Hm, pravidla týkající se rušení kouzla jsou teda hodně divná. Kouzelník si nehaodí nějaký Dračí štít s OZ 30, někdo po něm vystřelí z luku se zraněním 4 čtverce a on si bude házet proti 12? Navíc si kvůli tomu bude Pj otevírat svou příručku, aby to v ní dohledal? IMHo kouzelník si opravdu moc nezakouzlí...
Jen shrnutí:
Bojovník si bodí na Bč a pak na útok. Nezasáhne-li, nic se neděje, další kolo si picne znovu.
Kouzelník (nejhorší možná varianta) si hodí na Bč, pak si zjistím, jestli se kolem něj náhodou nebojuje, nebo někdo na něj neútočí, pak si hodím, jestli to ustojím a o kouzlo nepřijdu. Pak si hodím, jestli to kouzlo úspěšně sešlu, pokud ne, o kouzlo přijdu. Pak si hodí, jestli kouzlo cíl zasáhlo, pokud ne, kouzlo je v pytli. Pokud trefí, cíl si hodí na odolnost proti magii, pokud uspěl, kouzlo je v pytli.
Shrnutí: Válečníkovi stačí k úspěchu jeden jediný hod, kouzelník potřebuje čtyři! Pro mě je to naprosto neuvěřitelně nevyvážený přístup, navíc docela nesystémový.
Válečník si nemusí házet proti vyrušeení, kdyý chce udělat úžasně složitou fintu? |