Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
davec 9.1.2009 21:51  24045
xKivAha, už chápu. +3 není dvojnásobek, kompromisní hodnota, kterou nadhazuji protože se mi líbí a ne proto aby se s ní dobře počítalo mimo systém souboje. V něm stejně jen dojde k přičtení a převedení dle tabulky.
+3 je to z toho důvodu o kterém psal Dante. Souboj nablízko nejsou jen útoky (a zásahy) zbraní, ale třeba i rána okovanou rukavicí do zubů či kopanec pod koleno, když se protivník odkryje a proto nenavrhuji dvojnásobek (tedy +6) jako je u střelby, u níž je vcelku jasné čím byl cíl zasažen...

Ohledně rozdílu v síle +20 a rozdílu v obratnosti +20. Dám tu parametry dvou postav. Jedna bude mít SIL 20 a OBR 0, druhá bude mít SIL 0 a OBR 20. Budou se bít pěstmi (abych nedával výhodu těžší zbraně té silnější). Počítám že dovednost Boj beze zbraně mají na trojce a nebudu počítat to, že pro siláka je nesmírně výhodné útočit bezhlavě, protože těch -5 do obrany v tomto případě nemá moc význam.

Silák
ÚČ: 0
OČ: 0
ZZ: 16
Řádek mřížky 100 (použitelných pro boj 200)

Akrobat
ÚČ: 10
OČ: 10
ZZ: 0
Řádek mřížky 10 (použitelných pro boj 20)

Akrobat potřebuje 25-50 zásahů aby dostal Siláka k zemi.
Silákovi stačí jeden zásah na sundání Akrobata. Podmínkou však je že jednou hodí o 10 víc na útok než Akrobat na obranu. To při hodu 2k6 není nic nemožného.
Když k tomu připočtu možnost bezhlavého útoku, který si Akrobat v této situaci nemůže dovolit, zatímco Silák jej může využívat dle libosti (ten postih -5 na obranu už mu příliš neublíží), tak bych si vsadil spíš na Siláka...

Ano, na srovnatelného protivníka budeš používat složité vyumělkované finty, abys jej vůbec zasáhl, ale proč by ses nemohl pořádně opřít do neohrabaného kouzelníka a němž tušíš, že pokud ho v tomto kole nesundáš, tak ti v dalším upálí hlavu bleskem?
Nebudeš takhle řezat do obrněného rytíře, jehož krunýř na těle nejsi schopný prorazit, u toho se budeš snažit zasáhnou tu škvíru v helmě z níž planou ty jeho nenávistný oči. Ale proč neudělat sekanou z té zombie, které zásah do hlavy nijak zvlášť nevadí a pořád se na tebe sápe?
dante 9.1.2009 21:49  24044
Spat?...zavidim :)

Nic stejne se jako vzdy nic nevyresi, a i kdyz jo, tak nikde neulozi. tak za půl roku znova :-(
Taktak, az se tu objevi zas nejakej zaspalec a ozivla zombie jako ja :D

Je to zajimave, ale ty diskuze se takhle stoci velmi casto. Je jeden konkretni problem a konci se u nejasneho a obecneho :D

Tak co u toho bojvnika rozsiri ty zakladni bojove moznosti, ktere maji vsichni, akorat bojovnik by v nich mel dalsi vyhody? Myslim tim natlaky, boj v obrane, kryti spolubojovnika...
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 21:45  24043
Dante: to jsme pekne odbocili, uz resime PJ.

Nic stejne se jako vzdy nic nevyresi, a i kdyz jo, tak nikde neulozi. tak za půl roku znova :-(
kouba 9.1.2009 21:43  24042
DanteAmen. Ale už jdu spát :-)
dante 9.1.2009 21:41  24041
Pri situacich ve hre do toho nemaji hraci co remcat protoze oni nevi to co muze vedet jen PJ. Takove remcani by hrozne narusovalo hru. Mimo hru o tom samozrejme lze diskutovat a mimo hru souhlasim s tvym tvrzenim, mimo hru jsme vsichni si rovni hraci. Ale v behu hry je prece nestastne aby se hra rozlozila tim, ze nejakej hrac vykrikne - ale PJ nema pravdu! :D

PJ jen tvurce pribehu a hledi na to aby se pribeh co mozna libil vsem nejvic, takze to, ze nektera situace je vyresena jinak nez je psano v pravidlech neni na skodu pokud to prospeje pribehu.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 21:38  24040
Pokud se ridit tím, ze PJ má vdy pravdu, tak je to smutné. Je treba kompromisu na obou stranach.
kouba 9.1.2009 21:32  24039
DanteTo je pravda. PJ má vždy pravdu. Na druhou stranu i on se může mýlit. Svoje slovo si ale musí dokázat prosadit a musí mít respekt před PJ a jeho rozhodnutími.
dante 9.1.2009 21:27  24038
Jenze DrD+ je hra, nikoliv dnesni svet s premrstenou doslovnosti :D A spor vyhraje vzdy PJ, pravidla nepravidla. Protoze to, ze PJ ma hlavni slovo je zakladni pravidlo :D
kouba 9.1.2009 21:24  24036
2 XXXAle notak. Dobře víš, jak mám rád právníky. Žel je to tak. Co je psáno to je dáno
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 21:23  24035
Kouba: právník. A pro jistotu podmaznes Bouchiho - soudce
kouba 9.1.2009 21:20  24034
Úvaha vs. pravidlaOno je hezké říct si. Tohle je úplně blbost. Ale oponent to vidí přesně jinak. Je to 1:1, jenže na jeho straně jsou PSANÁ pravidla. Kdo tedy vyhraje spor??
dante 9.1.2009 21:19  24033
Aaale resim, ale chci aby to bylo pekne vypadajici a popisovatelne fantasy. Takze zadne krovinorezy ani utoceni sipem TvT :) Sice legolasuv zpusob pichani skretu sipem je urcite originalni a vtipny, ale zas opakovany vtip neni vtipem :)

Ale blesku z kouzelnicke zadnice na protivnika ve vzdalenosti pul metru se nebranim. Tam to zrychlovat nemusi, protoze se jedna spis o palnou zbran a tam pokud se nepletu je jiz nejvyssi rychlost projektilu kdyz opousti hlaven. Obzvlast pro kouzelniky v americkych veznicich je znalost tohoto kouzla spolu s kouzlem "telekineze - aneb zvedni mydlo bez ohnuti" naprosto elementarni a pro zivot nezbytna.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 9.1.2009 21:13  24032
Dante: "Coz takhle neco jako "zrychleni"?" - coz takhle fantasy, kde tohle neresis? :-)
xkiv 9.1.2009 20:57  24031
XXX [24027]:
Nebo Steve Irwin.

Dante [24028]:
Pokud vim, tak sip po opusteni luku potrebuje nejaky cas/vzdalenost aby se nejak stabilizoval, ale moc se v tom nevyznam.
Strilet na kratsi vzdalenost nez "delka ruky + delka sipu" je asi totez jako pokouset se protivnika bodnout/seknout tou casti halapartny, kde mam ruku.
xkiv 9.1.2009 20:53  24030
Davec [24026]:

Ale jaký to má vliv na počítání ZBROJE?

Mas tam "za kazdych +5 bodu odkryti je +3 k ZZ".
+3 neni "krat cele cislo" - +3 je "krat 1.4142...."


Pokud by byl rozdíl +20 v síle (tím pádem v odolnosti) měl bys 10x víc čtverečků v mřížce a to je OK?

Pokud budes mit +20 v sile (a jinak se nic nezmeni), tak udelas zhruba 7 az 10 krat vetsi zraneni (za stejnou dobu)
Pokud budes mit +20 v obratnosti, tak nejspis vzdycky zasahnes (uz to je dvakrat vetsi zraneni, pokud zacinas zhruba na stejnych parametrech), vzdycky vykrejes a vzycky uhnes (muzes si dovolit kazde kolo bezhlavy utok). Neni duvod k tomu pridavat jeste dalsi + k ZZ, zvlast takove, ktere z postavy muze "udelat krovinorez". To by vedlo jenom k jednoznacnemu preferovani obratnosti pred silou



Sice je to jen zvýšení váhy každého bodu do ÚÆ/OČ, ale je to i to kýžené narovnání TvT

Nerekl bych.
Proti srovnatelnemu protivnikovi (stejna obratnost, vsechny bojove dovednosti na treti) zadny vyrazny rozdil nenastane - maximalne se zvedne prumerne zraneni za kolo, a to se da stejne dobre docilit plosnym zvednutim ZZ v TvT.
A souboj, ktery je natolik nevyrovnany, ze se takove pravidlo vyrazne projevi (kvuli velkemu rozdilu UC-OC, a ne jenom kdyz utocnik hodi hodne a obrance malo), stejne neni z pohledu narovnavani nijak vazne zajimavy.
Koho zajima, jestli bojovnik na 20 urovni rozdrti padavku na prvni urovni za kolo jednou nebo dvakrat?

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt