Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
zurken_atean 2.6.2006 14:54  374
peca_007:podivam se
Bouchni:No nevím, kdyby se nové edice vydávali hned po najítí chyb tak to mám možná za chvilku :-)
peca_007 1.6.2006 22:31  373
Zurken_Atean [371]: mrkni do zahlavi, ma tam praktiky uplna errata -- rozdily mezi edici A a B
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 1.6.2006 16:23  372
No, na edici C nebo D si ale pockas docela dlouho.
zurken_atean 1.6.2006 16:09  371
xKivDik za odpověd(pravidla edice b neznam,nejsou jste na netu a budu si kupovat asi az C nebo D)
xkiv 29.5.2006 09:58  370
Zurken: znas pravidla edice B?
Tam je vysvetleno, jak se projevi dve kouzla se "stejnym efektem".

Pokud se dve kouzla snazi delat totez a jsou z ruznych oboru, tak se pocitaji zvlast (tak treba Magicka zbroj + Ani ranu bonusy na ochranu scitaji).
Pokud jsou to kouzla s dobou trvani Ihned (podle B), tak se scitaji.
Zranujici kouzla se vetsinou scitaji.

Kouzla se stejnym efektem *ze stejneho oboru* funguji tak, ze sice vsechna bezi, ale projevi se vzdycky jenom jedno - to seslane s nejvyssi kvalitou magenergie; pokud je jich vic, tak to z nich, ktere bylo seslano posledni.
Tj. pokud ty dve kouzla sesle tesne po sobe jeden carodej, tak vzdycky to druhe, protoze (podle standartnich pravidel) muze mit naostrenou jenom jednu kvalitu magenergie.
hecras 29.5.2006 06:37  369
A já jedu zase v materiální a přicmrndávám časoprostorovou. A ta sestava se mi taky líbí. Celkově je to o tom, že každýmu vyhovuje něco jinýho. A tak je to správně.
apexx 29.5.2006 06:06  368
Ja jsem volil ČP (oblibena jiz z DRDold) a do tandemu bych to videl na vitalni. Rozhodne ne energeticka, psychicka ani investigativni. A kouzlo Najdi stul, povazuju za nejhorsi kouzlo ve hre. :-)
peca_007 28.5.2006 07:00  367
Zurken_Atean [365]: Nas carodej se naopak vyziva ve vitalni a dalsi obor si pribere az bude prestupovat na 11. uroven.
baso4 27.5.2006 23:23  366
myslim ze aj investigetivna magia sa da DOBRE prakticky vyuzit: napr. kuzlo "dobry stul" (aspon v nasej druzine by sme ho pouzivali kazdy vecer, keby sme mali carodeja :)
zurken_atean 27.5.2006 13:24  365
nové témaPřipadá mi že dvě magie jsou lepši než ostatní a to:1)energetická 2)časoprostorová
1) da se dobře použít i prakticky kouzla:světlo,hoř,kladivo,most...
ale také nejlíp v boji kouzla:jiskřící zbroj,hněv boží,plamenný meč...
2) da se ještě lépe použít prakticky:přenos,neviditelnost,tma,rychlé nohy,telekineze...
a výborně v boji:magická zbroj,dračí štít,zdvojená střela,odklonění...
a připojuji dotaz:muže čaroděj najednou používat např. magickou zbroj a odklonění
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 09:34  364
Nema, byly zruseny.
aranka 17.5.2006 09:08  363
pokuď se nepletu, tak ta "finta" se zaměřováním projektilů má požadavky na převahu, ne? Ani takhle se mi jí nikdy nepodařilo použít...
pigi 16.5.2006 19:13  362
Rychlost kouzlaSkutecna doba potrebna na vyvolani kouzla je celkem zajimava otazka. Jednokolove kouzlo pochopitelne nebude vyvolavano 10s, pac jestli ma byt dokouzleno v tom danem kole (coz asi plati, protoze pokud se nepletu jednokole vyvolavana kouzla zacinaji pusobit jiz v kole vyvolani) tak musi pote mit jeste akci postavy s mensim BC. V opacnem pripade by to vlastne znamenalo, ze kouzlici postava je automaticky posledni na soubojovem pravitku, protoze nez to dokouzli, tak ma kazdej cas ji necim pretahnout.
vorel 16.5.2006 17:02  361
PecaTady ale nejde o zbran, on v podstate vpodstate vubec nemuze kontrolovat okoli (v okamziku sesilani) ani beze zbrane, muze maximalne udelat par kroku sem nebo tam jako automatickou cinnost. A jinak by me zajimalo, jak dlouho vlastne to seslani jednokoloveho kouzla trva? Je to cele kolo -tedy 10 s nebo mene?
peca_007 16.5.2006 16:14  360
Vorel [358]: Proto si taky pri kouzleni zpravidla nepocita delku zbrane.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt