Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
romik 26.9.2006 16:29  20188
GranAno a jak řešíš, že tvé postavyjsou na osm= úrovni silnější než kdokoliv jiný? Nebylo by lepší, aby se takhle cítili až třeba od třinácté úrovně?
xkiv 26.9.2006 16:22  20187
Bouchi '180: tak tohle jsem teda nepsal, anzto jsem si tim nebyl jisty.
Je to teda tak, ze nosnost se pouziva *vylucne* na nalozeni na zadech, a na vsechno ostatni sila?

Nebo se nosnost pouziva i pri tom tahani?


Noir '184:
1) nikoli dvojnasebek Sily, ale
dvojnasobek sily
nebo
Sil + 6.
Jenom nitpick, vim co tim myslis.
Nicmene u tech zvirat je napsano, ze se v nekterych situacich pouziva Nosnost misto Sil, takze je logicke, ze jestli tahani do techto situaci patri, tak pri nem *nepotrebuju* znat Sil ale Nosnost.
2) Zoologicky overene to neni - predpokladam, ze je to podle neceho nahrubo odhadnute.
Krome toho, co presne meri Sil?
Co znamena "stejne silni"?
Taky se to da definovat tak, ze "stejne silni" znamena "utahnou stejne tezky naklad po zemi" a pak vyjde stejne silny clovek silnejsi pri pocitani ZZ, niceni predmetu, vyrazeni dveri, pace, zdvihani mrizi ...
Tak nejak od oka bych rekl, ze stavba tela ctyrnozcu se vic hodi na tahani v zaprahu (muzou se oprit o ctyri nohy) a min treba na zdvihani nad hlavu (i kdyby se je nejak podarilo dostat do prihodne polohy).
Zase na jine veci se muze hodit, ze maji vetsi hmotnost.

Cili vpodstate ted vidim rekneme ctyri ruzne ne zcela souvisejici podatributy Sily - sila v tahu pri zaprahu, sila v tlaku (napriklad pri zdvihu nahoru, proste kdyz se jednim koncem tela zapru a na druhem tlacim), sila narazu (to je asi jedina, pri ktere hmotnost tela pomaha), sila pohybu (pri te hmotnost nejvic prekazi, protoze pri pohybu je potreba presunovat cele telo).
Sila v tahu - tahani bremen po zemi, vozu, povozu, ...
Sila v tlaku - zdvihani mrizi, cinek
Sila v narazu - niceni, vyrazeni dveri
Sila pohybu - zapocitava se do Rch

Kam patri sila pro vypocet ZZ? Do tlaku?
Kam patri sila pro vypocet meze zraneni a unavy?
gran 26.9.2006 16:22  20186
Nechtěl bych hrát ve světě, kde je průměrná úroveň commonů 5 =P

V mém světě mají commoni průměrnou úroveň 2, "dobrodruzi" mají průměrnou úroveň 4. (Což u Theurga znamená, že mu je 30 let a má za sebou 24 let studií, to si tu úroveň zaslouží =P U bojovníka to znamená, že to není řadový bojovník, ale masér, co stál támhle u té brány, jak tenkrát rozmetali jízdu ve dvaceti lidech, a taky byl támhle, jak tam bránili průsmyk a jedna skupina musela blah blah blah.... .))

Beru to takhle: Pokud postavy potkají nějakého "fracka" (pod 18 let), je na 1. úrovni. Pokud je to někdo starší (20-30), má úroveň 2.. Commonům dávám 3. úroveň jen v případě, že jsou fakt coOOol .)) (40-ti letý kovář, co si s nějakejma fakanama utře p*del =P)
Pokud už má NPCčko vyšší, jak 3. úroveň, tak to není obyčejný obyvatel .)

Takže abych to shrnul - když má družina začínala, musela se dost držet =) Teď to jsou osmilevelovky a je to úplně jiný kafe =P .))
ekous 26.9.2006 16:17  20185
NoirJo takhle, to jsem te teda fakt nepochopil.A nevyuziva se ta sila nahodou pri boji, tedka nevim presne kde v pravidlech jsem to cetl ale nekde je tam reseny to kdyz na tebe nejaky zvire nabehne a vrazi do tebe, tak se tusim porovnavaji sily jestli upadnes nebo neupadnes, ale fakt netusim jak a kde presne to je:-(
noir 26.9.2006 16:08  20184
ekous: Nerozumíme si: Při tahání se používá dvojnásobek Síly, nikoliv síla. Z toho je zjevné, že potřebuji znát atribut Síla, jinak by se asi tah počítal přímo ze Síly (která by asi byla větší).
xKiv: Mmj. je to nějak zoologicky ověřené, že čtyřnožci utáhnou dvakrát víc, než stejně silní dvounožci? To není rýpání (abych předešel kolektivní paranoie), jen otázka ze zájmu...
Wolfi: Ledažetak.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 26.9.2006 16:02  20183
Noir [20181]: Bouchnutí kopytem do hlavy? :)
ekous 26.9.2006 16:02  20182
NoirO cem to tedka mluvis?Snad ti jasne napsali ze Sil se pouziva pri tahani neceho a Nosnost kdyz jde o jeho nalozeni ne?
noir 26.9.2006 15:51  20181
Bouchi: No, já si nedokážu představit jinou situaci, kdy kůň používá sílu na něco jiného. Ty si dokážeš představit jiný projev koňské síly, než tažení nebo nesení něčeho? Páka? :o)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 26.9.2006 15:46  20180
Noir [20179]: Vzdyt to xKiv pise, napr. pri tahani (dreva, povozu, sani, odsouzence,...)
noir 26.9.2006 15:20  20179
xKiv: Ó ano, ona edice B! :o) Kdy se tedy u koně vlastně použije atribut Síla?
xkiv 26.9.2006 13:42  20178
Noir '14:Nač by potřebovali dřevorubci koně (což potřebují na odtahování dříví z lesa), když utáhnou stejně moc/málo?


Neutahnou stejne, kun jakozto ctvernozec ma na tahani bonus.
Dvojnozcum se pri tahani snizuje PS o 6, ctvernozcum o 12.
Takze se stejnou Sil utahne porad dvakrat vic.

Dalsi vec: kun nema jenom Sil, ale taky Nosnost (ted nemam pred sebou edici B, podle A ma tazny kun Nosnost 15), ktera se pouziva misto Sil pri vypoctech tykajicich se nalozeni. Takze pak ma sedlak smulu i se Sil 11.

Treti vec: srovnavas s konem na prvni urovni (vlastne jeste hribe) ...
noir 26.9.2006 13:07  20177
RomiK+Resurection: Jsem pro obě vaše řešení současně-na NPC postavy (bez "hrdinských" povolání) jít přes dovednosti, pro čtynohá zvířata zavést nějaké zvýhodnění.
resurrection 26.9.2006 12:56  20176
NoirJo, tak to je. V tomhle ohledu je asi jinac (asi spatne) nastavenej ten kun. Tam by treba stacilo, ze kun ktery tahne ma silu jakoby +2 (strilim) a unavuje ho to mnohem mene nez cloveka. A hned mas duvod konika pouzivat :D
romik 26.9.2006 12:55  20175
NoirA vidíš, toho jsem si ani já nevšiml. Potom holt musejí zůstat atributy nějak dole a zvyšováním úrovně dodávat dovednosti (pro rolníka pěstitelské, pro dřevorubce šikovnost a tak).
noir 26.9.2006 12:50  20174
Resurection: Problém je v tom, že úroveň má v +ku vliv skoro na všechno, proto jsme se jí snažili co nejvíc vyhýbat.
No dřevorubec se silou 5 je trošku problém: Sílu 5 má totiž kůň... Nač by potřebovali dřevorubci koně (což potřebují na odtahování dříví z lesa), když utáhnou stejně moc/málo?
On dřevorubec se silou 3 (tedy normální maximum pro člověka na první úrovni) může mít 14 životů, takže je to tomu, co požaduješ, docela blízko (vlastně úplně blizoučko)...
Barbarský dřevorubec (a berme, že lidé žijící na pomezí civilizace se za barbary považovat mohou), jih se silou 4 bude mít 16. Kenže tady máme zase postavy na 1. úrovni silné jako kůň. Je špatně kůň a jiná zvířata, nebo něco jiného?

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt