Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Když diskuse,
tak s Lopuchem

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 9.2.2007 08:44  851
Ale pak by se proti tomu mela Pohybova Rychlost pocitat vzdycky, protoze to kouzle se da seslat i na postavy, co maji jiny zaklad (protoze maji vyrazne jinou Rch nebo velikost/Vysku)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 8.2.2007 22:05  850
MarosK [849]: Vim ze to neni az tak jednoduche, ale navrzeny mechanismus mi prisel jako primerene a pomerne elegantni zjednoduseni.
(Co se tyce te kineticke energie, slo mi hlavne o kratkodoba silova pusobeni nohy vuci podkladu v okamziku kontaktu nohy s podkladem - tedy podkladem, ktery ma kouzlo pritom kontaktu "zpevnovat". No a pri behu budou ta silova pusobeni vyrazne vetsi, ne?
A s klesanim polohove energie jsi me ponekud zaskocil - pri chuzi po vodorovnem povrchu se prece polohova energie prilis nemeni tak jako tak, bez ohledu na rychlost chuze/behu, ne?)
marosk 8.2.2007 21:44  849
BouchiNo s tou kinetickou energii to dle mne neni az tak jednoduchy protoze, u postavy se skutecne zvysi, jenomze jeji zvyseni nema moc vliv na podklad(neprimoumerne s ni totiz klesa polohova energie), ale na druhou stranu je ten postih k sile kouzla vzhledem k rychlosti pohybu vynikajici napad, takze dekuji. Kezby kazdej muj dotaz byl tak rychle zodpovezen k me spokojenosti.(vyskusal som pisat po cesky, mozte kritizovat budem len rad)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 8.2.2007 19:25  848
Anebo mozna o dvojnasobek rozdilu, protoze postava pohybujici se dvojnasobnou rychlosti (+6) ma ctyrnasobnou kinetickou energii (+12), neboli kineticka energie se ctvercem rychlosti.
Tudiz pokud bude mit postava i s nakladem 80 kg (+18) a povede se druhy stupen kouzla (+36), tak se muze i probehnout (rozdil mezi chuzi a behem je +9).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 8.2.2007 19:19  847
Ja myslim ze by mohl, ovsem s postihem k Sile kouzla. Nejjednodussi by bylo snizit Silu kouzla (uprimne receno kdyz na ni ak koukam prijde mi docela vysoka, ale mozna je zamysleno tak, aby postava mohla eventuelne i nekoho prenest v naruci) o tolik, o kolik bude pohybova rychlost vyssi nez chuze.
marosk 8.2.2007 15:38  846
VodoslapChcel by som sa hracskej a PJ-ovskej komunity opytat na kuzlo Vodoslap. Druzinovy carodej(uz mu pomaly hrozi 10 uroven :)) sa ma totiz opytal ci moze pocas ucinku tohto kuzla pouzivat iny druh pohybu ako chodzu.
xkiv 14.12.2006 15:05  845
1) jmenuje se to stena ohne (mea culpa)
2) nejsem si jisty, ze to bylo pres formular
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 14.12.2006 14:06  844
xKiv [842]: Hm, v oficialnich odpovedich (tedy na formularove dotazy) se mi to nedari najit. A to ani i kdyz misto Ohnive zdi (ktera neexistuje) hledam Zalar z plamenu.
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 14.12.2006 14:01  843
xKiv [842]: no, misto se ti hodi spis pro teleportaci a kontakt kdyz chces na nekoho zautocit nebo na nej hodit nejakou ochranu...mimoto je to prece omezene poctem, pokud se nemylim, muzes mit zapamatovano tolik kontaku (lidi+misto), na kolikatym lvlu ses ne?!
xkiv 14.12.2006 13:58  842
Se zapamatovanym kontaktem (o sile alespon -4) ma jit seslat jakekoli kouzlo prodlouzene na dosah Znalost.
Oficialne jsem obdrzel alespon takovou odpoved, ze kdyz pres ZK muzu seslat Ohnivou Zed, a to tak, ze pro carodeje je vicemene jedno, jestli je to kontakt na osobu nebo na misto (na tom zavisi jenom pohyblivost) - druhy konec je pro nej v zasade vzdycky misto.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 14.12.2006 13:46  841
captainn [840]: Podle meho jdou se zapamatovanym kontaktem (tj. osobou) provadet kouzla zamerena na mysl a dusi, kde jaksi na fyzickem miste pobytu tela nezalezi.
captainn 14.12.2006 13:36  840
Bouchi: Jakkoliv - v tom smyslu, že jakýkoliv způsob bude dobrý. Nechť si vhodný mechanismus zvolí PJ podle svého, tak aby mu to vyhovovalo.

Co pak podle tvého se zapamatovaným kontaktem jde?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 14.12.2006 13:33  839
captainn [838]: A jak budes rozhodovat, do ceho se projektil trefi, kdyz budes mit namesti plne lidi, na jedne strane carodeje, na druhe strane jeho zamysleny terc, na namesti dav lidi, takze carodej terc neuvidi (ale ma k nemu zapamatovany kontakt) a presto na nej zkusi seslat treba Vyboj? Do ktereho z tech lidi vyboj narazi? Muze to byt jedno, ale nemusi.
Dalsi vec je, ze si proste myslim, ze pomoci zapamatovaneho kontaktu nelze lokalizovat fyzicke misto pobytu dotycne osoby.
captainn 14.12.2006 13:20  838
Bouchi: No pozor, pokud to kouzlo skutečně vypotí projektil, tak celkem logicky musí mít ten projektil kudy projít. Nějak pořád nevidím důvod proč to zakazovat.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 14.12.2006 13:17  837
xKiv [835]: No, to jde o vyklad pojmu "dohled". Napriklad neviditelny protivnik nachazejici se na iste, ktere carodej vidi, je IMHO v dosahu "dohled".

captainn [836]: Protoze "dalkova" zbranova kouzla (blesk apod.) chapu jako strelne zbrane s potencialne neomezenym dostrelem - a strelnymi zbranemi prece taky nemuzes dost dobre provozovat mirenou strelbu na neco, co je treba za prekazkou.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt