Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 24.10.2006 13:38  819
Noir [815]: Ach jo. Ja jsem pochopil, ze "bostovacim" zrejme myslis "zlepsujici", ovsem naboural jsi mi to tim Bolavym mistem, Stejne tak me porad mate to Nic se vam nestane (protoze prece de facto dava postihy). Zkratka potreboval jsem vedet v jakem smyslu konkretne ty ten pojem pouzivas, ne jak si ho vykladaji jini.

Yarp [817]: Lepsi asi bude aby nepokracovala vubec - paklize bude pro Noira akcepovatelne, ze od teto chvile nebudu reagovat na jeho prispevky (mozna vyjma obecneho DrD+ klubu) z toho duvodu, ze je velice neefektivni snazit se o diskusi, kdyz 90 % casu zabere vzajemne vyjasnovani pojmu a vychodisek, ktere kazdy chapeme jinak (viz mnoho prispevku nazpet).
noir 24.10.2006 13:38  818
811:
zlepseni pohyblivosti - v tvem smyslu tohoto pojmu - (Beztize, osvetlujici kouzla, Most,...) -dvě či tři kouzla usnadňující pohyb
přímo zraňující-ano
statusova (Ohnivi srsni, Zhyn v krecich,...) Ohniví sršni jsou zraňujícím kouzlem s vedlejším účinkem. Nicméně obecně máš pravdu. U Zhyň určitě.
boostovaci-Mečem přímo zraňuješ, tedy je přímo zraňovací. Kdyby bylo kouzlo pořádně popsáno a hráč by věděl, jak přesně se vylepší čepel o oheň, byl by to boost. Bohužel... Ohnivé šípy jsou boost.
Ano, udělal jsem dvě/tři chyby, k nimž se rád přiznávám. Takže energetická magie má o tři kouzla navíc, než jsem původně napsal. To je ovšem zcela jiná situace a rád přiznávám, že je to VELMI kreativní obor se spoustou možností, čehož jsem si dříve při své zaslepenosti nevšiml. Protože vím, že s ironií míváš problémy, raději to napíšu ještě explicitně: Tohle byla ironie.
814: Nesrovnávej nesrovantelné, prosím. Tys naspal nepravdivé tvrzení. Já oponoval. Tys na to vymyslel nesmysl (jak souvisí kouzla s rejstříkem?) a vložil mi ho do úst. Ale.
Divous: Co je to "dle naturelu"?
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 24.10.2006 13:27  816
anonym [813]: Ať je to od kohokoliv, je to pěkné :)))
noir 24.10.2006 13:26  815
Bouchi 808: Množné číslo můžeš klidně vynechat-zase ses chytil na jediném detailu asi ze dvaceti. Tedy přsně to, o co jsem tě prosil, abs nedělal, že to jen zhoršuje komunikaci. Jak vidět, přinejmenším tři další uživatelé pochopili, co jsem myslel, jeden z nich dokonce nemá češtinu jako rodný jazyk. Zjevně to tedy tak nesrozumitelné, jak se snažíš naznačovat, nebylo.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 24.10.2006 13:26  814
Noir [810]: "Neslovíčkař, Bouchi!" Viz Bouchi [809].
anonym 24.10.2006 13:25  813
:)if ((post.author=="Noir" && post.beginswith="Bouchi") || (post.author=="Bouch" && post.beginswith="Noir")) do_not_read else read;
divous Divous už nekřičí ... vyřval si hlasivky 24.10.2006 13:25  812
Pánové (a dámy)Nevím o co vám jde. Stejně si většina hráčů vybírá kouzla podle svého naturelu, bez ohledu na jejich sílu. To se týká i oboru kouzel.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 24.10.2006 13:24  811
NoirBTW, k tvemu "Vemme si obor třeba energetické magie: Co nabízí svému uživateli? Kouzla, která způsobují zranění+dvě či tři kouzla usnadňující pohyb."
Schvalne jsem energetickou magii prolistoval a nasel jsem:
zlepseni pohyblivosti - v tvem smyslu tohoto pojmu - (Beztize, osvetlujici kouzla, Most,...)
primo zranujici (tech je hodne)
statusova (Ohnivi srsni, Zhyn v krecich,...)
boostovaci (Ohnive sipy, Plamenny mec,...)
Rad bych veril, ze k vyjadreni citovanemu vyse te vedlo jen to, ze jsi energetickou magii pri sberu prikladu neprochazel tak dukladne, jako vitalni.
noir 24.10.2006 13:24  810
Bouchi:
1/Máš pravdu, u Bolavého místa jsem to popletl. Nedivím se, žes byl zmaten.
Ohledně pohyblivosti jsem ji ukázal na několika kouzlech, která pokládám za zlepšující pohyblivost. Na tu definici ji nepřistoupil, OK.
3/Když myslíš... Takže ano, myslím si, že kněz, theurg a čaroděj jsou polotovary. Čaroděj nemůže seslat Dlouhotrvající Tichou metamorfózu? Neslovíčkař, Bouchi! Je Metamorfóza kouzlo? Ano. Upravená Dlouhotrvalostí se seílá s magenergií z vyšší sféry než 10? Ano. Pak je to kouzlo s požadavkem vyšší kvality magenergeie než 10.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 24.10.2006 13:12  809
Wolfi [807]: Ja vim co tim myslel. Stejne jako on moc dobre vi, ze ja jsem myslel kouzla v zakladni podobe.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 24.10.2006 13:11  808
domingo [805]: Ja nemam problem prelozit si "boost" z anglictiny, mam problem prijit na to co tim Noir mysli. Viz predchozi prispevek - kdyz kouzla davajici bonus oznaci za boostovaci, ale jindy uvede kouzlo davajici bonus jako priklad kouzla statutoveho, ztezuje mi to orientaci.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 24.10.2006 13:11  807
Bouchi [806]: Myslím, že Noir myslel klasická kouzla, posílená oborovými vylepšeními, kde pak potřebuješ vyšší kvalitu magie :)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 24.10.2006 13:08  806
Noir [804]:
1) Tak ted jsem opet zmaten. V 804 oznacujes kouzlo, ktere dava bonus, za boostovaci, naopak v 795 oznacujes Bolave misto 9ktere dava carodeji bonus) za statutove. Pak se nediv, kdyz mam v tve terminologii hokej.
"pak chápeš pohyblivost špatně" Prosim pekne, z ceho plyne, ze tve chapani pojmu "pohyblivost" je spravne a me spatne. IMHo ji nechapu spatne, jen jinak nez ty. Ale jestli je nekde nejaka definice pohyblivosti prijimana sirokou masou lidi, nebudu mit problem pripadne uznat ze ji chapu spatne.
2) Taky nevim...
3) Kazdou prirucku, ktera se prezentuje jako neuzavrena (tj. carodej co se tyce jeho kouzel, theurg co se tyce formuli a modifikatoru, vlastne i knez co se tyce zazraku, a - trebaze to tam myslim neni explicitne napano, nicmene autor se v tom smyslu vyjadril - i bojovnik co se tyce fint) bys tim padem mohl prohlasit za nedokonceny polotovar.

Co třeba "Dlouhotrvající Tichá Metamorfóza v..." Zadne takove kouzlo v rejstriku nevidim.

domingo 24.10.2006 13:00  805
boost: propagovať, stupňovať, zdvíhať, zosilňovať, zvýšiť, zvyšovať

ceske ekvivalenty si snad odvodite sami ...

z toho boostovacie kuzlo - kuzlo ktore vylepsuje charakteristiky postavy (napriklad zvysenie sily, neviditelnost, ...)
noir 24.10.2006 12:54  804
Bouchi:
1/Boost=posílit. Od-boostovat=zrušit posílení. Kouzla měnící status na negativníjsem myslím popsal dost jasně v příspěvku 791. Jaké jiné nesrozumitelné termíny tam jsou? Rád je vysvětlím.
Jak sis určitě všiml, popisuji efekty kouzel-co způsobuje jejich seslání: Posílení uživatele, zranění oběti, zlepšení přesunu atd. Ty jen opakuješ, že jde o kouzla investigativní. Kouzlo, jímž zistíš, kolik je hodin, ti nepřinese kvanitfikovatelný bonus, ani nezpůsobí nikomu přímo zranění-máš JEN tu informaci(která ti pak potenciálně může pomoci něco udělat). Kouzlo, které ti dá paušálně bonus +5 k ZZ je boostovací-ať už ten bonus dosáhneš proto, že se ti zlepší kvalita meče, posílíš své svaly, nebo budeš mít díky lepším smyslům větší šanci poznat slabinu protivníka: myslím, že mi rozumíš.
Nahled: pak chápeš pohyblivost špatně-létání je jistě také zlepšení pohyblivosti-dostane se na místo, kam by se jinak nedostal. To stejné přece způsobuje Náhled-dostanu se díky němu na místo, které je pro mě jinak nedosažitelné.
2/Hm, pak nechápu proč na ty mé příspěvky vůbec reaguješ, když na ně vlastně vůbec reagovat nechceš a chceš se bavit o něčem zcela jiném.
3/A tak. Ovšem to je další informace, která by měla v příručce nepochybně zaznít, ne? Takže to mám brát tak, že příručka čaroděje je narozdíl od jiných příruček jen nedokončený polotovar?
Problém je v tom, že když čaroděj vyšel, počítali hráči s tím, že další kouzla vyjdou v Grimoáru, takže ta kouzla existovala přinejmenším v potenciálu-ale poslední dobou se o Grimoáru nějak úplně přestalo mluvit, takže předpokládám, že na něm nikdo nepracuje. Čaroděj je tak trošku kastrát, chudák...
Jinak se mýlíš, kouzla s požadavkem vyšší kvality magenergeie než 10 v pravidlech uvedená jsou. Co třeba "Dlouhotrvající Tichá Metamorfóza v..."

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt