Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 7.6.2006 16:16  491
Noir [488]: Zalezi jestli se ucis premenu v Pepu Vodrazku s tim, ze ho chces dokonale imitovat, anebo premenu v "nejakeho elfa", cili sice podle konkretniho modelu, ale nesejde ti na tom, jestli bude podoba verna do posledniho detailu.

Wolfi [489]: Jenze tady nejde o usazeni tveho vedomi do kompletniho ciziho tela (ktere ma i to instinktivni ovladani koncetin), ale o vytvareni ciziho tela kolem sveho vlastniho mozku (ktery to ovladani nema).
dajen 7.6.2006 15:43  490
Bouchi 487To nepopírám. Dokonce mi to přijde logické.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 7.6.2006 15:42  489
Bouchi [487]: Myslím, že zrovna v tu stonožku to tak těžké nebude, protože ta umí chodit od přírody, je to instinkt a ne něco, co by se učila... Ostatně, všechen nižší hmyz jedná skoro plně instinktivně, ne?
noir 7.6.2006 15:39  488
Na druhou stranu: Při přeměně v humanoida půjde mnohem víc o to, zvládnout drobmé detaily-napodobit každou vrásku Pepy vodrážky bude zřejmě mnohem těžší, než vypadat jako obří křižák... Myslím, že se to tak nějak vykompenzuje.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 7.6.2006 15:11  487
Dajen [486]: Coz ovsem znamena, ze doba uceni se kouzla bude silne zaviset na vybrane podobe. V humanoida to bude pomerne jednoduche, ve ctyrnozce o neco tezsi, v ptaka jeste tezsi, vyrazne tezsi to bude v obri hmyz (naucit se ovladat sest nohou a tykadla) ci pavouka (osm nohou) a promena v obri stonozku bude temer nemozna. ;-)
dajen 7.6.2006 14:34  486
IMHO všechny tyhle věci, které jsou pro dané tvory "přirozené" se čaroděj naučí v rámci NAUČENÍ SE kouzla. Vždyť právě proto je (IMHO) Metamorfóza omezena na 1 konkrétního tvora (teda na každého dalšího je potřeba nové kouzlo), že prostě není jednoduché se jen tak v někoho (něco) proměnit a fungovat v této podobě. Proto se čaroděj učí ovládat základní tělesné pohyby a vrozené funkce už během výuky kouzla.
linertar1 7.6.2006 14:13  485
ale když měla postava dost času si to zkoušet a dost dobrýho učitele,tak se tohla naučit.... a co třeba žábry ja osobně nevím jesli je ovládá ryba speciálně nebo je to jako dýchání ale člověk dýchá už od narození, takže IMHO čaroděj v těle ryby by už od začátku uměl používat žábry.
dodo 7.6.2006 14:10  484
Linertar1: ne, ta dovednost pomáhá při létání na něčem, ne, když sám získáš schopnost létat.

Tak mě napadá, podobný příklad by mohl být v knížkách od Eddingse - Belgariad (proměna ve vlka a minimálně hodinu mu trvalo, než se naučil běhat na čtyřech tak, aby mu ocas nevadil - já bych tu dobu osobně ještě o kus prodloužil) a Malloreon (proměna v nějakého ptáka - a zase mu dost dlouho nejdřív vysvětlovali, jak si uspořádat peří, jak plachtit, ...)
linertar1 7.6.2006 14:06  483
a co z hlediska fyzických dovedností?bude na to čaroděj muset mít obecnou dovednost?myslim na to lítání.
dajen 7.6.2006 13:53  482
xKiv 480Ad 1) Ano, ačkoliv jsem to nerozváděl, měl jsem na mysli zhruba to, co říkáš.

Ad 2) Ano přesně tak, souhlas.
xkiv 7.6.2006 13:17  481
YurijIMO Bahenni lazen jenom vyrobi bahno, po dobu trvani ho udrzuje na miste a po skonceni trvani se to bahno muze roztect,
zatimco Pohrben zaziva pak tu rozdrcenou podlahu promeni zpatky na nerozdrcenou podlahu, cimz prakticky dojde k zabiti terce.
xkiv 7.6.2006 13:14  480
Dajen:Jeste bych k tomu dodal:
1) Zapamatovany kontakt *nesupluje* skutecny kontakt - zapamatovany je pouzitelny jenom v mentalnim souboji a nekolika vybranych kouzlech (kde se pouziva zapamatovane misto).
Pres zapamatovany kontakt se silou 0 napriklad nejde seslat kouzlo s dosahem dotyk (ani dohled); maximalne se da odsouhlasit, ze zapamatovany kontakt supluje dosah znalost (coz k necemu je, protoze dosah znalost neni "vi jak se jmenuje", ale "dobre ho zna").

2) Taky to plati naopak - kdyz se naucim podobu krolla na 15te urovni, tak budu "navzdy" mit po promene vlastnosti toho krolla na 15te urovni, i kdyz on uz postoupil na 21ni.
domingo 7.6.2006 13:09  479
Podla mna kontakt (so silou 0) si treba zapamatat len pocas ucenia sa kuzla metamorfoza, a aj to len v pripade ked k danemu tvorovi nemam neobmedzeny pristup.

Teda sa mozem naucit metamorfozu na magmara na 21. urovni vtedy ked si na neho urobim kontakt (so silou 0), alebo ak mam k danemu magmarovi nicim neobmedzeny pristup pocas ucenia sa kuzla (a vtedy si kontakt na neho pamatat nemusim).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 7.6.2006 11:23  478
Yurij [477]: A proc si myslis ze ti na to tady nekdo odpovi, kdyz sem autor nechodi?
Nicmene dovedu si predstavit pripady, kdy je Bahenni lazen neucinna, protoze to bahno odtece pryc.
yurij 7.6.2006 11:14  477
A jeste bych se chtel zeptat na rozdil mezi kouzly : Bahení lazeň a Pohřben zaživa.

Bahení lázen je kouzlo s nižší kvalitou a levnější na magy, je ale schopno dosáhnout větší hloubky a nelze mu odolávat.

Naproti tomu Pohřben zaživa: je dražší, naročnější, da se odolávat a nejvyšší stupen uspechu zdaleka nedosahuje uspěchu u dřive jmenovaneho!!!

Z těchto duvodu nechapu, proč bych se ho měl učit když ho lze lehce nahradit tím prvním...

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt