Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gran 5.9.2006 18:42  610
Pest: Jo, ale za místo dš většinou +-1, za nervozitu a znalosti to samé (to máme +-3). To, co zmiňuješ dál, je také tak +-1, tedy nepočítám-li hraní postavy, je bonus(postih) tak 0-4, přičemž průměr je 0 =P
Tedy IMHO prosté zahrání postavy by nemělo dát tak mocný bonus, že to může zvrátit úplně všechno ;)
(Ani Sam proti Odule nedostal +20 xD)
xkiv 5.9.2006 17:54  609
Pestkdyž bude velká vlhkost vzduchu tak blesk lépe letí- přece jen je to elektřina

Tak zrovna s timhle bych polemizoval ... kdyz bude dost velka vlkost vzduchu tak naopak blesk vybuchne v miste stvoreni.
Ano, lepe leti - ale vsemi smery, ne jen na cil ;)

(krome toho - ne v kazdem svete je blesk elektrina; v nekterych svetech dokonce opravdu blyska z oblaku na zem a ne jak u nas)
pest 5.9.2006 17:40  608
GranJá si myslim že to není až tak moc, každé povolání má bonus tak +-6 za pomůcky, potom nějaký bonus za místo (když třeba místo úplně vyzařuje magickou energií, nebo když je zase naprosto nemagické) potom bonus a postih za nervozitu postavy (ne hráče) dále bonus nebo postih za znalost kouzla. Potom za normální přírodní jevy (když bude velká vlhkost vzduchu tak blesk lépe letí- přece jen je to elektřina) + hraní postavy. a máme opravdu dost bodů na sebrání nebo na dání.......
gran 4.9.2006 18:59  607
Jako sorry, ale pokud +6 odpovídá zdvojnásobení... Oh My Fuckin' Gran! xD
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.9.2006 16:34  606
+20 i s kompletním předvedením (například vyvoláním kostlivce, sesláním fajrbólu, a tak ;)
marosk 4.9.2006 11:20  605
Pestto +-20 myslis ako? -20 bez popisu a +20 citacia z encykolpedie?
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 3.9.2006 17:32  604
+-10x víc/míň, to je fuk :D
gran 3.9.2006 16:31  603
Pest+- 20 v DRD+? Wooohooow.
marosk 3.9.2006 15:56  602
Pestproblem je bohuzial v tom ze dotycny hrac hra paralelne este aj drd takze ma dost problemy niekedy sa dostat do "RP modu", ale takych tam mam viac, ale myslim ze to zohladnovanie zrc pri projektiloch mu aspon zatial bude stacit
pest 3.9.2006 14:17  601
MarcusJá jako Pj zohledňuju všechno podle RP. moje bonusy PJ se pohybují v rozmezí +- 20.
romik 3.9.2006 13:01  600
KrumAni mi to moc drsný nepřijde. Pokdu si vezme třeba vlka, co se stane až přijde do vesnice plné pasáků ovcí? Ono je lákavé vzít si šelmu či podobné zvíře, ale jak zareaguje okolní svět?
Já to mám tak hezky postavené (a hráči to vědí), že si radši berou nějaká nenápadná zvířata:-)
krum 3.9.2006 12:56  599
Pomocníček Zdravím :o)
Mám otázku ohledně pomocníčků- opravdu si může vzít jakékoli zvířátko? Orla, tygra, popřípadě slona? Není to trochu drsný? samo sebou chápu, že si může vzít jen to zvíře, které je v okolí bydliště.
marcus 3.9.2006 12:40  598
PestTo, co tu píšeš je sice strašně krásné, ale aby to fungovalo, je třeba to nějak zohlednit v pravidlech, což se zatím neděje. Proč např. zručný čaroděj nedostane bonus k seslání, když mu jde gestikulace lépe? Není divu, bylo by to strašně složité. Pak je taky možnost zohlednit to RPGově, ale to by chtěl potom každý zohledňovat všechno při všem.
pest 3.9.2006 12:03  597
MarosKJestli chceš aby si dával např, zručnost neo charizmu tak mu vysvětli že kouzlení neni jenom psychycká zátěž ale že kouzelník musí udělat docela složité pohyby (zručnost). Také je důležité charizma pro to aby kouzelníkova kouzla měla dostatečný efekt. (Když na někoho vrhne kouzelník ohnivou kouli a při kouzlení bude kouzelník vypadat že to je jeho poslední kouzlo bude to mít úpně jiný účinek než když se bude tvářit vyrovnaně, nebo dokonce tak že začíná zase kouzlit)

A tak to funguje u všeho, u oblečení, u hole (nepreferuji ani drahé róby ani roztrhané oblečení, obojí má svoje kouzlo a využití v jiné situaci)

To je můj názor Pest.
marosk 3.9.2006 08:45  596
PestNo, ono to bolo neustale zvysovanie dvoch atributov(sil + obr), ale tak je to asi vzdy, len on to nerobil koli zameru len presne nevedel naco mu ostatne (zrc+chr) su, nikdy nebol ten typ co by si nejako moc cital pravidla( aj vyhoda aj nevyhoda pre mna ako pj)

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt