Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 14.12.2006 13:46  841
captainn [840]: Podle meho jdou se zapamatovanym kontaktem (tj. osobou) provadet kouzla zamerena na mysl a dusi, kde jaksi na fyzickem miste pobytu tela nezalezi.
captainn 14.12.2006 13:36  840
Bouchi: Jakkoliv - v tom smyslu, že jakýkoliv způsob bude dobrý. Nechť si vhodný mechanismus zvolí PJ podle svého, tak aby mu to vyhovovalo.

Co pak podle tvého se zapamatovaným kontaktem jde?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 14.12.2006 13:33  839
captainn [838]: A jak budes rozhodovat, do ceho se projektil trefi, kdyz budes mit namesti plne lidi, na jedne strane carodeje, na druhe strane jeho zamysleny terc, na namesti dav lidi, takze carodej terc neuvidi (ale ma k nemu zapamatovany kontakt) a presto na nej zkusi seslat treba Vyboj? Do ktereho z tech lidi vyboj narazi? Muze to byt jedno, ale nemusi.
Dalsi vec je, ze si proste myslim, ze pomoci zapamatovaneho kontaktu nelze lokalizovat fyzicke misto pobytu dotycne osoby.
captainn 14.12.2006 13:20  838
Bouchi: No pozor, pokud to kouzlo skutečně vypotí projektil, tak celkem logicky musí mít ten projektil kudy projít. Nějak pořád nevidím důvod proč to zakazovat.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 14.12.2006 13:17  837
xKiv [835]: No, to jde o vyklad pojmu "dohled". Napriklad neviditelny protivnik nachazejici se na iste, ktere carodej vidi, je IMHO v dosahu "dohled".

captainn [836]: Protoze "dalkova" zbranova kouzla (blesk apod.) chapu jako strelne zbrane s potencialne neomezenym dostrelem - a strelnymi zbranemi prece taky nemuzes dost dobre provozovat mirenou strelbu na neco, co je treba za prekazkou.
captainn 14.12.2006 13:00  836
Bouchi: Nějak mi není jasné, proč by si to chtěl apriori zakazovat.
xkiv 14.12.2006 12:58  835
BouchiAle pak s nimi nemuze utocit na neviditelne protivniky, ne?

Krome toho, pokud nemuze strilet na nekoho, koho nevidi, kouzlem, tak by to nemelo jit ani beznou streleckou zbrani. A naopak. IMAO.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 14.12.2006 12:40  834
xKiv [833]: Hm, systemovejsi by mi prislo u "zbranovych kouzel" omezit prodluzovani dosahu maximalne na "dohled".
xkiv 14.12.2006 12:34  833
BouchiSamozrejme na obet carodej videt musi

Nemusi, ale pak musi
1) pouzit prislusnou oborovou schopnost na zvetseni dosahu
+
2) utocit jako poslepu - u toho ted nevim postih, jednak si nepamatuju kolik ten postih podle pravidel je, za druhe se ten opstih vztahuje na boj TvT kde se daji pouzit i jine smysly ... takze plny postih za "absolutni tmu", cili -20 na UC?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 14.12.2006 09:37  832
Postih za vzdalenost je samozrejme podle vzdalenosti carodeje od terce (viz "za strelce je povazovan carodej").

Co se tyce seslani z mista, na ktere nevidi (pokud tedy carodej chce misto urcovat), nechal bych to na zvazeni PJ - kazdopadne by carodej mel ono misto znat a nemelo by byt prilis vzdalene od obeti.
Napriklad pokud by obet stala uprostred salu, u jedne ze sten salu by byla socha nejakeho vyznacneho panovnika, carodej by stal v chodbe a na obet by videl otevrenymi dvermi, ale na sochu ne (nicmene v sale uz drive byl, takze vi, ze tam ta socha je, a kde stoji), tak bych ho coby PJ klidne nechal aby blesk vyletel z oci (nebo z ruky) te sochy.
Samozrejme na obet carodej videt musi.
anonym 13.12.2006 20:58  831
OtazkaMám takový malí dotaz: Jak funguje kouzlo Hněv boží, konktetně ja funguje je ho zasah...př: Čaroděj je od svého cíle vzdálen 10m (zhruba postih -5)útočnost kouzla je 10. Na cíl který nic nečeká vyšle blesk ze země za ním.(Jaký je postih za vzdálenost 2m nebo 12m? Může blesk seslat i z místa na které nevidí?)
cadac 4.11.2006 10:19  830
Davec: Souhlasim s tebou, ale příde mi, že platí: Kdo si počká, ten se dočká. příde mi, že Energetická je sice pro začátek nejlepší, ale trpělivost u ostatních se zúročí a později jí předčí.
davec 2.11.2006 19:10  829
Ono na vyšších stupních je každá magie vražedná (snad s výjimkou investigativní). Problém je, že když hraješ svého kouzelníka od první, druhé úrovně, tak ten vitál není žádný med. Pokud si tvoříš postavu na vyšší úrovni, je vitál velice zajímavý, protože s průbojným kouzlem už můžeš poměrně bezpečně sesílat přímá kouzla (a těch je většina)i na protivníky s podobnou úrovní jako ty. Ale to je až 6 stupeň. A taky čím jsi na vyšší úrovni, tím potkáváš méně protivníků tvé a vyšší úrovně.
cadac 1.11.2006 19:44  828
Já hrál kvůli postavě a ději materiál/vitál a můžu vám říct, že po oborovim posuvu dosahu je to vražedný
apexx 30.10.2006 07:08  827
Ja jsu čistý časoprostor 9 a kdybych to nekdy dotahl na 10+, tak bych zacal urcite rozvijet vitalku. Ale to se asi nestane, protoze postavu po dvou letech opoustim a tvorim si novou.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt