nashVzhledem k tomu, že se to stalo nám, tak to fakt urban legend není :-) (to doručení do jiného města. Dozvěděla jsem se to tak, že si mě vzhledem k dost signifikantnímu příjmení našel jeden člověk z toho baráku na LinkedIn a napsal mi, jestli náhodou nepostrádám balíček... A dost si pamatuju to arogantní jednání podpory Zásilkovny, kdy jsme jim fakt dodali záznamy z kamer, ale prostě za ně doručeno a víc je to nezajímalo. Když to srovnám s podporou Balíkovny, kdy jsme něco řešili na FB messengeru, pak mi paní sama ještě aktivně volala, že jí to nedalo a pátrala dál...)
Stejně tak klidně najdu spoustu screenu z městské FB skupiny, kde je fotka balíčku s tím, jestli se najde příjemce, že si to vyzvedli pod svým kódem ze zboxu...
Pro mě je právě víc user friendly Balíkovna, kdy mohu zadat na webu, vyzvednout balíček z boxu může kdokoli, není třeba aplikace (vím, že teď už to nějaké zboxy umí taky), stejně jako podání balíku do boxu je pro mě jednodušší s Balíkovnou... |