Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 18:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 2.10.2008 17:47  23706
Noir [23705]: Co myslis "veletrhem hracek"?
noir 2.10.2008 17:31  23705
Proč vlastně není Altar na veltrhu hraček v Praze? Všichni konkurenti tam jsou poměrně silně, po Altaru jsem pátral a nic. Škoda...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 1.10.2008 11:44  23704
Dajen [23703]: a) Souhlasim, bohuzel prazska pobocka (dokud existovala) se na to vybodla a od te doby nebyl casoprostor k naprave.
b) Ja nerikam ze pohrdne, jen jsem vysvetloval, ze Altar nezaspal.
dajen 1.10.2008 11:39  23703
Bouchiad za prvé) Když už je v nabídce máte, možná by nebylo od věci, mít eshopu taky obrázek. Takhle prodáváte v podstatě zajíce v pytli.

ad za druhé) Že nejsou výrobcem označené jako "figurky k DrD+" je celkem putna, když jsou to figurky od stejného výrobce a ve stejném stylu jako ostatní figurky Altarem prodávané a označené jako "figurky k DrD+". Komu se tento styl a provedení líbí, jistě nepohrdne i dalšími, byť jim Altarem nebylo propůjčeno označení "figurky k DrD+".
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 1.10.2008 11:20  23702
Apexx [23701]: Za prve zlodejka a kroll 2 v nasi nabidce jsou.
Za druhe Altar nezaspal, situace je _podstatne_ slozitejsi (v teto chvili se nemuzu rozepsat o podrobnostech). Vsimni si taky, ze ty figurky nejsou oznacovane jako "figurky k DrD+".
apexx 1.10.2008 10:52  23701
FigurkyCaute,

kdyby jste měli zájem, tak na těchto stránkách lze koupit další figurky k DRD+. Altar trošku zaspal a neprodává je. Například dvě nové čarodějky, bojovník 2, zlodějka, upírka, kroll 2, nekromant, atd...
http://www.custommademinis.com/cs/e-shop/fantasy/
pecka123 30.9.2008 20:48  23700
xKivNepřijde mi, že by táhnout jako první byla až taková nevýhoda. A pokud skutečně je, soustředil bych se na to, aby nebyla, spíš než na to, aby se do ní dostávali postavy s horším BČ. Dá se říct ta nevýhoda vzniká jako artefakt spojený s existencí kolového systému, takže bych jí nepodporoval.
xkiv 30.9.2008 15:19  23699
Pecka123 [23695]:

Není mi úplně jasné, jaký je rozdíl mezi hrubým vyhlášením akcí a jejich upřesněním

No to me vlastne taky ne. Prestavuju si tam hlavne konkretni trasy pohybu.

Btw. jaká je vlastně motivace k zavedení tohodle systému? (Chápu-li to správně, tak aby ten kumulativní postih byl největší pro nejpomalejší postavu?

Na to jsem puvodne taky myslel, ale spis mi jde o to, aby se postavy s vetsim hodem na boj mohly rozhodovat (zejmena o druhu obrany a pohybu/ustupu) na zaklade toho, co chteji delat postavy s mensim hodem na boj
(zatimco ted je to presne naopak).
davec 30.9.2008 13:26  23698
Navrhoval jsem jen jeden hod na obranu s bonusy za štít či zbraň. Když už, tak už...
kouba 30.9.2008 13:15  23697
Hecras: Souhlasím. Skvělá myšlenka. Zavedeme pravidlo. Prosti střelbě se háže v kole jen 1x a platí pro všechny útoky.
hecras 30.9.2008 07:57  23696
Při střelbě výce útočníků bych nechal obránce hodit jednou na úhyb a to by reprezentovalo jak se brání všem střeleckým útokům a že by se na někoho střílelo výckrát za kolo řeším skoro pořád, protože naše zlodějka má schopnost: vrhací zbraně, díky které může hodit až 5 hvězdic v jednom kole a to by se člověk pak na obranu uházel.
pecka123 30.9.2008 01:13  23695
xKivNení mi úplně jasné, jaký je rozdíl mezi hrubým vyhlášením akcí a jejich upřesněním (k tomu pak bude možno se vyjadřovat, jak to oslabí schopnost bojovníků odhadovat akce soupeře).

Btw. jaká je vlastně motivace k zavedení tohodle systému? (Chápu-li to správně, tak aby ten kumulativní postih byl největší pro nejpomalejší postavu? Na pohled je to hezké, ale myslím, že to bude mít nějaké dozvuky v příručce bojovníka, pokud se to zavede)
xkiv 30.9.2008 00:21  23694
Pecka123 [23692]:

No, já bych řekl, že i v soubojích 1 na 1 má místo kroužení a obcházení, není to jen o stání na místě.

Jo, ale to je tak nejak zahrnute uvnitr akci, ktere hrac postave vybira (utok, presun, ...).
Coz je taky jeden z duvodu, proc se bezna postava behem kola smi presunout jenom o par metru.


na fintu "hele, ptáček" stačí jeden.

Na finty mame finty =)
Ale vazne - pokud je ten utok pro postavu prekvapenim (hrac se nechal nachytat na ptacka), tak at to zezadu klidne schyta.
Pokud je na utok pripravena a ceka ho, tak si jednoho hajzlika do zad vpadnout nenecha.
(jeste neco trochu jineho pak je, kdyz se *musi* divat jednim smerem ... nebo se dokonce nesmi hnout z mista ... ale to uz je abnormalni situace)


Ta myšlenka kompromisu je rozhodně pěkná, ale nemám představu jak jí promítnout do pravidel...jak bys to chtěl udělat?

Myslim, ze v zasede jsem to uz napsal (jestli teda chapu spravne tvoji narazku):
1) hrube nahlaseni akci (to by melo byt tajne)
2) hod na boj
3) verejne vyhlaseni (a upresneni) akci v poradi podle rostouciho hodu na boj
- po tehle fazi uz je jasne, kdo na koho utoci (a kdo daval pozor, ten to vi)
- taky je videt, kdo chce kudy chodit (a kdo uz se tam nevejde)
4) vyhodnoceni akci v poradi podle klesajiciho hodu na boj
feanor 29.9.2008 23:02  23693
redhead: nejak me to nejede. nainstaloval jsem si vse co bylo psano ze je potreba a instalace se ani nerozbehne:-(
pecka123 29.9.2008 22:11  23692
xKivNo, já bych řekl, že i v soubojích 1 na 1 má místo kroužení a obcházení, není to jen o stání na místě.

Pokud jde o to, kolik soupeřů je třeba na to, aby se některý dostal postavě do zad - to přece nelze říci obecně, záleží to na konkrétní situaci - na fintu "hele, ptáček" stačí jeden. Ale nechat se obklíčit bandou bojových šneků :-) je známkou neschopnosti nebo invalidity (chci tím říct, že z toho obklíčení lze prchnout)

Jde-li o tu "zpřesňovací fázi", např. Battletech nechává zahajovat mechy s horší iniciativou (aby ti s lepší mohli vpadnout horším do zad atp.). Ta myšlenka kompromisu je rozhodně pěkná, ale nemám představu jak jí promítnout do pravidel...jak bys to chtěl udělat?

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt