Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
romik 26.9.2006 22:30  20202
Nu, já proto mám dobrý důvod - hraji s jednou družinou, hráči spíše přibývají a již se jedna postava prokousala ne desátou úroveň. Hráč dostal komplex boha a tak jsem začal promýšlet i nižší hrdinskost světa, navíc bych jej rád naladil malinko trpčeji.
Od patnácté úrovně do dvacátéprvní je dlouhá cesta a tak si hrdinství užijí víc a víc. Ještě to musím promyslet, ale zatím se k tomuto systému začínám přiklánět.
gran 26.9.2006 22:12  20201
Fuf, to dáváte docela vysoko, narozdíl ode mě =))
peca_007 26.9.2006 21:25  20200
RomiK [20199]: Ba, ba. :-)

Ja pocitam s obvyklou urovni obyvatel zhruba 4. - 5. Vyssi uz je malo obvykla, ale ne vzacna, tak do 10. urovne jsou vyznacne CP. Sice hrajeme na Asterionu, kde jsou nektere CP dane, ale my jsme si s tim zatim hlavu moc nedelali. Hraci stejne nic z pozadi sveta nevedi.
romik 26.9.2006 21:07  20199
Gwaihirnebude to příliš hrdinský svět, ale já to udělám pro své postavy asi velmi podobně. Jelikož bych rád, aby se k tomu hrdinství probojovali opravdu poctivou prací:-) Je to sice kruté, ale moji hráči budou spokojeni:-)
gwaihir 26.9.2006 20:42  20198
úrovněJá bych to viděl nějak takhle:
1-4: naprosté lamy, naprostí začátečníci, diletanti
5-8: průměrní vojáci, banditi, studenti na mag. univerzitách, mladší kněží apod.
9-12: elitní vojáci, praktikující čarodějové, starší kněží
13-16: nejelitnější jednotky, velmi schopní čarodějové, velekněží
17-21: slavní hrdinové, proslulí šermíři, godlike mágové, ...
resurrection 26.9.2006 20:37  20197
No ja myslim ze Noir mel pravdu s tim, ze uroven ovlivnuje prilis mnoho veci, nez to divoce hazet kazdymu commonerovi... to by pak 60 letej krejci mohl odolavat magii lip nez kdejakej mag. Proto bych spis s urovni setril a zaved ten profesni bonus, to znelo docela dobre.
gran 26.9.2006 20:12  20196
xKivTo znamená, že by jsi tu mou "škálu" ještě zvýšil? To znamená - vyšší úroveň na nižší věk, než mám já? Já jen, abych si byl jist, že rozumím, jak to myslíš .)
xkiv 26.9.2006 18:22  20195
GranPokud ma postava na 4te urovni (tri postupy) za sebou 30 let, z toho 24 let studiji (coz je imao samo o sobe docela vohubozni), tak mi to neprijde uplne OK.
Ja jsem si udelal predstavu takovou, ze hracska povolani maji "uroven kvalifikace" kolem 5, a to je zhruba uroven, jakou by postava mela nekdy pred 30tym rokem zivota (mozna uz 25), kdyby nebyla hrdina.
Narocnejsi povolani nebudou potrebovat na stejnou uroven vic casu, ale vyssi uroven na "kvalifikaci".
gran 26.9.2006 17:59  20194
RomiK: No, po celém světě behá asi 30 15-ti levelovek a dva týpci (možná tři), co jsou kolem 20. úrovně.
Samozřejmě tam je, jak Noir odhadl, několik družin "konkurentních" =P .) Takže to, že jsou na osmém, ještě neznamená, že jsou nejhustší =P

xKiv: Jak přesně? =) Třeba se shodnem, já když něco popisuju, mám tendence dost přehánět .)
xkiv 26.9.2006 17:28  20193
Noir '189Ony ty podkategorie budou fungovat tak, ze kazdy druh mezi nimi bude mit (trochu nebo hodne) jiny vztah a nektere podkategorie mit nemusi.

Ale kdyz se podivam na ty priklady typu "srazeni na zem je hod na porovnani Sil vs. Sil", tak mi vyjde, ze Sil jako takova v sobe zahrnuje predevsim moji "silu v narazu".
U cloveka je vztah kategorii normovany tak, aby se jejich velikosti rovnaly. Tim se budou priblizne rovnat i u ostatnich hracksych ras (ale uz u elfu a trpasliku mame rozdil v kategorii, ktera zahrnuje odolnost).
Silu v tahu mame vyresenou smahem jako Sil+6 pro dvojnozce a Sil+12 pro ctyrnozce (takze Sil+Pocet(nohy)?).

Takze zrovna tady vychazi, ze "ctyrnozec ma (dvakrat) vyssi silu v tahu nez dvojnozec se stejnou silou v narazu".
Coz teda neumim posoudit, ale kdyz proti sobe postavim nejakeho lehciho kone a tezsiho krolla, tak bych mohl cekat, ze v porazeni na zem budou 1:1 ale v tahu bude uspesnejsi kun.
xkiv 26.9.2006 17:21  20192
Gran '186:No a ja bych radsi ry urovne videl trochu jemnejsi.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 26.9.2006 17:04  20191
Noir [20189]: nevymlouvesj se na edici B, tazna sila i nosnost jsou uz v edici A
noir 26.9.2006 16:34  20190
RomiK: No, ony jsou přece bytosti, které byť na první úrovni, mohou být zásadní opozicí družině postav na desáté úrovni, ne?
noir 26.9.2006 16:31  20189
xKiv: Ano, mě právě připadalo, že se zavádí jakési podkategorie Síly (nosnost, tažnost a původní Síla), přičemž původní kategorie se vlastně na nic nepoužívá a ty dvě další kategorie jsou si dost podobné. Připadalo mi to trošku neelegantní-nebylo by stejného cíle dosaženo, kdyby se koni dala rovnou vyšší Síla? Tohle rozmělňování atributů vždycky končí špatně (viz Skills and options v ADnD), protože tyhle kategorie se pak nechutně rozplevelují...
Chápal bych to zřejmě jen u Kentaura nebo něčeho podobného. ALe protože neznám edici B, tak je můj pohled logicky zcela nepoučený a nevím, jak to funguje...
romik 26.9.2006 16:29  20188
GranAno a jak řešíš, že tvé postavyjsou na osm= úrovni silnější než kdokoliv jiný? Nebylo by lepší, aby se takhle cítili až třeba od třinácté úrovně?

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt