Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
samildanach 26.3.2006 16:16  60
Dá se teda říct, že u všech kouzel co nevytvářej zbraně je ZZ vždy když se kouzlu dá fyzicky uhnout? ( prostě uskočit)?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 26.3.2006 16:04  59
Zalezi na kouzle.
Pokud tvori nejakou zbran, se kterou musi carodej zachazet jako s normalni zbrani (mec, kamen, ...) tak se s parametrem Zraneni zachazi uplne stejne jako u normalni zbrane (rucni ci vrhaci).
Pokud se s kouzlem zachazi jako se zbrani, ale jde o zalezitosti spis energeticke nez hmotne (ruzne vyboje apod.), melo by mit uvedeno parametr ZZ (bohuzel v edici A tomu tak je jen nekdy), se kterym se pak zachazi jako se ZZ zbrane.
No a pokud kouzlo pusobi na postavu jako celek, melo by mit uvedenu primo vyslednou Silu zraneni (v edici A tomu rovnez je jen nekdy).
Cili v edici B je to rozlisovano, v edici A to clovek obcas musi odhadnout z charakteru kouzla.
samildanach 26.3.2006 15:51  58
Mam takovej dotázek.. Asi už jste to tady vysvětlovali, ale pořad v tom mam tak trochu zmatek. Když je u kouzla (útočného) parametr zranění, je to už výsledný počet životů který soupeři ubudou, či se k tomu přičítá ještě 1k6 a odčítá ochrana zbroje? Třeba kouzla úder, a nebo výboj?
dodo 26.3.2006 00:45  57
ApexxJednoznačně. Je to boj za snížené viditelnosti jak vyšitý, soupeř může vidět, kde je čaroděj, ale nestačí si všímat pohybů jeho rukou a tak...
apexx 25.3.2006 23:46  56
Kouzla neviditelnost atd.Jak zohlednit v boji kouzla jako je neviditelnost ci zprusvitneni...?
Jake budou bojove parametry u carodeje i u soupere, pokud:
1) souper neprehodi parametr neviditelnost v kouzlu
2) souper prehodi tento parametr, ale i tak jde videt carodeje vlastne tak tak

Bude se to dat napasovat na boj ve tme, ci za snizene viditelnosti, ci neco podobneho. Co vy na to?

Apexx
xkiv 24.3.2006 14:42  55
Aibabos2k6+ ma na tohle moc velky rozptyl.
To by bylo jeden den 2 magy, dalsi den 8 magu ...
nebo, na vyssich urovnich, jeden den 10 magu, dalsi den 40 magu ...

To uz by se nahodne mohla delat i unava, pohybova rychlost, uceni dovednosti, zkusenost ....
anonym 24.3.2006 14:22  54
Ja tak z ineho sudka... Zda sa mi ze v DrD+ je vela toho zalozeneho na hodoch 2k6+ co je super lebo aj slaboch niekedy zvlada mocne ciny a na to chcem narazit ze ked carodej vstupuje do sfer nabrat ich energiu (mg) a zvlada to podla svojej Vol sa mi nezda ze to ma take tabulkove ze dnes sa mu podary vzdy len tolko isto nabrat co minule a co bude nabuduce ze ci je take strasne keby autory porozmislali nad zmenou namiesto mg = 5 + Vol (z tab) na mg = Vol + 2k6+ (z tab) plynie z toho vela veci ze kuzelnik moze riskovat vstup do sfer aby ziskal zajtra o mag viac - ze dnes hodil 6 a zajtra 10 - alebo ma - 10 a riskne to na 11 alebo klesne na 4 - Aibabos
xkiv 23.3.2006 20:43  53
A ted spoil na hodnoty Sily ruseni ...

1) Uz "intenzivni boj v bezprostredni blizkosti" ma SR 6, takze mene nadany kouzelnik teoreticky muze prijit o koncentraci i kdyz na nej ani neni veden utok (zakladni clovek carodej - Vol 1 - musi hodit alespon 5, aby udrzel koncentraci v boji - teda blizko intenzivniho boje, ale ...)
2) Postava je vyrazne ohrozena na zivote - SR 12 ... (je-li na me utoceno, povazuval bych to za vyrazne ohrozeni na zivote) ... ("zakladni" carodej musi hodit 11)


end spoil
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 23.3.2006 19:56  52
Presneji receno v edici A je u theurga. V edici B uz byla presunuta na logictejsi misto, tj. ke spolecnym pravidlum pro vsechna povolani.
dead 23.3.2006 19:46  51
sila rusenia je v pj-ovi len sa treba pozriet na theurga.pouziva tu istu silu rusenia
xkiv 23.3.2006 11:18  50
[je tohle spoil na PPJ?]

Presneji receno, ve fyzickem sfete magenergie neexistuje, existuji jen jeji projevy.

[end spoil?]
apexx 23.3.2006 09:54  49
To peca"...kde ma ME nameditovanou (viz fungovani zaostreni vvule v PPJ)."

To si nejak nevybavuju. Jelikoz ale PPJ studuje nas novy PJ, zkus mi to pls natuknout do posty. Ja zil tak nejak v tom, ze carodej veme ME ze sfer pri zaostreni a pak uz s ni dal manipuluje. A proto take nema přirozenou a..u .
Dik
Apexx
peca_007 23.3.2006 09:43  48
Apexx [45]: Ano, az na to, ze ME se jaksi nemuze vlit zpatky nekam do sebe. Takze carodej zacne gestikulovat, vydavat zvuky a vvazovat ME do fyzicke urovne sveta, jestlize se rozhodne kouzlo prerusit, ma smulu, uz tu ME nanarve zpet sfer, do mista, kde ma ME nameditovanou (viz fungovani zaostreni vvule v PPJ).
pardgalen 23.3.2006 07:30  47
Apexx, Dajen, Gran a dalsiA to je nejaky problem to upravit? Pokud se hraci dohodnou, ze to tak chteji, tak to zavedte a nemusite tady nic resit.
gran 23.3.2006 07:15  46
ApexxInu, tak mě napadá, že takhle si to představuju i já...

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt