Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
john_jarik 27.9.2006 10:08  20209
xKivda se rici. o te realite se da vzdy pochybovat (jak tu vidame mesic co mesic). ale mne to prijde dost realne.
xkiv 27.9.2006 09:41  20208
j_j:stejne pak byly sily/nosnosti stanovovane tak, aby skutecne unesene/utazene naklady odpovidaly realite, ne?
xkiv 27.9.2006 09:40  20207
JersonJa ale
1) neporovnavam s dospelou kravou, nybrz s (vicemene) hribetem
2) ne cloveka, ale krolla (a poradne statneho)
3) ne na udrzeni ale na srazeni na zem (pri celni srazce)
4) velmi nahrubo, proste predpokladam, ze jsem toho kone udelal tak lehkeho (mladeho, nizka uroven) a krolla tak tezkeho (statneho, vysoka uroven), ze sance na srazeni toho druheho jsou pri celni srazce 1:1.
john_jarik 27.9.2006 09:11  20206
add Kun a 2nasobny tahMno, kdyz jsem tohle pravidlo poprve urcoval, tak jsem se rozhodoval JEDNODUCHOST nebo VZORECEK.
A jak je mym dobrym zvykem, tak jsem zvolil to prve. Tak proto je tam toto pravidlo. Myslim si, ze kun (a nejen on) je dopravni zvire, ktere je k tomu svou stavbou tela uspuzobene lepe nez napr. lide.
Nakonec jsem zvolil 2nasobek jako nejjednodussi nasobek.
Chcete-li nekoho za nosnost a silu u zvirat kamenovat... prosim, tohle unesu.
resurrection 27.9.2006 08:57  20205
JersonMno, ono je rozdíl jestli táhneš tramvaj po kolejích nebo ne. A jestli ta tramvaj má kola nebo ne atd. Imho když si spočítáš potřebnou sílu tahu v reálu a pak jí převedeš na pravidla, tak by to imho nemusel bejt tak velikej rozdíl

PS. kdo se zajímáte o tvorbu světa a chtěli byste se přidat nebo jste jenom zvědaví :-), jukněte do "Svět pro DrD+" klubu.
captainn 27.9.2006 08:47  20204
JersonSvázat mu nohy a šťouchnout. :P
jerson 27.9.2006 08:28  20203
Když už je řeč o síle - jak jsou vyřešeny případy, kdy kluk o váze 70 kg utáhne dvacetitunovou tramvaj? (O případu, kdy člověk utáhne Concorda o hmotnosti 150 tun mluvit nebudu, takových lidí moc není)

xKiv: Takze zrovna tady vychazi, ze "ctyrnozec ma (dvakrat) vyssi silu v tahu nez dvojnozec se stejnou silou v narazu".
Coz teda neumim posoudit, ale kdyz proti sobe postavim nejakeho lehciho kone a tezsiho krolla, tak bych mohl cekat, ze v porazeni na zem budou 1:1 ale v tahu bude uspesnejsi kun.

Co je to podle tebe "lehčí kůň"? Dva metráky místo čtyř? S koňmi nemám zkušenosti, ale vím, že když mají tři lidé udržet krávu (která celý den nedělá nic jiného, než žere, leží nebo stojí, a nechává se dojit, možná se tu a tam strká s krávou vedle), tak jí prostě neudrží, a to ani v případě, že dva z nich mají rozhodně nadprůměrnou sílu. O porážení na zem nemůže být ani řeč, protože zatímco kůň nebo kráva tě klidně srazí nechtěně, když se otočí a ty nestihneš uskočit, nedovedu si představit, jak bys takové zvíře chtěl dostat na zem :-)
romik 26.9.2006 22:30  20202
Nu, já proto mám dobrý důvod - hraji s jednou družinou, hráči spíše přibývají a již se jedna postava prokousala ne desátou úroveň. Hráč dostal komplex boha a tak jsem začal promýšlet i nižší hrdinskost světa, navíc bych jej rád naladil malinko trpčeji.
Od patnácté úrovně do dvacátéprvní je dlouhá cesta a tak si hrdinství užijí víc a víc. Ještě to musím promyslet, ale zatím se k tomuto systému začínám přiklánět.
gran 26.9.2006 22:12  20201
Fuf, to dáváte docela vysoko, narozdíl ode mě =))
peca_007 26.9.2006 21:25  20200
RomiK [20199]: Ba, ba. :-)

Ja pocitam s obvyklou urovni obyvatel zhruba 4. - 5. Vyssi uz je malo obvykla, ale ne vzacna, tak do 10. urovne jsou vyznacne CP. Sice hrajeme na Asterionu, kde jsou nektere CP dane, ale my jsme si s tim zatim hlavu moc nedelali. Hraci stejne nic z pozadi sveta nevedi.
romik 26.9.2006 21:07  20199
Gwaihirnebude to příliš hrdinský svět, ale já to udělám pro své postavy asi velmi podobně. Jelikož bych rád, aby se k tomu hrdinství probojovali opravdu poctivou prací:-) Je to sice kruté, ale moji hráči budou spokojeni:-)
gwaihir 26.9.2006 20:42  20198
úrovněJá bych to viděl nějak takhle:
1-4: naprosté lamy, naprostí začátečníci, diletanti
5-8: průměrní vojáci, banditi, studenti na mag. univerzitách, mladší kněží apod.
9-12: elitní vojáci, praktikující čarodějové, starší kněží
13-16: nejelitnější jednotky, velmi schopní čarodějové, velekněží
17-21: slavní hrdinové, proslulí šermíři, godlike mágové, ...
resurrection 26.9.2006 20:37  20197
No ja myslim ze Noir mel pravdu s tim, ze uroven ovlivnuje prilis mnoho veci, nez to divoce hazet kazdymu commonerovi... to by pak 60 letej krejci mohl odolavat magii lip nez kdejakej mag. Proto bych spis s urovni setril a zaved ten profesni bonus, to znelo docela dobre.
gran 26.9.2006 20:12  20196
xKivTo znamená, že by jsi tu mou "škálu" ještě zvýšil? To znamená - vyšší úroveň na nižší věk, než mám já? Já jen, abych si byl jist, že rozumím, jak to myslíš .)
xkiv 26.9.2006 18:22  20195
GranPokud ma postava na 4te urovni (tri postupy) za sebou 30 let, z toho 24 let studiji (coz je imao samo o sobe docela vohubozni), tak mi to neprijde uplne OK.
Ja jsem si udelal predstavu takovou, ze hracska povolani maji "uroven kvalifikace" kolem 5, a to je zhruba uroven, jakou by postava mela nekdy pred 30tym rokem zivota (mozna uz 25), kdyby nebyla hrdina.
Narocnejsi povolani nebudou potrebovat na stejnou uroven vic casu, ale vyssi uroven na "kvalifikaci".

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt