K tomu boji "sam proti sobe" je jak boj proti vlastnimu svedomi, boj proti tomu co si hrac napsal jako zakladni veci v charakterniku. Vzdyt ten se da perfektne znuzit. Nutnost zabit nejblizsiho pritele, nutnost zlikvidovat rodinu, ano, lze primo proti sobe postavit i cleny druziny, ale pokud je clovek nema v planu nechat se zabit, tak to mit velmi dobre promyslene. Rozhodnout se mezi narizenim krale a jit proti vlastni domovine. To vsechno jsou kouzelne rozpory, ve kterych i postava na 20. urovni bude mit velmi tezke chvile.
Odmitnou "nutnost", rozkaz nebo poslani = stat se misto legendy zradcem = dalsi milion zapletek.
Splnit = vnitrni rozkol, zniceni vlastni minulosti.
Tech horkych zapletek jsou miliony a jsou prave vhodne pro psotavy na vyssich urovnich, ktere zdanlive "nemuze nic zaskocit ani ohrozit".
No a pak tu mame jine veci, ruzne posedlosti, prokleti...pro inspiraci lze konzultovat Peklo v DrDo :D
Ma predstava a jak ja se to snazim praktikovat je takova, ze na desate urovni se z postavy stava hrdina a to je cas, kdy kona nejvic zde popsanych cinnosti. Od draku, pres spravu uzemi, po vedeni armad atp.
Zatimco dale uz tento "povrchni" a svetsky zivot ustupuje. Naopak nastupuje vice dusevni a sakralni, pocatky poznavani "skutecnych" sil ve svete, smerovani k polobzostvi, moudrosti, skutecne moci, sedym eminencim. Otvira se tim svet, o kterem postavy predtim nemely ani potuchy. A ano, uznavam, ze na teto ceste primocary bojovnik (a primocare jakekoliv jine povolani0 uz neni nalezeni. Tim padem, ze konci na 10. urovni. To dale je cesta pro bojovnika (aj. povolani), ktery sve umeni povysi na "cestu k vyssi pravde" nebo chcete-li "k podstate zla". Ktery uz davno vi, ze dokaze kohokoliv s prehledem zabit. V nasem svete treba mistri bojovych umeni. Casto clovek nejprve prochazi samotnym bojem, ale do podstaty vseho nakouknou jen ti nejvytrvalejsi. |