Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Čaroděj [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus.

Téměř finální errata příručky čaroděje - 1. část (10. 4., po textové stránce úplná).
Provizorní index kouzel
Provizorní errata Čaroděj

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.2.2007 10:19  856
1) Nejsem si jist ale uz tak jako tak prilis vybocujeme.
2) Vsak netvrdim ze znamena, tvrdim to z opacne strany - ze pokud pominu zamerne "nadskakovani", tak dopredneho pohybu, pri nemz jsou soucasne obe nohy ve vzduchu, seprosteda dosahnout az od urcite rychlosti (protoze jinak je gravitace holt silnejsi).
3) Ach jo ... "zpevnuje podklad" nikoli jen ze proste na tom miste podklad jen "ztvrdne" (to by se propadl), ale taky ho tam "zafixuje". Jak jinak by se pomoi tohohle kouzla dalo chodit i vzduchem?
xkiv 9.2.2007 10:11  855
Bouchi1) To je ekvivalentni vyjadreni
2) To jeste neznamena, ze pri te rychlosti musim nutne bezet. Ja mam velky rozsah rychlosti, ktere muzu dosahnout jak nejakym druhem chuze, tak nejakym druhem behu.
3) No jo, ale co drzi ten podklad?
Kdyz si stoupnu na vodu a zpevni se kus hladiny, tak se proste do vody propadne ten zpevneny kus hladiny.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.2.2007 09:49  854
xKiv [853]:
1) "Pokud ale zalezi jen na tlaku" coz nevim ani netvrdim "a pokud ten se nemeni s rychlosti pohybu" coz taky netvrdim.
"Kineticka Energie = Sila + Draha" a ja myslel ze se rovna Hmotnost + 2xPoh.rychlost - 6
2) Ano. Ale toho jaksi nelze dosahnout bez urcite rychlosti dopredneho pohybu (tedy pokud pomineme hopsani na miste ci zamernou snahu hopsat vic do vysky na ukor pohybu vpred).
3) Podle popisu ma nejbliz ke zpevnovani podkladu v miste kontaktu nohy s podkladem.
xkiv 9.2.2007 09:38  853
Bouchi1) Pokud ale zalezi jen na tlaku (a pokud ten se nemeni s rychlosti pohybu, coz taky neni pravdivy predpoklad), tak v tom rozhodne nema co delat kineticka energie (v bonusech: Sila ~ Hmotnost; Kineticka Energie = Sila + Draha; Tlak = Sila - Plocha, pricemz Draha se meni s Rychlosti a Plocha (nohy) je konstantni, pripadne se zmeni o opravu za Pocet Nohou Na Zemi; kdyz se budu pohybovat vetsi rychlosti, zmeni se Sila rekneme o zmenu Rychlosti, ale ne o jeji dvojnasobek)

2) Hlavni rozdil mezi chuzi a behem neni v rychlosti, ale v tom, ze
pri chuzi je vzdycky alespon jedna noha na zemi, ne?

3) Dalsi otazka je, co vlastne to kouzlo dela - zpevnuje podklad (az kam?) nadnasi postavu? kasle na jakoukoli mechaniku a proste udela to co ma nasmlouvano a nic vic (prestoze za "poskytnute zdroje" muze zvladnout vetsi zazraky)?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 9.2.2007 09:25  852
xKiv [851]: Nemusela, pokud bude to kouzlo definovane jako "umozni postave chuzi po nepevnem podklade jako by byl pevny".
Navic zrovna s tou vyskou je to diskutabilni - budes-li mit dve 80 kg postavy, jedna bude dvoumetrovy hubeny cahoun a druha metrovy ectremne vypaseny hobit, tak ten cahoun bude mit chuzi vyrazne rychlejsi, ale tlak nohy na podklad zas moc rozdilny nebude, ne?
xkiv 9.2.2007 08:44  851
Ale pak by se proti tomu mela Pohybova Rychlost pocitat vzdycky, protoze to kouzle se da seslat i na postavy, co maji jiny zaklad (protoze maji vyrazne jinou Rch nebo velikost/Vysku)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 8.2.2007 22:05  850
MarosK [849]: Vim ze to neni az tak jednoduche, ale navrzeny mechanismus mi prisel jako primerene a pomerne elegantni zjednoduseni.
(Co se tyce te kineticke energie, slo mi hlavne o kratkodoba silova pusobeni nohy vuci podkladu v okamziku kontaktu nohy s podkladem - tedy podkladem, ktery ma kouzlo pritom kontaktu "zpevnovat". No a pri behu budou ta silova pusobeni vyrazne vetsi, ne?
A s klesanim polohove energie jsi me ponekud zaskocil - pri chuzi po vodorovnem povrchu se prece polohova energie prilis nemeni tak jako tak, bez ohledu na rychlost chuze/behu, ne?)
marosk 8.2.2007 21:44  849
BouchiNo s tou kinetickou energii to dle mne neni az tak jednoduchy protoze, u postavy se skutecne zvysi, jenomze jeji zvyseni nema moc vliv na podklad(neprimoumerne s ni totiz klesa polohova energie), ale na druhou stranu je ten postih k sile kouzla vzhledem k rychlosti pohybu vynikajici napad, takze dekuji. Kezby kazdej muj dotaz byl tak rychle zodpovezen k me spokojenosti.(vyskusal som pisat po cesky, mozte kritizovat budem len rad)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 8.2.2007 19:25  848
Anebo mozna o dvojnasobek rozdilu, protoze postava pohybujici se dvojnasobnou rychlosti (+6) ma ctyrnasobnou kinetickou energii (+12), neboli kineticka energie se ctvercem rychlosti.
Tudiz pokud bude mit postava i s nakladem 80 kg (+18) a povede se druhy stupen kouzla (+36), tak se muze i probehnout (rozdil mezi chuzi a behem je +9).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 8.2.2007 19:19  847
Ja myslim ze by mohl, ovsem s postihem k Sile kouzla. Nejjednodussi by bylo snizit Silu kouzla (uprimne receno kdyz na ni ak koukam prijde mi docela vysoka, ale mozna je zamysleno tak, aby postava mohla eventuelne i nekoho prenest v naruci) o tolik, o kolik bude pohybova rychlost vyssi nez chuze.
marosk 8.2.2007 15:38  846
VodoslapChcel by som sa hracskej a PJ-ovskej komunity opytat na kuzlo Vodoslap. Druzinovy carodej(uz mu pomaly hrozi 10 uroven :)) sa ma totiz opytal ci moze pocas ucinku tohto kuzla pouzivat iny druh pohybu ako chodzu.
xkiv 14.12.2006 15:05  845
1) jmenuje se to stena ohne (mea culpa)
2) nejsem si jisty, ze to bylo pres formular
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 14.12.2006 14:06  844
xKiv [842]: Hm, v oficialnich odpovedich (tedy na formularove dotazy) se mi to nedari najit. A to ani i kdyz misto Ohnive zdi (ktera neexistuje) hledam Zalar z plamenu.
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 14.12.2006 14:01  843
xKiv [842]: no, misto se ti hodi spis pro teleportaci a kontakt kdyz chces na nekoho zautocit nebo na nej hodit nejakou ochranu...mimoto je to prece omezene poctem, pokud se nemylim, muzes mit zapamatovano tolik kontaku (lidi+misto), na kolikatym lvlu ses ne?!
xkiv 14.12.2006 13:58  842
Se zapamatovanym kontaktem (o sile alespon -4) ma jit seslat jakekoli kouzlo prodlouzene na dosah Znalost.
Oficialne jsem obdrzel alespon takovou odpoved, ze kdyz pres ZK muzu seslat Ohnivou Zed, a to tak, ze pro carodeje je vicemene jedno, jestli je to kontakt na osobu nebo na misto (na tom zavisi jenom pohyblivost) - druhy konec je pro nej v zasade vzdycky misto.

[ 1392 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt