil za par šupů (2,5 deni plato) :-)) ten vystreli a zabije jednim sipem tvoji postavu. 1 munuta konec dobrodruzstvi. 1 hodina vytvoreni postavy (treba budu priste rychlejsi ve strelbe nez ten lapka, 30 munut:hra, 1. minuta: souboj, sakra zase byl rychlejsi, ... FAJN ZABAVA :-)



noir 25.9.2006 12:17  20109
Bouchi: Já nevím, já to z toho, co napsal, docela pochopil a chápu, co mu vadí: Luky fungují v +ku jinak, než je zvyklý: míň dostřelí, jsou podivně drahé (vůči své neschopnosti).

Anonym: Nevím, já teda +ko za realistický produkt nepovažuju a ani jsem nezaznamenal, že by to tvrdili autoři, nebo Altar (bouchi: všimni si, jak to už pěkně odděluju!) Naopak: Vždycky jsem slyšel, že je to hra hrdinská, kdy se postavy na vyšších úrovních mohou cítit opravdu bájnými a legedárními hrdiny.
Světlo? To je úlet, ne pokus o realističnost -když stejně nefunguje. Vím, v edici B je zřejmě opravdeno.
Ano, cena krátkého,luku je divně vysoká. Je to pro tebe tak zásadní problém? Mě to vadí, ale je to chyba nesystémová-změň si parametr a je to.
bacha-zbrně v +ku se od sebe liší málo jen zdánlivě-ale v tom systému je často obyčejné +2 strašlivě moc! Třeba u zranění 33 a 35 je to rozdíl 40 čtverečků! Čísla fungují trošku jinak, než jsi zvyklý z jiných her-a (v tom souhlasím) lidi, kteří +ko hrají nově, to může dost mást.

romik 25.9.2006 12:14  20108
JersonNo vždyť právě, proto je luk tak drahý - aby si ho nemohlo koupit každé nedochůdče.
To je asi to, co tady tomu anonymnímu přispěvateli vadí.
john_jarik 25.9.2006 12:13  20107
Luky, ceny, atd.Mno. Napriklad u mne (v MEM svete) se mi hodi, aby ceny byly nizsi. Protoze ma kazdy malo penez a vi to i obchodnici, kteri chteji prodat co sami sehnali.
Proste svet po valce, kdy se da sehnat pomerne vse lacine (bezne veci).

Takze MUJ vztah k cenam v Ceniku (beru je jako pomernou tabulku).
Mizerny vyrobek - 1/4 ceny z Ceniku - pri hodu 2 a mene se znici (u zbrani se pocita hod na utok ci kryt zbrani, bezne veci po noci - ale to si hazu sam. Postavy takovych veci stejne moc nenosi).
Normalni vyrobek - 1/2 ceny z Ceniku - pri dvou hodech 2 a mene se znici. Pokud se o ne nekdo mezitim postara, tak se to rusi. Postavy to vede k opravovani a udrzovani veci.
Kvalitni vyrobek - 2x cena z Ceniku - pri 5 hodech 2 a mene se znici. Pri oprave se udrzovaci hodnota snizuje na nula.

Mozna nekdo rekne, ze je to urednicina, ale o vetsine veci mam prehled, jak se o ne postavy staraji a obcas neco selze, kdyz to nekdo neceka a obcas to proste vydrzi, i kdyby nemelo.

Myslenka na zaver: Cenik je pro mne jen pomerny system cen. Zbrane a luky nevyjimaje.

Takze opravdu muzes mit kratky luk za par babek, ale asi ti moc nevydrzi (je to shit vyrobeny na kolene).
anonym 25.9.2006 11:55  20106
Noir"Smiř se s tí, že v +ku se luky chovají jinak, než v našem reálném světě."Což je dost divné vzhledem k proklamované realističnosti tohoto produktu,a ještě divnější pomyslíme li jakou práci si autoři dali s realističností třeba takového světla. "Krátkého luku se v drd+ nebojí nikdo: je to zbraň na lovení ptáků"...právě proto mě zaráží,proč je tak nesmyslně drahý,když je to takový shit,který si pomalu každý vyřeže na koleni."dlouhý luk je něco, co je tak těžké na ovládání, že to má smysl jen pro někoho, kdo se tomu věnuje na 100 procent (t.j. hraničář).Díky tomu je asi poměrně vzácný a tudíž drahý"Divný svět.Skutečně velmi divný.Proč má potom tento"poměrně vzácný a tudíž drahý" luk jen o něco málo lepší parametry než shit na střílení drozdů?.Hra ,která si dává přízvisko realistická a přitom :"Pokud to porovnáš s naším reálným světem, logiku to nemá"?Co na to říct?
captainn 25.9.2006 10:56  20105
Kde je hlíza, když došlo opět na luky?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 25.9.2006 10:44  20104
Noir [20102]: A aby bylo jasno, jednim ze zakladnich pravidel zdejsi diskuse je "Pokud jsi narazil na nejaky problem, tak ho konkretne popis."
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 25.9.2006 10:42  20103
Noir [20102]: Ne, mne ten problem fakt jasny neni. Klidne me povazuj za zabednence, ale fakt mi neni jasne, jaky konkretni problem popisuje _celym_ tim prispevkem 20096. (Protoze pokud se mu jedna jen o problem cenovy, pak to jako argument zdaleka nestaci, kdyz jako jedine srovnavaci meritko pouzije tehdejsi denni mzdu. Nemame totiz cenove porovnani napr. ani s temi kusemi, kterymi tady taky operoval.)
noir 25.9.2006 10:37  20102
Bouchi: Nechci prusit, ale když se někdo snaží argumentovat, hledá pro svá tvrzení doklady a neopakuje je do omrzení, do prudičů bych mu spíš nenadával. Problém, který popisuje, je přece poměrně jasný, ne?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 25.9.2006 10:18  20101
anonym [20098]: Ano. Nemam cas ani chut odhadovat, v cem zrovna ty muzes videt problem. Takze bud TY konkretne napis, v cem ten problem vidis, anebo prestan prudit.
migel 25.9.2006 09:58  20100
For BouchiAnonym si zřejmě myslí že dlouhé luky by měli být levnější, ale na to by šlo oponova tím, že zmiňovanou zemí byla Anglie, kde takto trénovat byla mám ten dojem dokonce povinnost, v tom případě by ty luky byly pro angličany opravdu tak levné- aby si je mohli dovolit všichni. Ale jak to bylo třeba v Českých zemích bych se musel zeptat.
noir 25.9.2006 09:57  20099
Anonym: Smiř se s tí, že v +ku se luky chovají jinak, než v našem reálném světě. Ať už v dobrém, nebo ve zlém... Cena je pravda poněkud zvláštní, ale zřejmě tím ceník něco vypovídá o světě, v němž se +ko odehrává. Krátkého luku se v něm nebojí nikdo: je to zbraň na lovení ptáků, dlouhý luk je něco, co je tak těžké na ovládání, že to má smysl jen pro někoho, kdo se tomu věnuje na 100 procent (t.j. hraničář).Díky tomu je asi poměrně vzácný a tudíž drahý. Pokud to porovnáš s naším reálným světem, logiku to nemá, nicméně samo o sobě to fungovat může-jen se tomu pak musí přizpůsobit i svět, který dle takových pravidel bude fungovat. A PJ musí s touhle logikou při jeho doútváření počítat...
anonym 25.9.2006 09:42  20098
BouchiTo myslíš vážně?

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt