Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Volby [ŽP: 4 týdny] (kategorie Politika) moderují huh, diavia, Havelock.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Předkládejte své argumenty, přesvědčujte ostatní, diskutujte o programech a osobnostech. Pokud chcete někomu (to zahnuje nejen diskutující v tomto klubu, ale i ostatní uživatele Lopuchu, politiky této i jiných krajin a vůbec všechny žijící i zesnulé osoby) nadávat kvůli jeho (byť sebehoršímu) přesvědčení, přesuňte se rovnou do jiného klubu. Diskuze se vede slušnou formou.

ANKETY:
Objeví se Robert Šlachta na kandidátce Ano do senátu nebo europarlamentu?
Zatím nejlepší porevoluční předseda vlády ČR byl
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 15585 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - dopis poslancům za zrušení poplatků 7.3.2024 01:03  36788
Tak minimální důchod ve výši životního minima, to máš vlastně jako když by senior neměl "odpracováno" a byl na dávkách.
Taky by to životní minimum dostal (plus zaplacené náklady na bydlení, pokud by nebydlel někde sám ve čtyři jedna za dvacítku nájem). To je i dneska - dávky v hmotné nouzi.

A jak chtějí udělat dávku, že "kdo nepracuje, nedostane nic", tam by z logiky věci muselo být nějaké horní věkové omezení. Nelze chtít po pětasedmdesátiletém dědečkovi, aby pracoval či si "hledal práci", jinak nic nedostane, to je zase logické. Však o tom i mluvěj, že by z toho "kdo nespolupracuje, nedostane nic" měli výjimku lidé seniorního věku, rodiče pečující o velmi malé děti atd.

Uvidíme, co tam vyčarujou.
maca MACA 7.3.2024 00:59 - Klub Cikáni - bez obalu (16:51) 36787
ZidanePodminkxy pro ziskani nejakeho duchodu budou cim dal slozitejsi a ti co nemakaji a makat nebudou zustanou dal na davkach. Urcite jim to hodi vic bez duchod. Dedecci s babickama budou placeni opatrovnivi vlastnich vnoucat a jejich vlastni deti o ne jakozto invalidy budou pecovat. Bydleni zaplati stat a zivotni minimum take.
Co by nekde vstavali do prace a 40 let se dreli a ve finale meli min nez jim ted stat poskytuje.
Jo takovej minimalni duchod bez zasluh nebo cokoliv bez zasluh, s tim jeste nekdo prijde. Je otazkou kolik to bude. Jestli zivotni minimum nebo nejake % minimalni mzdy?
Urcite se tema duchodu ve volebni kampani znovu objevi. Smutne je, ze je to tema politicke a ne pro odborniky.
Urcite nejaka restrukturalizace dani, rizeni verejne spravy, socialnich davek, poplatku a podobne by urcite nejake zisky dokazala vygenerovat.
No do doby nez pujdu do duchodu se to stejne jeste nekolikrat zmeni a i ta hodnota penez diky inflaci ztrati na hodnote.
2020 - 3,2%
2021 - 3,8%
2022 - 15.1%
2023 - 10,7%

Jen za posledni roky je to dobra tretina hodnoty a myslim, ze realne ceny sly oproti inflaci u vseho mnohem vys. Brutalne pak klesla hodnota koruny vuci zahranicnim menam.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - dopis poslancům za zrušení poplatků 6.3.2024 23:21  36786
Fiala: Hnutí ANO o reformě důchodů jednat odmítlo

Pokud je to pravda... proč? Že by měli v plánu, pokud vyhrajou volby, to celé rozbombardovat, protože přece reforma není potřeba, my na to máme, důchodovej systém nadále udržíme tak jak je?
Takhle blbí snad nejsou ani oni, musej vidět, že to je neudržitelné a něco se udělat musí... až půjdou do důchodu Husákovy děti, kde na to má stát vzít, pokud všechno pojede jako dneska? Daně jako ve Švédsku, kdy prý Astrid Lindgrenová kdysi zjistila, že má zaplatit daň z příjmu ve výši 102 % výdělku?

Důchodců bude prostě víc a víc a současný systém udržet nejde, za deset dvacet let na to nebude... a pokud se nemá hrát na to, že se pak holt zvednou daně nebo tak něco, aby na důchody bylo, něco se s tím musí dělat už teď.
Co teď, před deseti lety bylo pozdě... jenže to je to, co vidím už u ANO. Nic není tak složité jako to, do čeho se nechce.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - dopis poslancům za zrušení poplatků 6.3.2024 02:15  36784
Očima Saši Mitrofanova: Babišistán, země pro nedovyvinuté
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - dopis poslancům za zrušení poplatků 29.2.2024 10:26  36783
"vymejšlely", to je tak, když přeformulovávám a původně jsem chtěl napsat "vymejšleli a vynucovali lidi"... jenže obyčejní lidi jsme tím akorát trpěli, vymejšleli to ti kreténi nahoře.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - dopis poslancům za zrušení poplatků 29.2.2024 10:22  36782
taipan [36780]: Správně jsi řekl "v téměř" každé špatnosti. Původně jsem to "téměř" přehlédl a chtěl říct, že za koronašikanu Rusko nemůže, to vymejšleli a vynucovaly vlády každého státu samostatně. A že to bylo taky extrazlo, to bylo. Husák v pekle čumí, co demokrat umí...
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - dopis poslancům za zrušení poplatků 29.2.2024 10:21  36781
Soud chtěl poslat ženu do vězení pětadvacet let po činu. Zastal se jí Ústavní soud
taipan taipan Pozor, kouše! - Nedráždit jedovaté hady! 29.2.2024 09:25 - Klub Politika a dění ve světě (17:47) 36780
Ano. Proto je i 2. irácká válka sice ne příliš legitimní, nicméně a nýbrž obhajitelná. Salám si to prostě napadením Kuvajtu a následně ještě masakrováním kurdů u amíků definitivně posral a už mu nebylo pomoci. Takže 2. válka jen dokončila nevyhnutelné.
Ale jak víme, tahle válka je zase taková selitova obsese, takže tím nemá smysl se více zabývat. Holt každý má něco.
Podstatné je, že Saláma k napadení Kuvajtu a předtím Íránu taky vyzbrojil a ponoukl ten ruský dobytek. Což je jen potvrzením toho, že rusko má přímo či nepřímo prsty téměř v každé špatnosti, která se na světě děje.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 29.2.2024 03:43 - Oblíbené kluby (17:41) 36779
Druhá iracká válka byly 100% nelegitimní.
Jo. Tehdy se to mělo vyřešit hned při té první. To byla chyba, která se vymstila.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - dopis poslancům za zrušení poplatků 28.2.2024 23:20  36778
666 [36742]: V našem "prvním světě" jsme si přijatelnost zabíjení omezili na "nepřátele" a to ještě ideálně takových, kteří nosí uniformu ozbrojených složek (ale ne nutně vždy - "teroristé" uniformy nenosí a mezi nimi a civilisty je hranice nejasná).

Přesně.
Tím neschvaluju zabíjení civilistů, ale jak ve válce (Rus tomu říká "speciální vojenská operace" rozeznat teroristu od civilisty?
To je ta nejasná hranice... někdo jde proti tobě, sáhne do kapsy.
Nevíš, co tam má... mobil nebo zbraň?
V takové situaci by člověk s mozkem v hlavě, který zároveň má zbraň, po této sáhl a s prstem na spoušti čekal, co ten druhý z kapsy vytáhne.
Hranice mezi teroristou a civilistou je ve válce často VELMI nejasná a pud sebezáchovy je naopak velmi jasný. Nestřílet zbytečně brzo, ale být připraven vystřelit. Zastřel nebo budeš zastřelen.
Může se nám to nelíbit, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak to jediné, co s tím můžeme dělat.
zidane Zidane Nevážená ČT a ČRo, jděte třeba do háje - dopis poslancům za zrušení poplatků 28.2.2024 23:14  36777
selit [36741]: nicméně morálka obrovské většiny lidí zabíjení jiných lidí zavrhuje.

Zabíjení civilistů ano. Tam to morálka zavrhuje.
A proto je potřeba každému, kdo napadne suverénní stát a zabíjí tam civilisty, dát přes hubu. A to nejlíp tak, aby si uvědomil, že tady už končí veškerá sranda a s těmahle by si zahrávat neměl. Zabíjej si vlastní lidi, pokud jseš tak blbej, ale ostatní státy nech bejt nebo se se zlou potážeš.

Jsou prostě případy, kdy se musí ukázat síla, protože druhá strana jede systém "buď tě porazím nebo jseš silnější ty" a dokud nezjistí, kdo je silnější, pokoj si nedá.
Civilní ztráty jsou v tom případě smutné, ale může za ně ten, kdo si začal.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 28.2.2024 21:07  36776
Americké zásahy, kdykoliv v historii, byť někdy zbytečné až hloupé, byly a jsou VŽDY násobně legitimnější a obhajitelnější než cokoliv, co kdy ve světě provedlo a provádí rusko. To je holý a jednoznačný fakt.
Ne, je to lež. Druhá iracká válka byly 100% nelegitimní.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 28.2.2024 21:05  36775
Dr Bilo...tak teď chvilku nechme minulé konflikty stranou a pojďme řešit ten aktuální.
Potíž je v tom že toto nelze udělat. Pokud tedy nejseš ochoten sklouznout k absolutní směšnosti. Nebo jsi ochoten se chovat jako kurva, která včera šlapala chodník a zítra nejspíš zas bude, ale dnes nam bude kázat mravnost?

Německo po dlouhou dobu mohlo mravnost kázat, protože po WW2 udělalo katarzi a od toho svinstva se očistilo. Dokud my, jako západ neuděláme kolektivně stejnou katarzi za Irák, Lybii,Sýrii, nemůžeme Rusko kritizovat a nevypadat u toho jako neuvěřitelně směšní pokrytci.

...tak teď chvilku nechme minulé konflikty stranou a pojďme řešit ten aktuální.
Takže ne, doopravdy to nejde. Vždy je nejdřív potřeba si zamést před vlastním prahem.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 28.2.2024 21:00 - Oblíbené kluby (17:41) 36774
Ale nesmíme v tom USA zase jít moc hluboko do minulosti (ale car na tom nebyl zas o tolik líp).
taipan taipan Pozor, kouše! - Nedráždit jedovaté hady! 28.2.2024 20:55 - Klub Politika a dění ve světě (17:47) 36773
Přijde mi celkem srandovní, jak se někteří proruští kolaboranti jedinci stále úporně snaží nacpat rovnítko mezi ruské řádění na Ukrajině nebo kdekoliv kdykoliv předtím, a americké občasné vynucené zásahy proti někomu/něčemu/někde. Americké zásahy, kdykoliv v historii, byť někdy zbytečné až hloupé, byly a jsou VŽDY násobně legitimnější a obhajitelnější než cokoliv, co kdy ve světě provedlo a provádí rusko. To je holý a jednoznačný fakt.
A co se týče toho oblíbeného v přeneseném smyslu protamerického "argumentu", že v Americe zase mlátí negry - kéž by tomu tak bylo a opravdu je tam zase trochu srovnali do latě..

[ 15585 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt