Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
feanor 9.1.2009 17:14  24008
Dantes tim postihem nemuzu souhlasit. pokud se nepletu, tak dostane postih k BC podle poctu vystelenych sipu.
vem si dve situace. v prvni strelecky souboj hranicare(jakozto nejlepsiho strelece) proti druhym nejlepsimu streleci zlodeji. jsou od sebe 30m. tady se ten postih vubec neprojevy(teda pokud zlodej neslozi hranicare po prvnim vystrelu). naopak ma hranicar vyhodu v tom, ze bude strilet az 4x rychleji.

v druhe situaci stoji proti sobe Bojovnik a treba Hranicar na souboj TvT. oba dva maji stejne urovne. Ja si dovolim tvrdit, ze vysledek souboje mezi mimi bude nejisty(a to nemluvim otom ze hranicar muze mit hodne ruznych bojovych dovednosti na TvT).

Zaver: pokud mame dve situace, ktere by meli vyhovovat dominantmim povolanim v techto sitacich, tak v prvni bude vyhravat hranicar(neli dokonce v prvnim kole) a ve druhem pripade to bude zatizeno hodem, ale v zadnym pripade v ni nebude dominovat bojovnik jako hranicar v prvni situaci(bude trochu bojovnik lesi ale ne o mnoho).

takze zas takovej postih pro hranicare to neni.
dante 9.1.2009 17:13  24007
Co se tyce vyuziti bodu odkryti pro posileni zraneni, lze udelat nejakou fintu, grimoarovym slangem nazvanou treba "za chyby se plati, pacholku", kdyz za kazdych pet bodu odkryti ziska bojovnik +1 k ZZ (coz v pripade odkryti treba 15 by znamenalo uz zabijackych +5 (+3 finta +2 hlava) k ZZ, coz je hodne!), nicmene za kazdy bod pridany k ZZ by mel bojovnik v nasledujicim kole treba -2 k OC.

Pokud by touto fintou protivnika bojovnik nezabil nebo aspon nevyradil, mohl by v nasledujicim kole onen protivnik naopak logicky pouzit fintu co se nenahlasuje - nazvanou opet grimoarovym slangem - "nedas, dostanes" :D
xkiv 9.1.2009 17:08  24006
Davec [24002]:

Nevím proč by se tím +3ZZ-zbroj za 5 bodů převahy měla nějak blbě řešit zbroj

Odelej odecitani sqrt(2)*ochrana zbroje tak aby
1) to bylo v celych cislech a
2) dalo se to pocitat snadno (coz mj. znamena bez nejakeho dalsiho prepocitavani tabulkou na bonus, +3, a zase zpatky)


Na zdvojnásobení zranění

Zectyrnasobeni, ale vsude dal uz mas 4*, takze to asi byl jenom kreplep ...

Potiz je v tom, ze pak treba pri odkryti 10 davas hraci moznost vybrat si mezi +6 do tela a +2 do hlavy ... coz sice vzhledem k vedlejsim nasledkum zasahu hlavy (a zdvojnasobeni zbroje) neni az zas takovy rozdil, ale porad je to dost ...


Nevím teda jak často podobných hodnot dosahujete vy,

To je irelevantni.
1) Nepocitejte s tim, ze by hodnoty byly v nejakem rozmezi (ze s tim casto pocitaji zakladni pravidla je jina chyba). Pravidla vymyslejte tak, aby davaly smysl vsude.
2) Takove pravidlo *stejne* neresi bojovniky na nizsich urovnich. Jak casto budou mit odkryti - proti jinym postavam s obecnou bojovou dovednosti na tretim stupni a slusnou obratnosti?
feanor 9.1.2009 17:01  24005
xKivKdyz budu mit UC 0 a on OC 0, tak zasahnu za nejaky pocet kole treba 100-krat (a k tomu udelam spoustu neceho, co nezasahne).
Kdyz budu mit UC 20 a on OC 20, tak podle tebe zasahnu za stejny pocet kol ... 1600-krat
(a kdyz budu mit UC 100 a on OC 100, tak zhruba stomilionkrat).
Ty si mozna predstavujes, ze kazde +10 do Obr znamena
1) dvakrat rychlejsi pohyby (pro oba)
2) a tudiz dvakrat rychlejsi prubeh boje (a nic jineho)
ale to je nesmysl (pokud to nedokazez podporit taky vyssi Silou - a ta uz se do ZZ promita bez nejakeho pocitani poctu zasahu).


Jak jsi prosimte prisel na to 100krat?
Dobra, napisu to jinak.
kdyz zlodej otvira zamek a hodi si na otevreni 23, je to hodne nebo malo? je to kazdopadne vic nez kdyby si hodil 13. na to se snad shodnem.
Pokud tedy Bojovnik(jinak vzdy jsem psal ze je to pro bojovnika) hodi na utok 23 je to hodne nebo malo? zase to bude vic, nez kdyz by si hodil 13, ze?
Jak spravne rikas, toto cislo vyjadruje pravdepodobnost zasahu, ale nejen to. Ono taky rika ze jsu opradu dobrej bojovnik. Zlodej to treba muze dokazat tim, ze jednoduchy zamky otevre za polovicni cas(-6). Jak to dokaze bojovnik? prakticky nijak. Proto rikam, ze pokud by se stanovilo takovi nejaky pravidlo(uz jsem psal nekolikrat, ze ciselny hodnoty jsem jen tak placnul, jedna se me totiz o myslenku), ktery by bojovnika jakozdo dobryho valecnika zvyhodnilo.

... Ale jelikoz je hodne dobrej tak svym hodem prekonal urcitou stanovenou mez a proto zasahne 2x

Ale jak si realne (in-game) prestavujes, ze k tem dalsim zasahum prijde?


A jak ty vis, ze knim nedojde? vime jen, ze souboj TvT se zklada z nekolika uderu. Nikde neni receny ze tech nekolik uderu nebude slabych, ale silnych ci ze se jedno kolo bude skladad z dvojnasobku nekolika slabych 2 x uderu?
Proste prostor pro takoveto veci tu je.

Vymysli radsi nejake poradnejsi finty.
A oprav mechanizmy provadeni fint tak, aby
1) (i bez zvlastnich schopnosti na vyber fint) melo smysl zkouset provadet finty i na nekoho na koho nemam velkou prevahu
2) ty zminene schopnosti neztratily vyznam
3) finty nebyly prozmenu premrstene silne

nic proti fintam, ale podle meho nazoru jsou jen velmi malo pouzitelne. a to se tu jeste nemluvilo situaci, kdy bojovnik bojuje treba s medvedem, slonem ci drakem? To pak budeme vymyslet finty na draky a medvedy?
Uvedom si, ze pouziti finty je dosti omezujici a to hlavne ze jsou primarne urceny pro souboj mezi humanoidy. samozdtejme jsou finty, ktery by se daly pouzit ale je jich smutne malo a vymyslet na kazdy zvire/netvora fintu je dost ulet.

Nepochopil.
Ten system spociva v tom, ze
1) predpolozim, ze kazde kolo ma 4 vypady
2) ZZ se spocita pro 4 zasahy (stejne jako je spocitane ted) - tj. ctyri zasahy s hodem na zraneni 11 krizku proti (co to ma ochranu 4 - vycpavana?) ... tak to je 7 krizku za 4 uspecne vypady (1.75 krizku za jeden zasah).
3) Pokud mam 99.999% sanci na zasah (mysleno podle standartnich pravidel - hod na utok vyssi nez hod na obranu), tak to *v prumeru* znamena, ze za kolo udelam 0.99999*11 krizku zraneni ... at to budu pocitat pres "zraneni za zasah 1.75 * pocet zasahu", nebo pres "zraneni za plne uspesne kolo 7 * pocet kol ve kterych jsem mel odkryti alespon 1"
4) Proste si predstavim, ze nektere zasahy z "plne uspesnych kol" se ve skutecnosti staly v sousednich "neuspesnych kolech".
5) Pokud chci nejakemu povolani dat vic zasahu za kolo, tak mu zvednu UC.


Bod c.2 me nejak nesedi. ty delis zasahy u uspesnych vypadu az teprve potom, co odectes zbroj. nemelo by to byt naopak? Prvne od zasahu odectu zbroj a pak teprve zjistim kolik jsem stratil zivotu? jak potom rozlisis ze na nekoho utoci dva souperi a oba ho zasahnou? to sectes oba zasahy, odectes zbroj, a potom stanovis kolik ti kdo znich vzal zivotu tim ze to podelis 2?
5) no to je sice hezky, ale nic tim neziskas, protoze zraneni bude stale konstanti(teda bez hodu 1k6). K cemu ti pak je takovy uvazovani, kdyz nic novyho neprinasi. To muzes rovnou rici, ze kolo se zkada jen z jedineho vypadu. Pokud se provede tak dotanes zraneni, ktere je uz predem urceno a jestli se nepovede, tak treba to vyjde v pristim kole.
Navic se ti nezvedne zvysenim UC ZZ

ale bojovnik udeli vzdycky jen omezeny pocet zasahu a to prave jeden.

Neni pravda.
Bojovnik ma pristup k utokum na vic cilu (a kupodivu ani nemaji nijak drakonicke naroky na prevahu).
Potrebuje k tomu trochu vyssi uroven, ale ne tak vysokou jako hranicar, iirc.


ale to je finta! a ja tu nechcu resit finty(viz to co jsem napsal vyse).

Pokud neni spravne odkryti, tak nemuze byt spravne ani samotny hod na utok. Tim se prece resi jestli vubec zasahnu.
Navic ... jak chces vlastne resit pripad, kdy je hod na utok mensi nez 0? Pul zasahu?


prosimte cti to co pisu! jednak jsem napsal ze narok na "vycenasobny utok" ma od urciteho hozeneho UTOKU, do te doby je to stale 1.
Navic pokud se nekdo ubrani i velikemu cislu UC tak se vykryl(hodil si vetsi obranu nez utok) a zadne zraneni neobdrzi. pokud je tam nejakej rozdil tak to znamena, ze si odkryl nejakou cast tela(ruky, hlavy,..) a na toto misto ja zasahnu a to treba(teda pokud prekrocim stanovenou mez UC) i treba 2x (nebo jinak receno 2x DURAZNEJI). Jednoduse receno: proste ho vickrat prasknu pres hnaty, ktery si neumi poradne kryt!

Ale zadnym zvysovanim sily/obratnosti nedokazes donekonecna zdvojnasobovat pocet uderu za jednotku casu (nakonec tou zbrani budes mavat tak rychle, ze se ti kovove soucastky ve vzduchu roztecou, drevene se o vzduch prerazi a zustanou jenom diry).

jasne to mas pravdu, ale zase tezke zbrane zpusobuji vetsi zraneni a tudis s nimi neni nutne tolikrat zasahnout jako s lehkyma zbranema. Dalo by se to klidne rozlisit na lehke zbrane, kterymi jde zasahnout vicekrat a tezke zbrane, kterymi jde zasahnout durazneji(pri nisim poctu vypadu)
Navic ja jsem se nebavil o nekonecnu, ale jen o pricteni bonusu +6ZZ k pri prekroceni urciteho prahu. navic herni mechanizmi drd+ neumoznuji hodit si na utok nekonecno pro nekonecny bonus(sice je hod 2k6 na obou stranach neomeneny, ale i pravdepodobnost nekonecne hodnoty se tim padem rovna nule).
dante 9.1.2009 17:00  24004
Jeste doplnim k xKivovi k poslednimu odstavci, ze maximalni realne rychlosti machani zbrani dosahnes sam od sebe, pokud mas dostatecnou silu. Jestli ti takova rychlost bez techniky a umu k necemu bude, to asi ne. Lepsi bojovnik uz nezvysuje rychlost a cetnost uderu, ale tu jejich kvalitu - finty, rychlejsi rust zachazeni se zbranemi, bojove dovednosti, lepsi bojove staty. Timto smerem vede cesta k posileni bojovnika. Nikoliv vyjadrenim vetsi cetnosti uderu.

Nicmene maximalni rychlosti pri strelbe lze dosahnout jen obeznamenim se s technikami rychlostrelby a tvrdym treningem.[!!! spoiler !!!] Navic hranicar dokaze vystrelit maximalne 4 sipy za kolo na jeden cil a to s vyraznym postihem. Vyssi pocet sipu a ruzne cile jsou pak dovednosti az po zasveceni (coz bude rad kdyz dosahne nekdy na trinacte urovni), tzn. ze uz se jedna o poloboha a polobozi bojovnici na techto urovnich uz jsou taky demolicni stroje, pokud budem hledet pouze na pravidla :D) [/spoiler]
davec 9.1.2009 16:18  24003
Pardon, ne 5 bodů převahy, ale 5 bodů odkrytí...
davec 9.1.2009 16:18  24002
xKivNevím proč by se tím +3ZZ-zbroj za 5 bodů převahy měla nějak blbě řešit zbroj. Vždyť úplně stejně je to řešeno u toho hraničáře a jde to poměrně dobře, nebo ne?

Na zdvojnásobení zranění (+12 ZZ) bych potřeboval opravdu odkrytí 20, což je poměrně hodně. Navíc by se odečetla 4xzbroj.
Nevím teda jak často podobných hodnot dosahujete vy, ale u nás obvyklé nejsou... Hraničářovi na to stačí 4 šípy.
xkiv 9.1.2009 15:49  24001
Feanor [23980]:

Kazdeho ne, jen toho, u ktereho prekrocila hodnota UC a hodu urcitou mez.

Jo, ale *kazdeho* takoveho utoku - bez ohledu na to, ze protivnik ma taky vyssi OC.

Kdyz budu mit UC 0 a on OC 0, tak zasahnu za nejaky pocet kole treba 100-krat (a k tomu udelam spoustu neceho, co nezasahne).
Kdyz budu mit UC 20 a on OC 20, tak podle tebe zasahnu za stejny pocet kol ... 1600-krat
(a kdyz budu mit UC 100 a on OC 100, tak zhruba stomilionkrat).
Ty si mozna predstavujes, ze kazde +10 do Obr znamena
1) dvakrat rychlejsi pohyby (pro oba)
2) a tudiz dvakrat rychlejsi prubeh boje (a nic jineho)
ale to je nesmysl (pokud to nedokazez podporit taky vyssi Silou - a ta uz se do ZZ promita bez nejakeho pocitani poctu zasahu).
---
Nasledujici priklad ...

... Ale jelikoz je hodne dobrej tak svym hodem prekonal urcitou stanovenou mez a proto zasahne 2x

Ale jak si realne (in-game) prestavujes, ze k tem dalsim zasahum prijde?


Ja nic nerozbijim. ja jen navrhuji pridavne pravidlo pro bojovnika,

Kdes' predtim psal, ze je to jenom pro Bojovnika?
Jako vyrovnavaci pravidlo pro bojovnika ... mozna, ale urcite ne takhle premrstene


Kazdy povolani v tom svym vynika, krome bojovnika a tady mu nabizim nastroj jak se zvednout.

Vymysli radsi nejake poradnejsi finty.
A oprav mechanizmy provadeni fint tak, aby
1) (i bez zvlastnich schopnosti na vyber fint) melo smysl zkouset provadet finty i na nekoho na koho nemam velkou prevahu
2) ty zminene schopnosti neztratily vyznam
3) finty nebyly prozmenu premrstene silne

[co treba system, ve kterem by pouziti finty nebylo podminene primo prevahou - ale zpusobilo by nejakou "bojovou unavu", ktera by se na zaklade vetsi prevahy rychleji odbouravala + kazde dalsi pouziti finty ve stejnem boji by bylo (kumulativne) "unavnejsi a unavnejsi" + dokud ma bojovnik "bojovou unavu", nemuze provest zadnou dalsi fintu]



no to pockej pockej! v tom svym prikladu jsi uvedl, ze se treba jeden utok sklada z 4 uspesnych vypadu. Pokud je UC takove, ze zasahnes v 99.999 pripadu je celkove zraneni potom dano jako soucet techto malych zraneni. takze pokud opet vememe celkove zraneni 11 a podelyme ho 4 tak mame 2,75. ochrana zbroje je ale 4, pak prece nemuze takoveto male zraneni projit prez zbroj. Teda jestli jsem pochopil ten tvuj priklad.

Nepochopil.
Ten system spociva v tom, ze
1) predpolozim, ze kazde kolo ma 4 vypady
2) ZZ se spocita pro 4 zasahy (stejne jako je spocitane ted) - tj. ctyri zasahy s hodem na zraneni 11 krizku proti (co to ma ochranu 4 - vycpavana?) ... tak to je 7 krizku za 4 uspecne vypady (1.75 krizku za jeden zasah).
3) Pokud mam 99.999% sanci na zasah (mysleno podle standartnich pravidel - hod na utok vyssi nez hod na obranu), tak to *v prumeru* znamena, ze za kolo udelam 0.99999*11 krizku zraneni ... at to budu pocitat pres "zraneni za zasah 1.75 * pocet zasahu", nebo pres "zraneni za plne uspesne kolo 7 * pocet kol ve kterych jsem mel odkryti alespon 1"
4) Proste si predstavim, ze nektere zasahy z "plne uspesnych kol" se ve skutecnosti staly v sousednich "neuspesnych kolech".
5) Pokud chci nejakemu povolani dat vic zasahu za kolo, tak mu zvednu UC.

Feanor [23986]:

ale bojovnik udeli vzdycky jen omezeny pocet zasahu a to prave jeden.

Neni pravda.
Bojovnik ma pristup k utokum na vic cilu (a kupodivu ani nemaji nijak drakonicke naroky na prevahu).
Potrebuje k tomu trochu vyssi uroven, ale ne tak vysokou jako hranicar, iirc.

Davec [23989]:

Za každých 5 bodů odkrytí ... +3 k ZZ

To je porad *zatracene* moc [I kdyz to zdvojnasobeni zraneni znamena az za +20 k Obr (a ne uz za +10)], navic se s tim blbe resi zbroj.



Feanor [23990]:

dale je otazka, podle ceho by se stanovovalo, kdy ma na ten bonus pravo. samozdrejme se nabizi odkryti(rozdil hodu na Utok a Obranu). To si ale nejsu uplne jistej jestli je zpravny, protoze tento hod resi kterou cast tela mas zasazenou. Dokonce muze nasta situace, ze pokud se bojuje potme, tak odkryti bude 5, ale hodnoty samotny se budou pohybovat velmi nizko. Podobny bude i problem s bezhlavym utokem.

Pokud neni spravne odkryti, tak nemuze byt spravne ani samotny hod na utok. Tim se prece resi jestli vubec zasahnu.
Navic ... jak chces vlastne resit pripad, kdy je hod na utok mensi nez 0? Pul zasahu?

Feanor [23994]:

U me varianty pokud ja(bojovnik) hodim velke cislo na utok, tak se tato schopnost spousti automaticky. Proste nastali okolnosti kdy moje vypady byly dobre vedene a me se podarilo soupere zranit za vic nez jsem predpokladal. Coz je normalni jev v sermu.

Jenze v sermu proti sobe typicky nestoji
A nekdo, kdo ma sice vysokou obratnost, ale nema zadnou bojovou zkusenost, proti
B nekomu, kdo ma malou obratnost, ale velkou bojovou zkusenost
A kdyz, tak vyhraje spis ten, co ma zkusenost (BC), nez ten, co ma obratnost (UC+OC), ne?
(pokud ten rozdil v obratnosti neni *opravdu* obrovsky, ale tim ze dam vyhodu nekomu, kdo ma Obr vyssi o 20, neresim neschopnost nizkourovnovych bojovniku ...)


Pokud pouzivam velke a tezke zbrane(s velkou setrvacnosti) tak mam na to asi silu a pokud mam na to silu, tak je pro me snasi vest udery tak, abych soupere co nejvic zranil, ne?

Ale zadnym zvysovanim sily/obratnosti nedokazes donekonecna zdvojnasobovat pocet uderu za jednotku casu (nakonec tou zbrani budes mavat tak rychle, ze se ti kovove soucastky ve vzduchu roztecou, drevene se o vzduch prerazi a zustanou jenom diry).
dante 9.1.2009 15:46  24000
K tomu Feanorovu navrhu ohledne ZZ. Timhle smerem by se to dalo rozpracovat, tedy posilenim vyznamu vysledku hodu na utok vs hodu na obranu. My jsme si mimopravidlove rozsirili treba ono zasahovani koncetin a hlavy. Napr. jeste o slabiny :D Lze pridat jine citlive organy a klidne si udelat docela komplexni tabulku.
A v ni samozrejme by slo zvysit bonusy k ZZ za jiste zasahy nebo posilit roli postizeni vzniklych takovymi zasahy. Samotna pravidla bych tim nezatezoval, ale jako volitelny material by to na webu mohlo byt.
Bojovnik si myslim, ze uz je po vsech moznych upravach docela posilen. U hranicare bych ten pocet sipu za kolo stahnul ...ale mozna ne, protoze stejne tech sedm si vystreli nekdy nejdri na patnacte, sestnacte urovni a ktera z postav se kdy na takove polobozske urovne dostane :D Ale zabrehli jsme do docela spoilerstvi.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 15:42  23999
Bouchi: no jasne :-)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.1.2009 15:13  23998
XXX"Bojovnik je bojovnik, takze vsechny kategorie nebo nic."
Pravo na odlisny nazor mi doufam priznas.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 14:28  23997
Bouchi: pokud to budeme rozdelovat na jednotlive kategorie zbrani, tak to nikdy neklapne. Bojovnik je bojovnik, takze vsechny kategorie nebo nic.
feanor 9.1.2009 13:03  23996
Vsak hranicar si taky rychlostrelbu voli pred hodem na boj. A pokud si protivnik dobre hodi na obranu (nebo se treba odteleportuje), prijde hranicar o vsechny vystrelene sipy.

myslel jsem ze ted se bavime o bojovnikovich fintach. ale jasne mas pravdu. tam si hranicar voli pred hodem na boj ze bude strilet vic sipu(a to asi kvuli tomu, aby dostal nalezity postih k BC).
nicmene pokud by byla takova finta zavedena, tak by se stala dominantni pro danou kategorii zbrane(treba jako rez savly, hluboke zabodnuti pro kopi atd.). Ze svych zkusenosti drd+ vim, ze se hraci bojovnika snazi mit co nejvetsi zraneni. To je pro ne podstatny. oproti tomu finty typu zaseknuti sekery do stitu se prakticky nepouzivaji.
finta je pro me neco jako elegantni manevr v boji. kazda finta by mela byt pro specificke pouziti v boji, aby bylo dosazeno pozadovaneho efektu(odzbrojeni, povaleni,....)

jinak je asi dost tezky srovnavat zbrane typu Savle a Remdlich. kazdy typ zbrane vyzaduje rozdilny styl bojovani. Navic jak jiz psal Dante, tak ke zraneni zbrani muze dojit i jinou casti nez prave ostrim. Klidne si dovedu predstavit utok trojzubcem ze soupere 2x prasknu naplocho a pak vyuziji rozhozeni soupere a nasledne provedu dve bodnuti. ale takove veci asi nema cenu resti, protoze pravidla je take neresi(teda pokud vim)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.1.2009 12:41  23995
FeanorVsak hranicar si taky rychlostrelbu voli pred hodem na boj. A pokud si protivnik dobre hodi na obranu (nebo se treba odteleportuje), prijde hranicar o vsechny vystrelene sipy.

Ano, pokud mas na zbran silu, je pro tebe snazsi vest zranujici udery. To je zahrnuto v absenci postihu k BC, UC, ZZ.
Nicmene stojim si za tim, ze i s velkou silou je krajne obtizne provest efektivne napriklad dvojite machnuti remdihem (dosti dlouha tyc a na jejim konci ostnata koule na retezu). A pro zmenu takovy trojzubec, tedy obourucni bodna zbran - tam potrebujes pro dvojity utok provest _tri_ pohyby a dvakrat zmenit smer na opacny.
feanor 9.1.2009 11:30  23994
BouchiJiste pomoci finty by to slo. Ale finta je dosti specificky nastroj. v prve rade si fintu volim pred hodem na boj a pak ji nasledne provadim. Pokud nesplnim dane predpoklady(to je treba i pripad, kdy si souper hodi urcitou hodnotu na kostkach, ktera me to prekazi atd.) tak se finta nepovede.
U me varianty pokud ja(bojovnik) hodim velke cislo na utok, tak se tato schopnost spousti automaticky. Proste nastali okolnosti kdy moje vypady byly dobre vedene a me se podarilo soupere zranit za vic nez jsem predpokladal. Coz je normalni jev v sermu.

Navic si nemyslim ze velke zbrane jsou k tomu nevhodne. Pokud pouzivam velke a tezke zbrane(s velkou setrvacnosti) tak mam na to asi silu a pokud mam na to silu, tak je pro me snasi vest udery tak, abych soupere co nejvic zranil, ne?
Pokud silu na to nemam, tak mam postih a s postihem se budou spatne hazet vysoky cisla na utok.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt